تاریخ انتشار : جمعه 29 اکتبر 2021 - 17:17
کد خبر : 46662

نظارت مخفیانه بر عملکرد کارکنان و سایر افراد هنگام کار با کامپیوتر در سال ۲۰۲۱

نظارت مخفیانه بر عملکرد کارکنان و سایر افراد هنگام کار با کامپیوتر در سال ۲۰۲۱

این روزها با بیشتر شدن دورکاری و کار کردن کارمندان در خانه نظارت بر عملکرد کارکنان به یک شیوه جدید انجام میشود و برای اینکار از نرم افزارهای مخصوص باید استفاده کرد. همچنین اگر شما در یک محیط شلوغ کار ..

این روزها با بیشتر شدن دورکاری و کار کردن کارمندان در خانه نظارت بر عملکرد کارکنان به یک شیوه جدید انجام میشود و برای اینکار از نرم افزارهای مخصوص باید استفاده کرد. همچنین اگر شما در یک محیط شلوغ کار میکنید یا مدیر یک تیم هستید باید حواستان به کامپیوتر خود و سایر کارمندان باشد تا کار شما یا اطلاعات شخصی تان مورد سو استفاده قرار نگیرد. در ادامه ما یک نرم افزار قدرتمند برای نظارت آشکار یا مخفیانه بر عملکرد سیستم خود و دیگران را معرفی میکنیم.

نظارت و بررسی کار کردن کارمندان و فرزندان هنگام کار به صورت دور کاری بدون فهمیدن آنها

How to Monitor Another Computer Without Them Knowing in 2021

در صورت استفاده صحیح از ابزارها، مطمئنا نظارت بر کامپیوتر شخصی دارای مزایای متعددی است. این می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما در مورد مسائل شرکت کوتاهی نمی کنند و آنها را بهره ورتر می کند. همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد که مراقب کامپیوتر خانگی خود باشید تا از مرور محتوای نامناسب توسط کودک خود جلوگیری کنید. در این مطلب ، بهترین روش هایی که چگونه کامپیوتر دیگری را بدون اطلاع از جزئیات نظارت کنید را آموزش میدهیم.

نظارت و بررسی کار کردن کارمندان و فرزندان هنگام کار به صورت دور کاری بدون فهمیدن آنها

۱- آیا می توان کامپیوتر شخصی را نظارت کرد؟

این سوال بارها از ما پرسیده می شود و پاسخ آن “بله” است.

ممکن است در مورد هکرهای رایانه ای شنیده باشید که می توانند امنیت رایانه شخصی را بشکنند ، اطلاعات کارت اعتباری یا بانکی را سرقت کنند و سایر اطلاعات شخصی را برای فروش به دست آورند. آنها این فعالیت‌ها را عمدتاً با کارهایی که شامل کدنویسی، کرک کردن و تخصص شبکه است انجام میدهند.

اما ما به شما توصیه نمی کنیم که یک هکر استخدام کنید و از این گونه اشکال هک غیرقانونی استفاده کنید. نظارت بر رایانه دیگری از راه دور فقط یک هنر است و ابزارهای زیادی در طول سال‌ها اختراع شده‌اند که به شما امکان می‌دهند این عمل را انجام دهید تا از دیگران در برابر خطرات آنلاین محافظت کنید.

می خواهید ببینید شخصی بدون اینکه بداند در کامپیوتر خود چه می کند اما هیچ دانش فنی برای اینکار ندارید؟ MoniVisor for Win بهترین نرم افزار نظارت بر رایانه و مناسب شما است. این مجموعه ابزارهای متعدد و قابلیت های ردیابی بلادرنگ را ارائه می دهد. علاوه بر این ، می توانید آن را به راحتی و بدون هیچ زحمتی بر روی رایانه شخصی خود نیز تنظیم کنید.

۲- با ابزار مانیتور شرکت Clevguard را که شخصی در رایانه انجام می دهد ردیابی کنید

همانطور که قبلا اشاره شد، کار با MoniVisor for Win شرکت Clevguard بسیار ساده است. برای راه اندازی و نظارت آسان بر استفاده از رایانه، لازم نیست که یک متخصص فناوری اطلاعات باشید. فقط نرم افزار را روی دسکتاپ یا لپ تاپ رایانه شخصی که می خواهید نظارت کنید نصب کنید، نگران نباشید این نصب از دید دیگران پنهان می ماند! به این معنی که می توانید رایانه شخصی را بدون اطلاع کسی نظارت کنید. پس از نصب، شما به سادگی با هر مرورگری در هر دستگاهی به داشبورد آنلاین آن دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید مرور اینترنت، چت‌ها، ایمیل‌ها، کی‌لاگر، فعالیت فایل و موارد دیگر را ردیابی کنید.

