تاریخ انتشار : یکشنبه 3 جولای 2022 - 12:58
کد خبر : 504832

بهترین محافظ های غذایی و استرچ های غذایی کدامند؟

بهترین محافظ های غذایی و استرچ های غذایی کدامند؟

در زندگی امروزه می‌بینیم که افراد زمان زیادی برای آماده کردن غذای خود ندارند. به همین دلیل نگهداری از غذا یکی از مهم‌ترین المان های زندگی افراد در دنیای امروز است. نگهداری درست از غذا هم باعث میشود که افراد وقت خیلی زیادی را صرف درست کردن مجدد غذا نکنند، و هم این که صرفه‌جویی

در زندگی امروزه می‌بینیم که افراد زمان زیادی برای آماده کردن غذای خود ندارند. به همین دلیل نگهداری از غذا یکی از مهم‌ترین المان های زندگی افراد در دنیای امروز است. نگهداری درست از غذا هم باعث میشود که افراد وقت خیلی زیادی را صرف درست کردن مجدد غذا نکنند، و هم این که صرفه‌جویی بسیار خوبی در هزینه‌های مواد غذایی برای افراد مختلف می شود.

پس با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بسیار مفید و کامل در این رابطه برای شما بازگو کنیم.

 

 

ما برای کمک به نگهداری و انجماد مواد غذایی و انجام برخی کارهای آشپزخانه، مانند کوبیدن کتلت ها، خمیر کلوچه و … از استرچ غذایی کمک می گیریم.

 

استرچ غذایی چیست؟

استرچ یا محافظ غذایی، یکی از محبوب ترین موادی است که برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه از این سلفون ها برای بسته بندی مواد غذایی نیز استفاده می شود که به آن محافظ مواد غذایی کششی می گویند. یکی از دلایل استفاده از این سلفون ها برای بسته بندی مواد غذایی، شفافیت و مقاومت بالای آن ها است. سپس بهتر است بدانید که بارزترین ویژگی این سلفون های کشسان، چسبندگی و خاصیت ارتجاعی بالای آنهاست.

 

در هنگام خرید استرچ غذایی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

Translation is too long to be saved

میزان چسبندگی استرچ غذایی:

ما به دنبال پوششی هستیم که محکم به ظروف مختلف بچسبد و همچنین توزیع و استفاده از آن آسان باشد. برای بسیاری از ما، ویژگی کلیدی استرچ غذایی چسبندگی آن است. نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که تمام نایلون‌های پلاستیکی از یکی از دو نوع ماده اصلی ساخته می‌شوند: پلی وینیل کلراید یا پلی اتیلن.

هر استرچ غذایی نه از این مواد پایه، بلکه از چسب های اختصاصی که سازندگان اضافه می کنند، اضافه می کنند و به کالا می چسبند. ترکیب هر چسب تعیین می کند که بسته بندی به مواد خاص چقدر خوب می چسبد، بنابراین چسبی که محکم به شیشه می چسبد ممکن است برای پلاستیک خوب نباشد. ما محصولاتی را ترجیح می‌دهیم که به خوبی به تمام موادی که نیاز داریم بچسبند.

 

استرچ های غذایی ضخیم تر، قابلیت تحمل بالاتری دارند:

بررسی‌های زیادی را در جهت امتحان کردن ضخامت فیلم استرچ های غذایی به کار گرفته اند. دیده شده است که محافظ های غذایی که دارای ضخامت کمتری هستند، به سرعت دچار پارگی می شوند یا بعضی از آنها از طرف لبه ها پاره میشوند. به همین دلیل است که توصیه می شود حتماً از استرچ های غذایی ضخیم تر استفاده شود. در چند نمونه محافظ غذایی که مورد تحلیل قرار گرفته اند دیده شده است که استرچ هایی که ضخامت ای کمتر از نیم میلیمتر دارند، خیلی زودتر دچار پارگی می شوند. به همین دلیل است که توصیه می شود که از استرچ های غذایی بسیار مقاوم تر استفاده کنید. نکته ای که وجود دارد این است که استرچ های غذایی که برای فریزر به کار گرفته می‌شوند، بسیار محکم تر، ضخیم تر و مقاوم تر از دیگر محافظ های غذایی هستند و تحلیلهای بسیار زیادی نشان داده اند که این استرچ ها به دلیل اینکه اجازه ی عبور رطوبت و اکسیژن را نمی دهند، به شکل فوق العاده ای عمل می کنند و دیده شده است که حتی غذا بعد از دوماه هیچ تغییری در طعم و بوی آن به وجود نیامده است.

 

بهترین محافظ های غذایی و استرچ های غذایی کدامند؟

عرض استرچ غذایی:

دیده شده است که بسیاری از شرکت های محبوب، محافظ های غذای خودشان را در عرض هایی بزرگتر از حد معمول ارائه می دهند. چرا که زمانی که شما می خواهید یک غذا را بسته بندی کنید و یا اینکه تصمیم گرفته اید که چیزهای دیگری را که دارای اندازه ی بزرگتری هستند را ببندید، می توانید به راحتی از این محافظ های غذایی استفاده کنید و آسیبی هم به کالا و یا ماده غذای خودتان وارد نکنید.

 

راحتی استفاده:

یکی از مواردی که بسیار در زمینه ی استفاده از انواع محافظ ها و استرچ های غذایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، راحتی استفاده از آنها است. در موارد زیادی ما باید که استرچ را از جعبه ی آن خارج کنیم. بعضی از جعبه ها فوق العاده بی کیفیت هستند و باعث پاره شدن استرچ شما می شوند. یعنی قسمتی که برای خارج کردن استرچ تعبیه شده است، بسیار بد طراحی شده است و دندانه های خیلی بدی دارد که موجب پاره شدن استرچ میشوند.

 

استرچ غذایی خود را از کجا خریداری کنیم؟

تمام مواردی را که در اینجا ذکر کردیم همگی حاکی از این هستند که اگر استرچ و یا محافظ غذایی بی کیفیتی را خریداری کنید، به هیچ عنوان به کار شما نمی آید و به سرعت دچار خرابی میشود. به همین دلیل است که ما قید میکنیم که حتما استرچ و یا محافظ غذایی خود را از شرکتی خریداری کنید که بسیار معتبر باشد و محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود بدهد. بر اساس تجربیات خودمان شرکت پوشش پلاستیک صائن را که سال‌هاست در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف استرچ غذایی و نایلون گلخانه ای فعالیت بسیار زیادی دارد را به شما معرفی می کنیم.

بهترین محافظ های غذایی و استرچ های غذایی کدامند؟

امیدواریم که تجربه بسیار خوبی را از خرید از این شرکت داشته باشید.

 

منبع: https://pooshesh-plastic.ir/

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.