تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 آوریل 2022 - 9:04
کد خبر : 504446

نحوه ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری پشت تلوزیون

نحوه ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری پشت تلوزیون

اتاق نشیمن از جمله بخش های پر رفت و آمد خانه است به همین دلیل دکور و دیزاین این قسمت از جمله ست مبل با کاغذ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است. ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری از ساده و مهم ترین کارهایی است که می توان برای دیزاین این بخش از خانه

اتاق نشیمن از جمله بخش های پر رفت و آمد خانه است به همین دلیل دکور و دیزاین این قسمت از جمله ست مبل با کاغذ دیواری از اهمیت بالایی برخوردار است. ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری از ساده و مهم ترین کارهایی است که می توان برای دیزاین این بخش از خانه استفاده شود.

در سالن پذیرایی سه عنصر مهم وجود دارد که دکوراسیون و سبکی اصلی خانه را شامل میشوند:

مبلمان

دیوار ها

پرده ها

برای ایجاد تغییر و تنوع در خانه لازم نیست تمامی وسایل پذیرایی خود را دور بیاندازید و با وسایل جدید جایگزین کنید؛می توانید با استفاده از یک کاغذ دیواری جدید ظاهر سالن خود را به کلی تغییر دهید و با ایجاد ارتباط بین سه عنصر اصلی دکوراسیون پذیرایی زیبایی محیط را چندین برابر کنید.ست مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری کاری آسان و اصولی است و برای انجامآ ن باید به برخی نکات توجه کنید.

قبل از تصمیم گیری و ست مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری  پشت تلوزیون باید به رنگ ها و پترن های انتخابی برای کاغذ دیواری توجه فراوانی شودتا براساس سبک و استایل خانه انتخاب شوند، تمامی عناصر پذیرایی باید از یک سیاق و مکمل یکدیگر باشند تا تداخل سبکی و ناهماهنگی به وجود نیاید.نحوه ست کردن مبل کلاسیک  با کاغذ دیواری در خانه های مدرن بدین صورت است که باید تم رنگی زمینه روشن و بعضا سفید باشد و برای رنگ بخشیدن به آن از طرح هایی با رنگ های شاد استفاده شود.نحوه ست کردن مبل با کاغذ دیواری در خانه های سلطنتی بدین صورت است که باید در رنگ زمینه یا پترن آن از رنگ های سلطنتی و سنگینی چون سبز درباری، بنفش، طلایی و… استفاده شود تا زرق و برق لازمه در محیط خانه به گردش در بیاید.

در صورت استفاده از مبلمان های راحتی  یا کلاسیک باید از کاغذ دیواری های مدرن برای سالن خود انتخاب کنید.اگر مبلمان های شما ساده یا تک رنگ هستند برای ست مبلمان با کاغذ دیواری از کاغذ دیواری های طرح دار وکمی شلوغ استفاده کنید تا خانه ظاهری بی روح به خود نگیرد از نظر بصری زیباتر به نظر برسد.اگر می خواهید از چند طرح کاغذ دیواری مختلف برای سالن خود استفاده کنید باید هماهنگی رنگی، سبکی و طرحی را دربین کاغذ دیواری های انتخابی و سایر وسایل خانه رعایت کنید.در سالن پذیرایی کاغذ دیواری پشت تلویزیون بساز و بچین  یکی از بهترین دیوارهای خانه برای انتخاب کاغذ دیواری است و ست مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری آن باعث می شود هماهنگی لازم در سالن به وجود بیاید.

نحوه ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری پشت تلوزیون

در خانه های کوچک برای ست مبلمان کلاسیک  با کاغذ دیواری پشت تلوزیون بسازو بچین باید از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید تا فضا بزرگ تر و دلباز تربنظر برسد.در صورت استفاده از کاغذ دیواری هایی به رنگ گرم یا شلوغ بهتر است تعداد کمی از دیوار ها را به این رنگ در بیاورید تاخانه ظاهری شلوغ و بی نظم پیدا نکند.می توانید برای ست مبل با کاغذ دیواری های خود از پارچه های مبلی ساده در کنار کاغذ دیواری های برجسته یا گلداراستفاده کنید.برای ست مبل با کاغذ دیواری در خانه هایی که سقف کم ارتفاع دارند از کاغذ دیواری هایی با خطوط عمودی استفاده کنید زیرا، باعث بلند تر نشان دادن دیوار ها و ارتفاع خانه می شوند.در هنگام انتخاب کاغذ دیواری از نور طبیعی و روز استفاده کنید زیرا اکثر کاغذ دیواری ها در زیر نور طبیعی و مصنوعی رنگو ظاهری متفاوت پیدا می کنند.برای انتخاب دیوارهای مناسب کاغذ دیواری با در دیدترین دیوارها مانند، دیوارهای راهرو، دیوار پشت تلویزیون، دیواراصلی سالن و…را انتخاب کنید.

فضای نشیمن با طراحی کلاسیک نیازمند کاغذ دیواری هماهنگ با آن است. طرح و نقش کاغذ دیواری یکی از نکته های اساسی است که باید به آن دقت داشت. در این نمونه کار در کنار کاغذ دیواری کلاسیک، رنگ بنفش مبلمان کلاسیک  به شدت خودنمایی می کند. این بار طراح ترجیح داده تا رنگ زیتونی کاغذ دیواری، زمینه ای باشد برای جلوه رنگ بنفش!به دلیل وسیع بودن سطح دیوارها انتخاب رنگ کاغذ دیواری تاثیر بسیار زیادی در روشن و پرنور جلوه کردن فضا دارد. اگردوست دارید خانه ای پر نور و روشن داشته باشید بهتر است به سراغ کاغذ دیواری هایی با زمینه رنگ سفید و یا طیف رنگهای خنثی بروید و در انتخاب مبلمان نیز همین نکته را مد نظر قرار دهید. با این روش به راحتی می تواند فضایی پر نور رادر دکوراسیون منزل خود به وجود بیاورید.نیازی نیست که کاغذ دیواری سطح همه دیوارهای اتاق را بپوشاند شما می توانید با توجه به مکانی که برای وسایل خاص در چیدمان فضا در نظر گرفته اید با استفاده از کاغذ دیواری جلوه ای ویژه به یکی از دیوارها و حتی قسمتی از آن ببخشید.دیوارهای دیگر با رنگ آمیزی مناسب پوشانده خواهند شد. به عنوان مثال دیوار پشت تلوزیون می تواند دیواری خاص و ویژه در فضای داخلی خانه شما باشد.

