تاریخ انتشار : شنبه 14 می 2022 - 16:51
کد خبر : 504576

مهمترین ویژگیهای  گاتر چیست ؟

مهمترین ویژگیهای  گاتر چیست ؟

گاترها بیشترین مصرف را در صنعت و بعد در ساختمان دارند. از ویژگی های بارز گاترها می توان به مقاوم بودن و نصب آسان آنها اشاره کرد. این محصول به دلیل تماس با سیالات و آب، خواص سیالاتی مهمی نیز دارد. گاتر چیست؟ این محصول از طراحی خاصی برخوردار می باشد و به جهت جمع

گاترها بیشترین مصرف را در صنعت و بعد در ساختمان دارند. از ویژگی های بارز گاترها می توان به مقاوم بودن و نصب آسان آنها اشاره کرد. این محصول به دلیل تماس با سیالات و آب، خواص سیالاتی مهمی نیز دارد.

گاتر چیست؟

این محصول از طراحی خاصی برخوردار می باشد و به جهت جمع آوری آب های سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها خریداران این محصول به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای خرید این محصولات هستند تا بتوانند بهترین و مقاوم ترین گاتر را انتخاب نمایند. گاتر آب های سطح زمین را به سمت فاضلاب هدایت می نماید و از این طریق شما به راحتی می توانید محیط زندگی خود را تمیز و مرتب نمایید. برای طراحی و ساخت انواع گاتر از استانداردهای متفاوتی استفاده می شود که مهمترین این استانداردها به شرح ذیل می باشد :

کلاس مقاومت وزنی A15

کلاس مقاومت وزنی B125

کلاس مقاومت وزنی C250

کلاس مقاومت وزنی D400

هر یک از این کلاس ها دارای ویژگی های متنوعی می باشند و به همین دلیل مناسب برای استفاده در مکان های گوناگون هستند.

مهمترین ویژگیهای  گاتر چیست ؟2

قیمت گاتر

قیمت گاترها با توجه به عوامل زیادی متفاوت می باشد. میزان مقاومت گاتر در برابر فشار یکی از مهمترین عوامل در تاثیر قیمت گاتر می باشد. در صورتیکه قصد خرید گاتر بصورت سفارشی یا پیش ساخته را داشته باشید در قیمت آن تاثیر زیادی خواهد داشت.

گاترها یا کانال های پیش ساخته به جهت جمع آوری آب های سطحی که روی زمین قرار می گیرند به کار می روند و برای جمع آوری آب های سطحی استفاده می شوند که کاربردهای بسیار زیادی دارند به عنوان مثال در محوطه استخرها، زیر دوش ها، پارکینگها، رمپ پارکینگ، محوطه های صنعتی، آشپزخانه های صنعتی و … کاربرد دارند.

گاتر در لغت به معنی کانال آب یا ناودان است و در علم مهندسی به انواع کانال پیش ساخته ، آبرو، ناودان یا جوی آب گفته می شود که برای جمع آوری و زهکشی آبهای سطحی در فضاهای مختلف استفاده می شوند. ناودان یا همان گاتر با توجه به نوع کاربری آن در ابعاد مختلف و با جنس ها و طرحهای متنوع تولید می شود.

گاتر فلزی معمولا در فضاهای مختلف با تردد خودرو مانند داخل پارکینگ،رمپ پارکینگ،محوطه کارخانجات و حاشیه خیابان های شهری استفاده میشود. از نوع فلزی همچنین در فضاهای صنعتی مانند سالن رستوران، سالن تولید کارخانجات، موتورخانه ها و آشپزخانه صنعتی استفاده می شود. این نوع ناودان شامل نوع چدنی، گالوانیزه و استیل است.

نوع پلاستیکی در محیط هایی با تردد عابر پیاده مانند سرویسها، تراس و بام، روف گاردن،حیاط،دور استخر و زیر دوشها و … استفاده میشود. ناودان پلاستیکی شامل انواع پی وی سی ، پلی آمید ، پلی پروپیلن و ای بی اس میباشد که در طرح های مختلف و با ابعاد متنوع تولید میشود.

مهمترین ویژگیهای  گاتر چیست ؟3

مزایای استفاده از گاتر چیست؟

از مهمترین و بارزترین مزیت های استفاده از گاترها را می توان به شرح ذیل مطرح نمود :

داشتن وزن مناسب
داشتن کلاس وزنی متفاوت
داشتن طراحی های بسیار شیک
داشتن قیمت مناسب
نصب راحت و آسان

گاتر ایران درین

واحد نصب و اجرای گروه صنعتی ایران درین متشکل از مهندسین و کادر اجرایی مجرب در زمینه نصب و اجرای انواع گاتر، کانال پیش ساخته، ترنچ، گریتینگ، کفشور خطی، درز انبساط و انقطاع و تجهیزات پارکینگ می باشد.

کارشناسان و مهندسین گروه صنعتی ایران درین با تجربه فراوان و دقت بالا و با تاییدیه فنی و گارانتی بابت نصب تا مدت زمان بالا ابتدا از پروژه بازدید به عمل آورده و بعد از عقد قرار داد نسبت به اجرای آن اقدام می کنند.

گاترها یکی از مناسب ترین تجهیزات در صنایع ساختمان سازی می باشند. بهتر است قبل از خرید از جنس، کاربرد و قیمت آن ها اطلاعات لازم را کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصولات می توانید با مهندسین گروه صنعتی ایران درین در ارتباط باشید.

منبع : http://www.gutterparking.ir

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.