تاریخ انتشار : دوشنبه 18 سپتامبر 2023 - 13:23
کد خبر : 506696
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ویژگی ها و مزایای ساخت بالابر هیدرولیکی ویلچربر بسته هستند

ویژگی ها و مزایای ساخت بالابر هیدرولیکی ویلچربر

ویژگی ها و مزایای ساخت بالابر هیدرولیکی ویلچربر

بالابر هیدرولیکی ویلچربر را می توانیم به عنوان یک دستگاه فوق العاده کاربردی برای افراد سالمند و معلول به شمار آوریم که از آن جهت بالابری و جابجایی ویلچر استفاده می شود. این دستگاه از قدرت هیدرولیک استفاده می کند و توانایی حمل بارهای سنگین به این شکل را دارا است. قابلیت کنترل هیدرولیکی، ظرفیت

بالابر هیدرولیکی ویلچربر را می توانیم به عنوان یک دستگاه فوق العاده کاربردی برای افراد سالمند و معلول به شمار آوریم که از آن جهت بالابری و جابجایی ویلچر استفاده می شود. این دستگاه از قدرت هیدرولیک استفاده می کند و توانایی حمل بارهای سنگین به این شکل را دارا است. قابلیت کنترل هیدرولیکی، ظرفیت مناسب با ویلچر و انجام دقیق حرکات از جمله مواردی است که باید در رابطه با بالابر ویلچربر بدانید.

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com

 

ساخت بالابر هیدرولیکی ویلچربر

همانطور که متوجه شدید، بالابر هیدرولیکی ویلچربر از مزایا و ویژگی های بسیاری برخوردار است که عبارتند از:
1.    قابلیت بالابری وزن های سنگین
بالابرهای ویلچربر از قدرت بالایی برخوردارند و توانایی جابجایی سنگین ترین چیزها را دارا می باشند. بنابراین می توانید با خیال راحت از این وسیله بهره مند شوید.
2.    استفاده از تکنولوژی هیدرولیک
بالابرهای ویلچربر فوق که توسط بالابر سبحانی همراه با کیفیت بالایی تولید می شوند، از سیستم هیدرولیک برخوردار هستند. وجود این تکنولوژی در آن ها موجب می شود تا بتوانید به آسانی بارهای سنگین همچون ویلچر را مورد جابجایی قرار دهید.
3.    قابلیت تنظیم ارتفاع در آن ها
بالابرهای ویلچربر از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردارند. بنابراین کاربر این امکان را دارد تا ارتفاع مورد نظر بالا رفته و در مکانی که مد نظر وی است، پیاده شود. انجام حرکات دقیق و کنترل شده از دیگر ویژگی های بالابر هیدرولیکی معلولین است.
4.    ایمنی فوق العاده بالا
این بالابرها از سیستم های هیدرولیک و ترمزگذاری های مناسبی برخوردارند. پس می توانید ایمنی بالایی را در آن ها مشاهده کنید. جلوگیری از سقوط و وجود سیستم پاراشوت و بسیاری سیستم های امنیتی دیگر به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط بهتری جابجا شوید.

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com

 

5.    ساختار مقاوم و دوام بالا
این بالابرهای ویلچری را با مواد مقاوم و باکیفیتی تولید می کنند. بنابراین در برابر فشار و استفاده های مکرر، دوام بالایی دارند و مقاومت آن ها هم زیاد است.
6.    سهولت استفاده و کنترل آن
با توجه به طراحی مناسب و ساده ای که دارند، استفاده و کنترل آن ها هم راحت خواهد بود. کاربران قادر هستند تا ویلچر را به راحتی بالا و پایین برده و در مکان مورد نظر خود قرار گیرند.

