تاریخ انتشار : شنبه 12 مارس 2022 - 6:15
کد خبر : 503476

واتس اپ افزونه Code Verify را برای افزایش امنیت نسخه وب خود معرفی کرد

واتس اپ افزونه Code Verify را برای افزایش امنیت نسخه وب خود معرفی کرد

واتس اپ افزونه Code Verify را برای افزایش امنیت نسخه وب خود معرفی کرد واتس اپ برای بهبود امنیت نسخه وب پلتفرم خود یک افزونه جدید به نام Code Verify معرفی کرده است. این افزونه امکان دسترسی هکرها به پیا..

واتس اپ افزونه Code Verify را برای افزایش امنیت نسخه وب خود معرفی کرد

واتس اپ برای بهبود امنیت نسخه وب پلتفرم خود یک افزونه جدید به نام Code Verify معرفی کرده است. این افزونه امکان دسترسی هکرها به پیام‌های رمزگذاری شده در نسخه وب واتس اپ را بسیار مشکل خواهد کرد.

واتس اپ سال گذشته امکان استفاده از چند دستگاه مختلف را برای پلتفرم خود ارائه کرد و از آن زمان تاکنون میزان استفاده کاربران کاربران از نسخه وب این اپلیکیشن بسیار افزایش یافته است. همین موضوع باعث شده تا چالش‌های امنیتی زیادی برای نسخه وب واتس اپ به وجود آید.

واتس اپ

افزونه Code Verify از الگوریتم رمزنگاری هَش برای رمزگذاری پیام‌ها در نسخه وب واتس اپ استفاده می‌کند و امنیت بسیار بالایی دارد. این افزونه همچنین از یک سیستم هشدار مبتنی بر رنگ برای نشان دادن هرگونه مشکل استفاده می‌کند. رنگ سبز به معنای آن است که هیچ مشکلی وجود ندارد، رنگ نارنجی به معنای آن است که مرورگر را رفرش کنید یا احتمالا یک افزونه دیگر در تداخل با Code Verify قرار دارد و رنگ قرمز نیز به معنای آن است که یک مشکل اساسی وجود دارد.

مطالب مرتبط:

  • واتس اپ قابلیت رونویسی پیام‌های صوتی را ارائه می‌کند
  • انتقال چت‌های واتس اپ از اندروید به آی او اس به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود

واتس اپ گفته است که خود این افزونه نیز امکان دسترسی به پیام‌های کاربران را نخواهد داشت و حتی سایر وب‌سایت‌ها نیز می‌توانند از کد منبع این افزونه برای بهبود امنیت خود استفاده کنند.

این افزونه هم‌اکنون برای مرورگرهای کروم و اج قابل‌دسترس است و نسخه فایرفاکس آن نیز در راه است. هنوز صحبتی درباره نسخه سافاری این افزونه نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اطلاعاتی در این زمینه منتشر می‌شود. نظر شما درباره این افزونه واتس اپ چیست؟

منبع: The Verge‌

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.