تاریخ انتشار : شنبه 14 می 2022 - 9:21
کد خبر : 504568

نحوه کار ژنراتور ماینینگ

نحوه کار ژنراتور ماینینگ

صنعت معدن به شدت به دیزل ژنراتور متکی است تا توان مورد نیاز برای اجرای روان و کارآمد عملیات را تولید کند. در معدن از انواع مختلفی از ماشین آلات سنگین استفاده می شود که باید با برق کار کنند. ژنراتورهای برق دیزلی این را به راحتی فراهم می کنند. معدن یک صنعت حیاتی است

صنعت معدن به شدت به دیزل ژنراتور متکی است تا توان مورد نیاز برای اجرای روان و کارآمد عملیات را تولید کند. در معدن از انواع مختلفی از ماشین آلات سنگین استفاده می شود که باید با برق کار کنند. ژنراتورهای برق دیزلی این را به راحتی فراهم می کنند.

معدن یک صنعت حیاتی است که منابع ارزشمندی را از زمین استخراج می کند. منابعی مانند زغال سنگ، گاز، سنگ آهن و فلزات گرانبها برای حفظ جامعه ما آنطور که باید و شاید مورد نیاز است. معدن از تجهیزات بزرگی برای استخراج، پردازش و انتقال این مواد استفاده می کند.

مته های عظیم و سایر ماشین آلات مورد استفاده برای حفاری، همراه با تسمه، قرقره و گاری همگی با استفاده از نیروی دیزل ژنراتور اجرا می شوند. مدل های دیزلی بیش از 70 درصد نیروی مورد نیاز برای حفظ این عملیات را تامین می کنند.

معادن و عملیات استخراج اغلب در مکان های دور انجام می گیرد و معمولا دسترسی به شبکه اصلی برق امکان پذیر نیست. این مشکلاتی را برای کارایی عملیات معدن ایجاد می کند که شامل ناتوانی در برق رسانی به تجهیزات کلیدی مانند بیل های برقی، مته ها، بیل مکانیکی و سیستم های روشنایی می شود.

انجام عملیات معدن بدون منبع تغذیه برای تامین برق تجهیزات کلیدی می تواند منجر به افزایش زمان برای تکمیل وظایف، کار فشرده و نیاز به افزایش نیروی انسانی شود. یک راه حل رایج، استفاده از ژنراتورهای دیزلی تجاری است.

در ادامه با نحوه کار ژنراتور ماینینگ بیشتر اشنا خواهید شد.

ژنراتور ماینینگ چیست؟

استفاده از ژنراتورها در صنعت معدن این امکان را به صنعت داده است که با زمان کمتری مقدار بیشتری استخراج کند. این به منابع بیشتری اجازه می دهد تا به سطح زمین راه پیدا کنند، جایی که می توان از آنها در بسیاری از محصولات و صنایع مختلف استفاده کرد.

معدن ‌کاری بدون شک می‌ تواند یک صنعت خطرناک باشد، اما با پیشرفت ‌های مدرن در فناوری ایمنی و استفاده از ژنراتورها برای تامین انرژی تجهیزات، حوادث معدن‌کاری در قرن گذشته به میزان زیادی کاهش یافته است.

ژنراتورهای دیزلی نسبت به سایر انواع سوخت گزینه ایمن تری هستند. آنها نرخ فرار کمتری دارند و در عین حال عضله مورد نیاز برای جابجایی تا 300 تن ماده را در یک زمان فراهم می کنند. این ژنراتورها قابل اعتماد و مقاوم هستند و به کار خود روزانه ادامه می دهند.

نحوه کار ژنراتور ماینینگ

تعطیلی، فاجعه ای برای صنعت معدن به همراه خواهد داشت و درآمد ارزشمندی از دست خواهد رفت. داشتن یک منبع انرژی قابل اعتماد برای بسیاری از شرکت های معدنی آرامش خاطر را فراهم می کند. اگرچه این ژنراتورها بزرگ هستند، اما می توان آنها را به ماشینی شبیه کامیون تبدیل کرد تا در صورت نیاز به راحتی جابجا شوند.

آنها تن ها برق قابل اعتماد مورد نیاز را در محل کار فراهم می کنند. استفاده از ژنراتورها آسان است که آنها را به یک گزینه عالی برای بسیاری از برنامه های کاربردی تبدیل می کند.

