تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 16:50
کد خبر : 506740
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مهم ترین راه های جلوگیری از گرفتگی لوله ها بسته هستند

مهم ترین راه های جلوگیری از گرفتگی لوله ها

مهم ترین راه های جلوگیری از گرفتگی لوله ها

مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله ها به شرح زیر است:  جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه  از ریختن تفاله چای، قهوه و مواد نشاسته‌ای به داخل سینک ظرفشویی اجتناب کنید.  راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله ها ی حمام  جلوگیری از گرفتگی لوله ها و گرفتگی توالت فرنگی و گرفتگی توالت ایرانی راه‌های جلوگیری از گرفتگی

مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله ها به شرح زیر است:
  •  جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه
  •  از ریختن تفاله چای، قهوه و مواد نشاسته‌ای به داخل سینک ظرفشویی اجتناب کنید.
  •  راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله ها ی حمام
  •  جلوگیری از گرفتگی لوله ها و گرفتگی توالت فرنگی و گرفتگی توالت ایرانی

راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله حمام

یکی از عوامل گرفتگی لوله فاضلاب حمام افتادن مو، صابون، تیغ و یا دری شامپو در سیفون هست. برای جلوگیری از این اتفاقات حتماً از توری مخصوص بر روی کف شور حمام استفاده کنید. و همیشه موهای جمع شده در روی کف شور را به سطل زباله بریزید.

جلوگیری از گرفتگی لوله ها و گرفتگی توالت فرنگی و گرفتگی توالت ایرانی

یکی از دلایل عمده و اصلی گرفتگی توالت ، انداختن دستمال توالت در چاه و یا دیگر اشیا است. برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها ی توالت، حتماً دستمال توالت را در سطل زباله بیندازید. و هیچ‌گاه کاسه توالت را سطل زباله در نظر نگیرید.

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید. در اسرع وقت نیروی لوله باز کن به منزل شما اعزام خواهیم کرد

از ریختن تفاله چای، قهوه و مواد نشاسته‌ای به داخل سینک ظرفشویی اجتناب کنید.

این مواد به دلیل خاصیت چسبندگی که دارند، به‌راحتی جذب محیط روغنی و چرب لوله‌های فاضلاب می‌شود. در طول چندین ماه حجم آن افزایش پیدا می‌کند و مانع عبور آب از لوله می‌شود

مهم ترین راه های جلوگیری از گرفتگی لوله ها

 

راهکار برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه:

قبل از شستشوی ظروف، آن‌ها را از روغن و باقی‌مانده غذا پاک‌کنید.

همیشه توری مخصوص دریچه سینک ظرف‌شویی را در محل خود قرار دهید. این توری مانع ورود باقی‌مانده مواد غذایی به داخل لوله فاضلاب می‌شود.

هرچند ماه یک‌بار می‌توانید جهت احتیاط، چند لیتر آب جوش داخل سینک ظرف‌شویی بریزید. تا آب جوش روغن‌های رسوب شده بر دیواره لوله‌های فاضلاب آشپزخانه را بشوید.

بهترین راه بازکردن لوله فاضلاب 

بهتر است همیشه موارد بالا را برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها رعایت کنید. روش باز كردن لوله فاضلاب با توجه به‌شدت گرفتگی آن فرق می‌کند. باز كردن لوله فاضلاب اگر شدت گرفتگی زیاد باشد، بهتر است از خدمات لوله بازکنی ما استفاده بفرمایید. بااین‌حال، در صورت گرفتگی لوله های فاضلاب می‌توانید برخی از روش‌های زیر را امتحان کنید. اما بهتر است این کار را به متخصص این کار بسپارید:

برخی از روش‌های خانگی بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب

  • باز كردن لوله فاضلاب با نوشابه
  • باز كردن گرفتگي لوله ظرفشويي با محلول لوله باز کن قوی
  • باز كردن لوله ظرفشويي با جوش شیرین
  • استفاده از تلمبه لوله باز کن خانگی
  • بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه با آب پرفشار یا پمپ آب

در صورتی که با روش های که در بالا به آن اشاره کردیم نتوانستید لوله را بازکنید بهتر است با شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.بهترین شرکت ها در زمینه لوله بازکنی شرکت لوله بازکنی آذین،خدمات جو واسنپ لوله می باشد.

مجموعهلوله بازکنی آذین یکی از شرکت های رسمی و ثبت شده در این زمینه می باشد که تمام فعالیت های آن زیر نظر اتحادیه صورت میگیرد. برای اطلاع و آشنایی بیشتر با خدمات لوله بازکنی آذین  می توانید به آدرسhttps://lolebazkoniazin.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن (09128420991)تماس بگیرید. این مجموعه در سایر مناطق تهران از جمله لوله بازکنی شرق تهران ، لوله بازکنی جنوب تهران ، لوله بازکنی شمال تهران و… و در سایر شهرهای  از جملهلوله بازکنی همدان،لوله بازکنی قزوین و….و… نیز دارای شعبه فعال می باشد و همگی شبانه روزی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.