تاریخ انتشار : جمعه 17 دسامبر 2021 - 7:37
کد خبر : 501488

هواوی تیزر جدیدی از عینک هوشمند بعدی خود منتشر کرد [تماشا کنید]

هواوی تیزر جدیدی از عینک هوشمند بعدی خود منتشر کرد [تماشا کنید]

هواوی تیزر جدیدی از عینک هوشمند بعدی خود منتشر کرد [تماشا کنید] هواوی قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید خود را معرفی کند که از آن جمله می‌توان به گوشی هواوی P50 پاکت، ساعت هوشمن..

هواوی تیزر جدیدی از عینک هوشمند بعدی خود منتشر کرد [تماشا کنید]

هواوی قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید خود را معرفی کند که از آن جمله می‌توان به گوشی هواوی P50 پاکت، ساعت هوشمند هواوی واچ D و یک عینک هوشمند اشاره کرد.

در حال حاضر انواع مختلفی از عینک‌های هوشمند در بازار موجود هستند که برخی از آن‌ها عینک‌های واقعیت افزوده، برخی دوربین‌دار و برخی هدفون‌های عینک‌مانند هستند.

مطالب مرتبط:

  • ابتکار جدید هواوی در ساعت‌های هوشمند واچ ۳ برای محافظت از سلامتی شما

  • هواوی تولید انبوه نسل بعدی گوشی تاشو خود را آغاز کرده است

به‌تازگی تیزرهای جدیدی از عینک هوشمند هواوی منتشر شده است که نشان می‌دهند هر دو لنز آن امکان سوایپ به سمت بیرون را خواهند داشت، بطوریکه پنل جلویی به‌و‌سیله آهنربا به فریم عینک متصل شده است.

این عینک در بخش نرم‌افزار سیستم عامل هارمونی او اس را اجرا خواهد و امکان اجرای دستورهای صوتی را برای کاربر فراهم خواهد کرد. ضمن اینکه کاربر خواهد توانست این عینک را با سایر دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل هارمونی او اس یکپارچه‌سازی کند.

هواوی هم‌اکنون دو نسل از عینک‌های هوشمند را در بازار دارد که هر دوی آن‌ها با همکاری شرکت Gentle Monster ساخته شده‌اند. اما این دو عینک فقط از قابلیت صوتی پشتیبانی می‌کنند و بنابراین هواوی ممکن است در نسل بعدی آن‌ها، از فناوری‌های به‌روزتری مانند واقعیت افزوده استفاده کند.

منبع: GSMARena

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.