چگونه با استفاده از MoniVisor کامپیوتر شخصی را بدون اطلاع آنها کنترل کنیم؟

مرحله ۱٫ با یک ایمیل معتبر در وب سایت ثبت نام کنید. سپس باید یک طرح برای فعال کردن ویژگی های نظارت کامپیوتر خریداری کنید.

مرحله ۲٫ شما باید به طور فیزیکی به رایانه شخصی که می خواهید نظارت کنید دسترسی داشته باشید و برای دانلود نرم افزار به http://www.installfree.net مراجعه کنید.

/مانیویزر را بر روی کامپیوتر مورد نظر دانلود کنید.

مرحله ۳٫ پس از نصب موفقیت آمیز، باید یک افزونه کروم برای نظارت بر ایمیل و چت های وب اضافه کنید. کافیست دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا فرآیند راه اندازی به پایان برسد.

/افزونه monivisor chrome را نصب کنید

مرحله ۴٫ می توانید حساب خود را در وب سایت وارد کنید و به داشبورد وب دسترسی داشته باشید، جایی که می توانید تمام موارد استفاده از رایانه را در آن بررسی کنید.

داشبورد یکنفره

خب تمام شد! اکنون شما یاد گرفته اید که چگونه کامپیوتر دیگری را بدون اینکه آنها بدانند نظارت کنید. MoniVisor for Win با تمام دستگاه های رایانه شخصی در ویندوز ۷/۸/۱۰ سازگار است.

۳- آنچه می توانید از راه دور بر روی کامپیوتر شخصی نظارت کنید

MoniVisor for Win یک نرم افزار نظارت کامل بر روی کامپیوتر از راه دور است. در زیر می‌توانید ببینید که شخصی در رایانه خود چه می‌کند:

پیگیری فعالیت های وب

شما به راحتی می توانید تمام تاریخچه مرور اینترنت را از مرورگر کروم، فایرفاکس، اج، اینترنت اکسپلورر، اپرا، از جمله تاریخچه مرورگر پاک شده، ردیابی کنید.

ویژگی فعالیت وب monivisor

مشاهده چت های وب از پلتفرم های محبوب

می‌توانید محتویات چت‌های شبکه های اجتماعی IM – فیس‌بوک، واتس‌اپ، توییتر، اینستاگرام، اسکایپ و غیره – از جمله پیام‌های ارسالی، دریافتی و حذف شده، عکس‌ها، ویدیوها و شکلک‌ها و غیره را ببینید.

ویژگی چت وب monivisor

ایمیل های ارسالی و دریافتی را بخوانید

شما می توانید تمام ایمیل های ورودی و خروجی Gmail ، Outlook ، Yahoo ، و همچنین زمان و اطلاعات تماس فرستنده را فورا بخوانید.

قابلیت نظارت بر ایمیل

به‌ علاوه، می‌ توانید هر زمان که بخواهید از صفحه‌ نمایش کامپیوتر اسکرین شات بگیرید، تایپ کردن از طریق صفحه‌کلید کاربران را روی کامپیوتر ضبط کنید و فعالیت‌ های روی فایل‌ و پوشه ها را مخفیانه نظارت کنید و… . این ویژگی‌ها برای محافظت از رایانه شما در برابر تلاش‌های احتمالی برای سرقت دارایی‌های شرکت و رفتار نامناسب و استفاده صحیح از منابع بسیار مهم هستند.

جمع بندی

خب در پاسخ سوال اینکه چگونه کامپیوتر شخصی را بدون اینکه بدانند نظارت کنیم؟ والدین می‌توانند با کمک ابزار نظارت مخفیانه کامپیوتر MoniVisor به نحوه استفاده از رایانه و فعالیت‌های کودکان دسترسی کامل پیدا کنند. این برنامه مانند کارشناس امنیت سایبری که با ویندوز سازگار است برای شما عمل میکند و دارای بیش از ۲۵ مجموعه عالی از ویژگی‌ها و مزایا است که کاملا مخفیانه کار می‌کنند.

تجربه و پیشنهاد شما؟

خب پس از بررسی این ابزار خوب تجربه و نظرات خود را در هنگام استفاده از آن بر روی کامپیوتر شخصی خود یا کامپیوتر دیگران در بخش نظرات با ما و دیگران حتما به اشتراک بگذارید.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.