تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اکتبر 2022 - 13:19
کد خبر : 505555

نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی

نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی

  اگر با مشکل کثیفی لباس ها رو به رو هستید، این نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی مخصوص شماست.   دانستن نحوه صحیح شستشوی لباس ها در لباسشویی، بدون خراب کردن آن ها، یک مهارت اساسی زندگی است. اگر فکر می کنید که تمامی اصول لازمه را رعایت

 

اگر با مشکل کثیفی لباس ها رو به رو هستید، این نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی مخصوص شماست.

 

دانستن نحوه صحیح شستشوی لباس ها در لباسشویی، بدون خراب کردن آن ها، یک مهارت اساسی زندگی است. اگر فکر می کنید که تمامی اصول لازمه را رعایت می کنید، اما همچنان در انتهای شستشو لباس های کثیفی را تحویل میگیرید، این آموزش برای شماست. با ما در این مقاله همراه باشید تا نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی را یاد بگیریم.

 

نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی

لباسشویی های مدرن، برای تمیز کردن هرچه بیشتر و راحت تر لباس ها طراحی شده اند. برندهای مطرح سازنده لباسشویی، از جمله ال جی، ویژگی های فراوانی در دستگاه های خود تعبیه کرده اند تا لباس های شما مانند روز اولشان تمیز شوند.

با این حال، خیلی وقت ها ما بخاطر عدم رعایت برخی نکات اصولی، در تمیز کردن لباس هایمان ناتوان می مانیم.

تمامی نکات پایین، توسط نمایندگی پشتیبانی ال جی تعمیراتو24  تهیه شده است.

 

در اولین گام، لباس ها را جدا کنید.

همه پارچه ها با مواد و روش یکسانی ساخته نمی شوند؛ بنابراین باید تمامی لباس ها را بر اساس رنگ و نوع پارچه جدا کنید.

  • لباس های رنگ روشن را از لباس های تیره جدا کنید: بدترین اشتباهی که افراد هنگام شستن لباس ها مرتکب می شوند، این است که لباس های رنگی و روشن را با هم ترکیب می کنند. لباس ها، به خصوص لباس های نو، در طول چرخه شستشو مقداری رنگ از دست می دهند و پارچه های روشن، آن را جذب می کنند. بنابراین اگر نمی خواهید تیشرت سفیدتان صورتی شود، لباس قرمزتان را در کنار لباس ها سفید نشویید!
  • برای جلوگیری از رنگ دادن لباس ها به هم دیگر، لباس های خود را به سفید یا روشن، و لباس های تیره تقسیم کنید. اگر زمانی برای دو بار شستشو ندارید و یا نمی خواهید این کار را انجام دهید، می توانید لباس های تیره و روشن را با هم بشویید؛ اما به شرطی که هیچ یک از لباس های رنگی نو نباشد و تنها از آب سرد استفاده کنید.
  • لباس ها را بر اساس بافت پارچه جدا کنید: پارچه های سنگین مثل شلوار جین و حوله ها به چرخه شتسشوی متفاوتی نسبت به اقلام ظریف مانند لباس زیر، نیاز دارند.
  • لباس های زیر، ممکن است در ماشین لباسشویی آسیب ببینند. مواردی مثل این ها، باید به صورت جدا در لباسشویی ال جی تان انداخته شود و با چرخه ” delicate” شسته شود. اگر زمان اضافه برای شستشوی دوباره ندارید، می توانید آن ها را در یک کیسه توری مخصوص قرار دهید تا در شستشوی معمولی، آسیب نبینند.

در صورتی که با مشکل خوب شسته نشدن لباس ها رو به رو هستید، می توانید برای تعمیر لباسشویی ال جی خود از مقاله زیر استفاده کنید:

راهنمای عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

 

به برچسب هر لباس دقت کنید.

به نقل از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران، یکی از رایج ترین اشتباهات هنگام شستشو، عدم توجه به برچسب های لباس است.