نحوه ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری پشت تلوزیون

در فضای اتاق خواب، دیوار پشت تخت نیز متمایز با دیگر دیوارهای آن با پوشش کاغذ دیواری زیباتر به نظر خواهد رسید.در این فضا انتخاب رنگ تخته پشتی تخت خواب و رو تختی نقش بسیار زیادی خواهند داشت تا در اتاق خواب شما وحدت و هماهنگی احساس شود.شما حتی می توانید از دو کاغذ دیواری متفاوت در یک فضا استفاده کنید.

نکته مهم در این انتخاب توجه به طرح و نقش و ترکیب رنگی آنهاست. دقت داشته باشد که این کار نباید حس بی نظمی و آشفتگی در فضابه وجود بیاورد.کاغذ دیواری دوم می تواند به صورت خطوط افقی با ضخامت مناسب بر روی کاغذ دیواری اصلی قراربگیرد. خلاقیت در این کار موجب ایجاد تنوع فضایی می شود. ببینید که کدام روش مناسب فضا و البته متناسب سلیقه وعلاقه شماست.انواع مدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون بساز بچین با کیفیت عالی و طرح های دلخواه برای شما عزیزان خوش سلیقه در نظر گرفته شده است.

در حالت کلی همیشه تمام اعضای خانواده در سالن پذیرایی یا نشیمن و در کنار تلویزیون دور یکدیگر جمع می شوند.معمولا همه افراد تلویزیون را در جایی از خانه قرار می دهند که تمام افراد خانواده بهترین دید را برای تماشای برنامه هاداشته باشند. مکان قرار دادن تلویزیون در سالن باید به نحوی باشد که در حد امکان تمامی افراد خانواده حتی فردی که درآشپزخانه قرار دارد بتواند به اندازه کافی دید برای تماشای تلویزیون داشته باشد. با ورود تلویزیون های مدرن و جذاب به خانه ها، خود تلویزیون به عنوان یکی از المان های دکوری خانه به حساب می آید و تمامی افراد علاقه دارند تا حتی دیوارپشت تلویزیون را نیز تزیین کنند.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون چه رنگی خوبه؟

به یاد داشته باشید که تلویزیون روشن همیشه در حال نمایش تصاویر متحرک و با نور و رنگ های درخشان می باشد، پس اگر از طرح های شلوغ و پرکار برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون انتخاب کنید، چشم مخاطب سریع تر احساس خستگی می کند. پس همیشه تلاش کنید تا یک کاغذ دیواری ساده اما دارای جلوه و طرحی زیبا انتخاب کنید. به هر اندازه که طرح هاو رنگ های کاغذ دیواری شلوغ و رنگارنگ باشد، سخت تر با بقیه مبلمان منزل هماهنگ شده و سریع تر چشم را خسته می کند.

اجرای بهترین کاغذ دیواری قطعاً تخصص می خواهد.

نحوه ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری پشت تلوزیون

شرکت  بساز و بچین ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در با بهره مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه ای و همچنین داشتن سابقه ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل همواره تلاش می کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما همراهان عزیز وگرامی ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نکاتی در مورد کاغذ دیواری پشت ال سی دی

راه های بسیار زیادی برای طراحی و زیباسازی این بخش از خانه وجود دارد مثل استفاده از کناف،سنگ های آنتیک و… امایکی از راه کار های به صرفه و بی درد سر می تواند استفاده از یک کاغذ دیواری مناسب برای پشت تلویزیون باشد.

طرح های کاغذ دیواری پشت تلویزیون

حتما می دانید که تلویزیون به دلیل پخش فیلم و نور زیادی که از خود ساطع می کند در طولانی مدت می تواند باعث خستگی چشم و مغز شما شود. بنابراین برای جلوگیری از خستگی بیشتر چشم و ذهن توصیه می کنیم که اگر قصد انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب برای پشت تلویزیون خود را دارید از طرح های خیلی ساده و در عین حال چشمگیر و شیک استفاده نمایید.همچنین اگر شما از طرح های درست برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون خود استفاده کنید؛ این کار باعث می شود که تا درحین مشاهده تلویزیون، فکر و حواس شما معطوف به طرح ها و نقش های کاغذ دیواری شود و قادر به تمرکز روی برنامه مورد نظر خود نباشید.

نحوه ست کردن مبلمان کلاسیک با کاغذ دیواری پشت تلوزیون

رنگ کاغذ دیواری پشت تلویزیون یکی دیگر از نکات خوب و کاربردی در انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون با مبلمان کلاسیک، ذکر این مطلب است که سعی داشته باشید که در صورت امکان، رنگ طرح و نقش کاغذ دیواری شما در طیف رنگی نسبتا نزدیک به پس زمینه آن باشد. چرا که انتخاب رنگی کاملا ضد پس زمینه، نمای دیوار پشت تلویزیون را شلوغ خواهد کرد.

بنابراین اگر واقعا به دنبال زیبایی منزل خود هستید حتما این نکات را در طراحی خود اجرا نمایید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.