تاریخ انتشار : شنبه 21 می 2022 - 8:09
کد خبر : 504607

معرفی سایت GameGifts.ir

معرفی سایت GameGifts.ir

در سایت گیم گیفت فروش سی دی کی استیم وانواع گیفت کارت‌های متنوع استیم، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اوریجین و…موجود است. در فروشگاه گیم گیفت شما محصولات بازی‌های فورتنایت، ایپکس لجندز، لیگ آو لجندز و رینبو ۶ را با نازل‌ترین قیمت می‌توانید سفارش دهید و در سریع‌تر زمان ممکن نیز سفارش خود را تحویل بگیرید. اگر بخواهیم

در سایت گیم گیفت فروش سی دی کی استیم وانواع گیفت کارت‌های متنوع استیم، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اوریجین و…موجود است.

در فروشگاه گیم گیفت شما محصولات بازی‌های فورتنایت، ایپکس لجندز، لیگ آو لجندز و رینبو ۶ را با نازل‌ترین قیمت می‌توانید سفارش دهید و در سریع‌تر زمان ممکن نیز سفارش خود را تحویل بگیرید.

اگر بخواهیم راجع به محصولات فورتنایت صحبت کنیم از جمله محصولات اساسی و مهم فورتنایت ، استارتر پک فورتنایت و ویباکس فورتنایت است که در این بازی به پیشرفت سریع‌تر آن‌ها کمک کرده و قابلیت شخصی‌سازی و بازی حرفه‌ای‌تر را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این دو محصول، تنها آیتم‌های درون برنامه‌ای بازی فورتنایت نیستند که می‌توانید آن‌ها را از فروشگاه Gamegifts.ir خریداری کنید

اگر شما هم یک گیمر PC هستید و بیشتر وقت خود را صرف بازی های آنلاین و حرفه‌ای و تورنمنت‌های حرفه‌ای می‌کنید، جایی بهتر از سایت GameGifts.ir را برای خرید بازی های آنلاین برای ارتقا تجربه خود از بازی‌های مورد علاقه‌شان و پیشی گرفتن از رقبا در مسابقات، پیدا نمی‌کنند.

بازی های پر طرفدار:

۱. یکی از پرطرفدارترین محصولات این سایت محصولات فورتنایت است. بازی  Fortniteاز محبوبیت زیادی در بازی‌های آنلاین و آفلاین برخوردار است و شما می‌توانید با قیمت مناسب این محصول را از سایت ما خریداری کنید.

 

خرید ویباکس فورتنایت

۲. از دیگر محصولات پرطرفدار موجود در سایت گیم گیفت خرید یوسی پابجی بوده که این بازی محبوب در گوشی موبایل موجود است و شما برای خرید آیتم های درون بازی به یوسی نیاز دارید و با آن می‌توانید بتل پس پابجی موبایل و ایتم های این بازی را خریداری کنید.

۳. اگر به سراغ بازی‌های کامپیوتر برویم سایت گیم گیفت شامل فروش تمام سی‌دی کی‌های استیم با قیمت ارزان و مناسب، خرید سی دی کی اوریجین، خرید سی دی کی یوپلی و خرید بازی های بلیزارد است.

۴. از دیگر آیتم های ارزان می‌شود به آیتم‌های درون بازی اپکس لجند یا گیفت کارت Apex Legend اشاره کرد که این محصولات هم در سایت گیم گیفت موجود و با قیمت ارازن به فروش می‌رسند.

۵. یکی از بازی های محبوبی که تازگی روی گوشی‌ها آمده است، بازی Call of Duty Mobile است. اگر شما هم این بازی محبوب را بازی می‌کنید می‌توانید Cp این بازی را با قیمت ارزان از سایت گیم گیفت خریداری کنید.

خرید cp بازی Call of Duty Mobile

دستاورد های سایت گیم گیفت:

وبسایت گیم گیفت با سابقه طولانی و درخشان در ارائه خدمات نظیر (فروش انواع بازی های اورجینال تحت استیم Steam، یوپلی Uplay، اوریجین Origin، بلیزارد Blizzard، بتل نت Battlenet) و سرویس ها و آیتم‌های جانبی مربوط ‌به بازی های آنلاین از جمله (فورتنایت Fortnite، سی اس گو Cs Go، بتلفیلد Battlefield، اورواچ Overwatch، رینبو Rainbow Six، ندای وظیفه Call of Duty، پابجی PUBG و غیره و همچنین سایر خدمات مانند خرید انواع گیفت کارت‌ها، استیم والت، اکانت فورتنایت، وی باکس فورتنایت، بتل پس فورتنایت، کردیت رینبو و سی دی کی بازی با قیمت مناسب و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته و تحویل آنی (برای برخی از محصولات) در خدمت شما است.

خرید ایتم های درون برنامه ای بازی‌ها همیشه برای گیمر های ایرانی مسئله ای طاقت فرسا بوده بلاخص برای بازی‌های آنلاین همچون فورتنایت، ایپکس لجندز، لیگ آو لجندز و رینبو؛ در فروشگاه گیم گیفت نه‌تنها تمام این آیتم‌ها برای فروش موجود است بلکه جدیدترین بازی‌های استیم همچون خرید سی دی کی بازی Gta V را نیز می‌توانید در این سایت بیابید و هم‌اکنون با تخفیف ویژه آن‌ را سفارش دهید.

گیمرهای سرسخت Apex Legends و Tom Clancys Rainbow نیز دیگر نیاز نیست نگران تهیه آیتم‌ها و محصولات درون برنامه‌های خود باشند، زیرا سایت گیم گیفت امکان خرید محصولات رینبو و ایپکس لجندز خود را با قیمت عالی فراهم کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.