تمامی لباس ها، معمولا دارای برچسب مراقبت هستند که شامل شیوه شستشو، دما مورد نظر و روش اتوکشی می باشد. برای مثال، لباس های پشمی تنها باید با دست شسته شوند، در حالی که لباس هایی که بافت مصنوعی دارند را می توان با لباسشویی شست.

برای محافظت هر چه بیشتر و تمیزتر شدن لباس ها در برابر آسیب ها، به برچسب آن ها دقت کنید. همچنین زیپ لباس های زیپ دار را ببندید و آن ها را برعکس کنید.

عنوان :  نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی2

تنظیمات دمایی مناسبی را انتخاب کنید.

ماشین های لباسشویی ال جی، دارای تنظیمات مخصوصی برای دما آب هستند. لباس های رنگ روشن که خیلی کثیف هستند، باید با آب گرم شسته شوند. از آب سرد برای لباس های تیره و رنگی (مخصوصا نو) استفاده کنید که رنگ پس ندهند. لباس های پنبه ای نیز برای جمع نشدن، نیاز به آب سرد دارند؛ برای لباس های پنبه ای، می توانید از حالت شستشوی ” Cotton” استفاده نمایید.

علاوه بر تنظیمات دما، به فضای داخل دستگاه نیز توجه کنید. هرگز دستگاه را کاملا پر نکنید تا فضایی برای پر شدن با آب باقی بماند.

 

چرخه شستشوی درستی را انتخاب کنید.

همانند دما، لباسشویی های ال جی دارای چرخه های شستشوی متفاوتی هستند؛ زیرا هر نوع لباس، به شکل متفاوتی از شستشو نیاز دارد.

  • چرخه شستشوی نرمال “ Normal“: برای شستشوی لباس های روشن معمولی، از این چرخه استفاده کنید. با استفاده از این سیکل، لباس های شما نو و تمیز خواهند شد.
  • چرخه شستشوی فشار دائم “ Permanent press“: از این چرخه برای لباس های رنگی خود استفاده کنید. این چرخه شستشو با آب گرم لباس ها را می شوید و در انتها آب خنک تر را اضافه می کند.
  • لباس های حساس “ Delicate“: همانطور که احتمالا متوجه شدید، از این چرخه برای لباس های حساسی مثل لباس زیر، ژاکت ها، پیراهن ها و … می توانید استفاده کنید. مطمئن شوید که این لباس ها نیاز به خشکشویی و یا شستشوی دستی ندارند.

عنوان :  نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی3

لباسشویی تان را هر چند وقت یک بار سرویس کنید.

بسیاری از مشکلات لباسشویی، از جمله تمیز نشدن لباس ها، ناشی از یک ایراد داخلی است. در صورتی که به این مشکلات توجه نشود، ممکن است با خرابی و آسیب های شدید به دستگاه مواجه شوید.

اگر فکر می کنید که علت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی ال جی تان ناشی از یک مشکل داخلی است، زمان آن رسیده از کمک حرفه ای بهره بگیرید. نمایندگی تعمیر لباسشویی های ال جی در تهران تعمیراتو24، آماده ارائه سریع ترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین خدمات تعمیر به شما هستند.

برای دریافت خدمات و ضمانت 6 ماهه تعمیرات، با شماره های زیر تماس بگیرید.

عنوان :  نکات طلایی برای بیشتر تمیز شدن لباس ها در لباسشویی ال جی4

نوع مناسب شوینده را انتخاب کنید.

اگر وقتی لباس ها را از لباسشویی در می آورید، بوی خوبی ندارند و به شکل موثری تمیز نشده اند، احتمال دارد که از شوینده اشتباهی استفاده کرده باشید.

در صورتی که لباسشویی ال جی شما راندمان بالا می باشد، باید تنها از شوینده های HE استفاده کنید. در غیر این صورت، کف اضافی تولید شده و نه تنها لباس ها، بلکه لباسشویی شما آسیب می بیند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.