تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مارس 2022 - 12:24
کد خبر : 503224

واتس اپ قابلیت نظرسنجی در گروه را ارائه می کند

واتس اپ قابلیت نظرسنجی در گروه را ارائه می کند

واتس اپ قابلیت نظرسنجی در گروه را ارائه می کند قابلیت نظرسنجی یک روش عالی برای تعامل با اعضای گروه است و به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم‌گیری را انجام دهید و از نظرات دوستان خود آگاه باشید. دراین‌بی..

واتس اپ قابلیت نظرسنجی در گروه را ارائه می کند

قابلیت نظرسنجی یک روش عالی برای تعامل با اعضای گروه است و به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم‌گیری را انجام دهید و از نظرات دوستان خود آگاه باشید. دراین‌بین، تلگرام یکی از برنامه‌های پرطرفدار است که سال‌ها از این قابلیت برخوردار بوده و بالاخره واتس‌اپ در حال آزمایش این قابلیت است تا آن را به نسخه بعدی خود اضافه کند.

وب‌سایت (WABetaInfo) اولین منبعی است که آن را در نسخه آزمایشی واتس‌اپ یافت، اما این قابلیت هنوز تحت توسعه است و برای افرادی که به استفاده از آن علاقه دارند در دسترس نیست.

مطالب مرتبط:

  • انتقال چت‌های واتس اپ از اندروید به آی او اس به‌زودی امکان‌پذیر می‌شود
  • جریمه سنگین واتس اپ به دلیل نقض قوانین اتحادیه اروپا

این ویژگی تنها برای گروه‌ها معرفی خواهد شد و از سیستم رمزگذاری مخصوص واتس‌اپ بهره خواهد برد که شامل پاسخ کاربران در نظرسنجی می‌شود و به این معناست که تنها اعضای گروه می‌توانند به نظرسنجی و نتایج آن دسترسی داشته باشند.

واتس‌اپ  نظرسنجی

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، یک رابط کاربری همراه با جعبه متن برای سؤالات در نظر گرفته شده که همراه با دکمه ساختن این قابلیت و لغو آن وجود دارد. باوجوداینکه این قابلیت همچنان درحال‌توسعه است، اما تعداد دقیق ویژگی‌ها مانند زمان‌بندی برای نظرسنجی و محدودیت تعداد پاسخ‌ها مشخص نیست.

همان‌طور که این قابلیت در حالت آزمایشی قرار دارد، زمان عرضه رسمی آن نیز اعلام نشده و طبق معمول در دسترس تسترها قرار می‌گیرد تا از عملکرد آن آگاه شوند و پس از برطرف‌کردن مشکلات و بهبود عملکرد، توسط واتس‌اپ به‌صورت رسمی به نسخه جدید اضافه شود.

قابلیت نظرسنجی به‌تازگی در نسخه IOS واتس‌اپ رویت شده و به این معنی است که برای اندروید نیز عرضه خواهد شد. دراین‌بین واتس‌اپ در حال بررسی و آزمایش ویژگی‌های متنوع است که در آینده به این برنامه اضافه خواهد شد.

منبع: phonearena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.