تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 دسامبر 2022 - 17:45
کد خبر : 505835

نمای فریم لس

نمای فریم لس

نمای فریم لس شکل دیگری از نمای شیشه ای در خانه است. این نما به محدوده های مختلفی تقسیم می شود. شالوده یا ایده اصلی این نوع نمای فریم لس ایجاد فضای بزرگ نمای شیشه ای بدون استفاده (یا استفاده کم) از پروفیل های فلزی در بیرون ساختمان است. بسته به نوع سیستم مورد استفاده،

نمای فریم لس شکل دیگری از نمای شیشه ای در خانه است. این نما به محدوده های مختلفی تقسیم می شود.

شالوده یا ایده اصلی این نوع نمای فریم لس ایجاد فضای بزرگ نمای شیشه ای بدون استفاده (یا استفاده کم) از پروفیل های فلزی در بیرون ساختمان است. بسته به نوع سیستم مورد استفاده، ساختار اصلی نمای فریم لس می تواند از فولاد، چوب و آلومینیوم (یا ترکیبی از آنها) باشد و در صورت استقرار ساختار اصلی، می توان آن را از شیشه یا مواد شفاف دیگر برای . پر كردن. فضای داخل سازه مزیت اصلی است.

در لغت نما فریم لس به معنای نمای بدون قاب است اما در بحث عملی گفته می شود از نماهایی که نمای بیرونی ساختمان یا حداقل پروفیل ندارند برای نگه داشتن شیشه استفاده می شود.

مزایای استفاده از نمای فریم لس

یکی از مزایای این سیستم قیمت مقرون به صرفه آن است. همچنین ایراد اصلی این سیستم آب بندی و هوابندی نامناسب هوا به ویژه در مناطق شمالی و جنوبی کشور است.

همچنین در مورد نمای فریم لس می توان پروفیل های آهنی زیرسازی را به همراه زیرساخت آهنی که از داخل نمای ساختمان نمایان است با روکش آلومینیومی از داخل پوشاند.

اجرای نمای فریم لس

مراحب نمای فریم لس  شامل موارد زیر می‌شود:

  1. آندایز کردن و عملیات قبل از رنگ آمیزی نمای فریم لس

ابتدا پروفیل ها و قطعات فریم لس در بسته بندی های جداگانه قرار می گیرند. این بسته ها از طریق جرثقیل در لوله های مخصوص بارگیری می شوند. در نهایت پروفیل خشک شده و آماده رنگ آمیزی است.

  1. رنگ نمای فریم لس

پس از مونتاژ، پروفیل های پشتیبانی شده به کابین منتقل می شوند. در سالن ها رنگ پودری را با دستگاه الکترواستاتیک برش داده و روی قطعات اسپری می کنند. پس از آن، پروفیل ها به کوره می روند.

  1. آنودایز بدون فریم

آندایزینگ بهترین و ساده ترین راه برای مبارزه با زنگ زدگی است. به این ترتیب می تواند ارتباط بین بستر فلزی و محیط را قطع کرده و از فلز محافظت کند.

نمای فریم لس

  1. برش دادن نمای فریم لس

در این مرحله پروفیل های رنگ شده بر اساس ابعاد ساختمان به صورت کامپیوتری محاسبه شده و با تیغه مخصوص برش داده می شود.

  1. فرز بدون نمای فریم لس

میلگردهای برش خورده طبق الزامات ذکر شده در زیر به محل فرز منتقل می شوند.

برای نصب قفل دستگاه بر روی دستگاه

ایجاد آبرونی پنجره

 

  1. شیاربندی نمای فریم لس

فرصت‌های متفاوتی با قیمت‌های خاص نمونه کارها ایجاد خواهد شد.

  1. نصب نمای فریم لس

نمایشگر فریم لس  به چندین روش نصب می شود:

استفاده از زوایای خاص

اعتراض

سرباره

سیستم نمای فریم لس  یوچنلی   – رینفرس

نوع دیگری از نمای فریم لس که با اهداف خاص طراحی، ایجاد و اجرا می شود، فریم لس یوچنلی – رینفرس است که به دلیل محتوای خاص اطلاعات، محتوا و موارد کاری منحصر به فرد است.

سیستم نمای فریم لس قاب معمولاً در مواردی استفاده می شود که امکان استفاده از سیستم دید فریم لس معمولی وجود ندارد.

به طور دقیق تر می توان گفت که سیستم نمای تقویت شده بدون قاب به ویژه در نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر تاکید بر طراحی نما، عدم دید قاب شیشه ای بیرونی و استفاده از مقدار زیادی شیشه، از نظر ساختاری ارتفاع سقف ها 3-4 متر (بلندتر) نسبت به شرایط عادی است. نمای فضای خالی ویلا). ، تجاری و … یا ساختمان هایی با ارتفاع سقف بالای 5 متر).

درب و پنجره آلومینیومی نرمال با کشوی بازشو

یکی دیگر از سیستم های تولید و نصب درب و پنجره آلومینیومی به صورت سفارشی، سیستم درب و پنجره آلومینیومی کشویی است که بسته به نیروهای مورد نیاز، ابعاد و به خصوص ابعاد درب و پنجره آلومینیومی در این نوع سیستم به صورت کشویی می باشد.

می توان از بین طیف گسترده ای از پروفیل های آلومینیومی برای درب و پنجره های کشویی با کدهای قابل اجرا با مزیت های زیادی مانند استحکام، ثبات رنگ و رنگ و استفاده از شیشه های دو جداره انتخاب کرد.

نمای فریم لس

تفاوت پنجره آلومینیومی نرمال و پنجره الومنیومی ترمال بریک

همانطور که می دانیم آلومینیوم یک فلز رسانا است که برای ساخت پروفیل های آلومینیومی در و پنجره های آلومینیومی دوجداره استفاده می شود.

کرتین وال

در در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، لایه ای از مواد پلی آمیدی در درزهای حرارتی بین پروفیل های آلومینیومی قرار می گیرد که از انتقال گرما و سرما به بیرون و داخل ساختمان جلوگیری می کند و باعث کاهش اتلاف انرژی می شود. از آنجایی که این لایه پلی آمید در پروفیل های معمولی در و پنجره آلومینیومی وجود ندارد، در اتلاف انرژی نسبتاً مؤثر است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.