اهمیت و کاربرد ژنراتور ماینیگ بی صدا

دیزل ژنراتور ماینینگ می توانند تمام تجهیزات مورد نیاز در سایت های معدنی، از مته و بیل مکانیکی گرفته تا ماشین های شاتل و لودر را اجرا کنند. استخراج معادن جزء ضروری بسیاری از کشورهای مختلف در سراسر جهان از جمله ایران است.

موقعیت و محل بسیاری از معادن به گونه ای است که جریان ثابت برق در آن منطقه در دسترس نیست. استفاده از ژنراتورها این صنعت را به سمت بهتر شدن تغییر داده است و همچنان مزایای زیادی به همراه دارد. دیزل ژنراتورها معمولاً در صنعت معدن برای انجام عملیات معدنی حتی بدون دسترسی به شبکه اصلی برق مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع، توان تولید شده از دیزل ژنراتورها حدود 70 درصد از توان عملیاتی یک عملیات معدنی را برای کمک به انجام وظایف حفاری، شکستن سنگ، حمل اجسام سنگین و بارهای مواد، و حمل و نقل منابع برداشت تشکیل می دهد.

چرا از ژنراتور دائم کار استفاده کنیم؟

چند دلیل وجود دارد که چرا دیزل ژنراتورها انتخاب اصلی برای استفاده در عملیات معدن هستند. دیزل ژنراتورها به دلیل دوام، قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری برای انجام پروژه ها در هر نوع و اندازه شناخته شده اند. ساخت دیزل ژنراتور تنها بخشی از آن است.

دیزل ژنراتورها در مقایسه با همتایان گاز طبیعی خود به خدمات و نگهداری کمتری نیاز دارند. ژنراتورهای گاز طبیعی اغلب نیاز به تعویض شمع یا بازسازی کامل کاربراتور دارند، در حالی که ژنراتورهای دیزلی با این چالش ها مواجه نیستند.

 

تنها و مهمترین عامل استفاده از ژنراتورهای دیزلی برای عملیات معدنی کاملاً به دلیل نوع سوخت است. سوخت دیزل به دلیل پایداری، نسبت چگالی انرژی به حجم و نرخ مصرف کارآمد شناخته شده است. به طور کلی، دیزل ژنراتورها در مقایسه با همتایان گاز طبیعی خود، کمتر از نیمی از سوخت را می سوزانند، در حالی که به همان میزان خروجی کار می رسند.

نحوه کار ژنراتور ماینینگ

فروش دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها بدون معایب نیستند. دیزل ژنراتورها برای ادامه کار به سوخت دیزل متکی هستند که ظرفیت سوخت را با چالش مواجه می کند. برخلاف فروش ژنراتور گاز طبیعی، که می توانند به خط لوله گاز طبیعی متصل شوند یا برای استفاده از پروپان تبدیل شوند، دیزل ژنراتورها به مخازن سوخت دیزلی متکی هستند که باید دائماً با مصرف سوخت و تخلیه آن دوباره پر شوند. سوخت دیزل نیز باید به درستی ذخیره شود، زیرا آلاینده ها و رطوبت می توانند به ژنراتور آسیب وارد کنند. این امر مستلزم برنامه ریزی دقیق در زمینه ذخیره سازی سوخت و حمل و نقل برای سوخت گیری است.

قیمت دیزل ژنراتور

آیا قصد دارید برخی از فعالیت های معدنی بزرگ را انجام دهید؟ آیا در مورد بهترین ژنراتور ماینینگ برای خرید مطمئن نیستید؟ از گروه صنعتی رحیمی کمک بگیرید. این مجموعه یک ژنراتور مقرون به صرفه برای عملیات معدن را به شما پیشنهاد می کنند.

اگر در بازار به دنبال یک ژنراتور هستید، احتمالا اولین گزینه که در ذهن شما خطور می کند، قیمت دیزل ژنراتور است. دیزل ژنراتور شامل دو بخش است: یک موتور دیزل و یک ژنراتور. قیمت دیزل ژنراتورها با توجه به برندها و کانفیگ های متفاوت این دو قطعه متفاوت است.

قیمت ژنرتور ماینینگ

قیمت دیزل ژنراتور به طور مستقیم با مواد مرتبط است. این روزها با افزایش قیمت فولاد در بازار، قیمت دیزل ژنراتورها نیز رو به افزایش است. دیزل ژنراتورها از بسیاری از قطعات مونتاژ می شوند و فرآیند خط تولید پیچیده است، بنابراین هزینه ساخت مجموعه کاملی از دیزل ژنراتورها نسبتا بالا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.