ساخت بالابر ویلچربر هیدرولیک معلولین

ساخت بالابر ویلچربر هیدرولیک معلولین می تواند یک ابزار مفید و کاربردی شناخته شود. زیرا این ابزار بر اساس نیاز معلولین طراحی و تولید شده است و امکانات مختص به خود را دارد. بالابر معلولین خانگی را با توجه به نیازهایی که هر معلولی دارد، طراحی و تولید می نمایند. همچنین باید بدانید که بالابرهای فوق از ویژگی های خاصی برخوردارند. این دستگاه به راحتی حرکت آن ها کمک می کند و می توانند به آسانی به ارتفاعی که مد نظر دارند، برسند.
معلولین از نظر حرکتی با مشکلاتی روبرو هستند مخصوصا اگر در محیطی قرار داشته باشند که روزانه حجم زیادی پله روبروی آن ها است. در صورتی که تمایل به حرکت و جابجایی میان طبقات گوناگون را داشته باشند، باید شرایط مناسب را برای آن ها فراهم آورد. این افراد با کمک بالابر ویلچربر می توانند دسترسی آسانی به سایر طبقات داشته باشند. مناسب ترین گزینه برای افرادی که دچار معلولیت هستند، همین بالابرهای ویلچربر است.
همچنین از آن جایی که ویلچربرها از سیستم هیدرولیک استفاده می کند، شاهد امنیت بالای آن ها هستیم. ایمنی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و پیشنهاد می شود به این موارد توجه ویژه ای داشت. هر معلولی بر اساس شرایط بدنی و نوع ساختاری که در بدن وی مشاهده می شود، نیازهای متفاوتی دارد. بنابراین لازم است تنظیم ارتفاع را در آن قرار داد تا فرد بتواند بر اساس ظاهر خود و شرایطی که دارد، آن را تنظیم نماید.

ویژگی ها و مزایای ساخت بالابر هیدرولیکی ویلچربر

شماره تماس :   ۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰         ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷
وب سایت : www.sobhanilift.com

 

نکات مهم در خرید بالابر ویلچری هیدرولیکی

خرید بالابر ویلچری هیدرولیکی، یک فرایند مهم و حساس است. در زمان خرید آن باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که عبارتند از:
1.    نوع نیازهای کاربر
قبل از این که بالابر ویلچری را سفارش دهید، نیاز خود را بررسی کنید. اگر ویژگی خاصی مد نظر شما است، حتما آن را با کارشناسان بالابر سبحانی در میان بگذارید.
2.    بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی بالابر
این بررسی را بر روی بالابر داشته باشید تا دقیقا ویژگی ها و مشخصات فنی مناسب در آن ها وجود داشته باشد. ظرفیت، ارتفاع، ابعاد، تنظیم سرعت و غیره همگی باید دقیق باشند.
3.    کیفیت ساخت بالابر
بالابر مورد نظر هرچه از مواد باکیفیت تری ساخته شده باشد، مقاوم تر بوده و استحکام بیشتری خواهد داشت.
4.    ایمنی فوق العاده
وجود سیستم ایمنی در بالابر اهمیت زیادی دارد زیرا از کاربر در شرایط گوناگون محافظت خواهد کرد.
5.    قابلیت کنترل راحت توسط کاربر
بالابر ویلچری را کنترل کنید که روش استفاده آسانی داشته باشد.

ویژگی ها و مزایای ساخت بالابر هیدرولیکی ویلچربر

قیمت بالابر ویلچربر هیدرولیک

قیمت بالابر ویلچربر هیدرولیکی تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار دارد. هریک از این موارد می توانند قیمت دستگاه فوق را افزایش و یا کاهش دهند. بنابراین لازم است با ویژگی ها و مشخصات بالابر آشنا شوید. این موارد پیشتر برای شما بیان شده است. بر اساس آن ها می توانید آن چه که در نظر دارید را مشخص کنید و سپس درخواست خود را مبنی بر خرید بالابر هیدرولیکی ویلچربر اعلام نمایید.
به منظور دریافت اطلاعات کامل در رابطه با قیمت بالابرهای ویلچری هیدرولیکی باید بدانید که کارشناسان فروش بالابر سبحانی می توانند کمک فراوانی برای شما داشته باشند. بنابراین بدون هیچ تردیدی، درخواست خود را اعلام کنید تا بر اساس نیازهای شما، قیمت اصلی بیان شود. طبق این قیمت، می توانید درخواست خرید بالابر را ثبت نمایید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.