تاریخ انتشار : جمعه 26 فوریه 2021 - 13:09
کد خبر : 34278

نسخه جدید بازی پابجی تحت عنوان PUBG: New State معرفی شد

نسخه جدید بازی پابجی تحت عنوان PUBG: New State معرفی شد

از سال 2019 یک سری صحبت ها مبنی بر ساخته شدن نسخه جدید بازی پابجی وجود داشت و حتی عوامل این بازی نیز در طی مصاحبه های مختلف به طور غیرمستقیم ساخته شدن PUBG 2 را تایید کردند تا اینکه کمتر از 24 ساعت قب..

از سال 2019 یک سری صحبت ها مبنی بر ساخته شدن نسخه جدید بازی پابجی وجود داشت و حتی عوامل این بازی نیز در طی مصاحبه های مختلف به طور غیرمستقیم ساخته شدن PUBG 2 را تایید کردند تا اینکه کمتر از 24 ساعت قبل در اقدامی کاملا ناگهانی و بدون اطلاع قبلی به گیمر ها، نسخه جدید پابجی، تحت عنوان PUBG: New State به همراه یک تریلر بسیار خوب و مهیج معرفی شد. احتمالا سوالات زیادی در ذهن شما در رابطه با پابجی جدید یعنی نسخه نیو استیت در ذهن شما به وجود آمده است که در ادامه قصد داریم به بررسی اطلاعات منتشر شده از بازی PUBG: New State بپردازیم.

جهت خواندن جزئیات بیشتر در رابطه با بازی پابجی: نیو استیت همراه سایت پلی مگ باشید.

تماشا کنید: تریلر بازی PUBG New State

این تریلر روز قبل توسط سازندگان بازی پابجی منتشر شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی گیمر ها کسب کند؛ به طوری که تعداد بازدید کاربران اندروید گوگلی پلی استور، از بازی پابجی نیو استیت میلیونی شد و باید انتظار داشته باشیم تا در زمان عرضه و ماه های اولیه رکوردهای بسیار خوبی را از آن خود کند.

پابجی نیو استیت با هدف رقابت با بازی CALL OF DUTY: Mobile عرضه شده است

اگر به سبک گیم پلی بازی پابجی: نیو استیت دقت کنید، متوجه می شوید که کلا مکانیزم ها و … با چیزی که در ذهنمان از پابجی است بسیار متفاوت می باشد. فکر می کنم خیلی ها مثل من متوجه شباهت PUBG جدید به COD: Mobile یا حتی بخش بتل رویال Black Ops 4 شده باشند.

عکس پاجدید جدید (New State)
عکس پاجدید جدید (New State)

خب در زمینه گیم سلایق بسیار متفاوت است و خیلی ها علاقه ای به سبک کال آو دیوتی موبایل ندارند و فقط پابجی موبایل بازی می کنند یا حتی بر عکس. بازی در سال 2051 جریان دارد و همانطور که در تریلر و تصاویر مشخص شده است، سبک بازی به سمت مدرن شدن رفته است (از گان ها گرفته تا مکانیزم ها و …) و بدون شک با این اقدام خیلی از کال آو دیوتی باز ها به سمت نسخه جدید پابجی سوق داده می شوند.

هر آنچه از پابجی در ذهنتان است را دور بریزید

این عنوان را می توان یک بازی کاملا مستقل از پابجی دانست که فقط نام PUBG را یدک می کشد؛ یک سری ویژگی های جدید در بازی مثل هواپیمای بدون سرنشین در بازی وجود دارد که به دشوارتر شدن بازی بسیار کمک می کنند. همچنین گیم پلی بازی بسیار سرعتی شده است.

مکانیزم های مدرن در بازی PUBG New State وجود دارد
مکانیزم های مدرن در بازی PUBG New State وجود دارد

بازی PUBG: New State چه زمانی منتشر می شود؟

قرار است بازی پابجی نیو استیت برای گوشی های موبایل اندروید و آی او اس در تاریخ 2021 (روز و ماه آن فعلا مشخص نیست) منتشر شود. پی سی گیمر ها نیز اگر علاقه مند به تجربه این بازی هستند، می توانند با دانلود گیم لوپ (مثل پابجی موبایل و کال آو دیوتی موبایل که آموزش تجربه آنها روی پی سی را آموزش داده ایم) به این هدف برسند.

پابجی نیو استیت در سبکی مدرن ...
پابجی نیو استیت در سبکی مدرن …

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

نظر شما نسبت به بازی پابجی: نیو استیت (PUBG: New State) چیست؟

منبع: سایت پلی مگ

4.4 / 5 ( 17 امتیاز )

The post نسخه جدید بازی پابجی تحت عنوان PUBG: New State معرفی شد appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.