تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 5:45
کد خبر : 41201

موبایل باری دیگر گران شد؛ افزایش قیمت ۱ میلیونی برخی برندها

موبایل باری دیگر گران شد؛ افزایش قیمت ۱ میلیونی برخی برندها

موبایل باری دیگر گران شد؛ افزایش قیمت ۱ میلیونی برخی برندها با افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر نوسانات قیمتی در بازار موبایل بالا گرفت و اکثر موبایل های موجود در بازار وارد مسیر افزایشی شدند به طوری که ..

موبایل باری دیگر گران شد؛ افزایش قیمت ۱ میلیونی برخی برندها

با افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر نوسانات قیمتی در بازار موبایل بالا گرفت و اکثر موبایل های موجود در بازار وارد مسیر افزایشی شدند به طوری که در چند روز اخیر آیفون ۱۲ پرومکس از ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۳۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، روند قیمت ها در بازار موبایل از ابتدای هفته تاکنون با بالا رفتن نرخ ارز افزایشی شده است و این افزایش قیمت ها در بین تلفن های همراه برند اپل مشهود تر بوده است.

مطالب مرتبط:

  • لیست قیمت گوشی های سامسونگ – ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

  • لیست قیمت گوشی های شیائومی – ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

  • لیست قیمت گوشی های هوآوی – ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

به طوری که ایفون ۱۲ از ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون اس ای ۲۰۲۰ نیز هرچند محدود اما در ۲۴ ساعت گذشته گران شده است و از ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان امروز به قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و آیفون ۱۱ نیز در این مدت وارد مسیر افزایشی شده است و در حال حاضر ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

Chinese-smartphones - موبایل - گوشی های هوشمند

در این بین اما شدت افزایش قیمت ها در بین موبایل های دو برند سامسونگ و شیائومی کمتر بوده است به طوری که در بین تلفن های همراه برند سامسونگ مدل گلکسی اس ۲۰ الترا از ۲۱ میلیون و ۹۹۰ هزر تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۲ میلیون تومان رسیده است و در این بین اما سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ الترا در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان گران شده است . در حال حاضر به قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

در بین تلفن های همراه برند شیائومی نیز شیائومی رد می نوت ۸ پرو در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ هزار تومان گران شده است و به قیمت ۵ میلیون و ۹۹ هزار تومان رسیده است و شیائومی رد می نوت ۹ پرو نیز از ۶ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۶ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان رسیده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.