تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دسامبر 2022 - 18:59
کد خبر : 506002

کاربرد المنت میله ای و انواع آن

کاربرد المنت میله ای و انواع آن

در صنعت برای کاربردهای مختلفی از المنت میله ای استفاده می شود و در ساخت این المنت از روکش های لوله ای استیلی، آلومینیومی و مسی استفاده می گردد. در درون این لوله سیم کروم نیکل به شکل فنری وجود دارد و عایقی از خاک اسید منیزیم این سیم را پوشانده است تا اتصال الکتریکی

در صنعت برای کاربردهای مختلفی از المنت میله ای استفاده می شود و در ساخت این المنت از روکش های لوله ای استیلی، آلومینیومی و مسی استفاده می گردد. در درون این لوله سیم کروم نیکل به شکل فنری وجود دارد و عایقی از خاک اسید منیزیم این سیم را پوشانده است تا اتصال الکتریکی با بدنه ولوله روکش برقرار نکنند. برای اینکه این المنت به آسانی حمل شود و این ناحیه با حرارت زیاد داغ نگردد، در قسمت انتهایی المنت های میله ای از پیچ دوسر و دستگیره عایق استفاده شده است.

از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های المنت میله ای می توان به استفاده به منظور یخ زدایی، استفاده در فر، اتو، شوفاژ، اجاق گاز، ماشین جوجه کشی، لباسشویی و… اشاره کرد.

انواع المنت میله ای با توجه به نوع کارکردی که دارند شامل موارد مختلفی نظیر المنت میله ای گرد دو سر باز، المنت میله ای یک سر، المنت میله ای متریک سر، المنت میله ای هاپر، المنت میله ای تیغ دار نازک و المنت میله ای مینی، المنت میله ای فلنج دار، المنت میله ای پره دار و… می شوند.

ساخت المنت لوله ای

المنت های میله ای در میان انواع المنت حرارتی جزء پرکاربردترین ها به شمار می‌رود و از نظر قیمتی با دیگر المنت ها مقرون به صرفه به شمار می‌رود؛ البته در اکثر پروژه و کارها به دلیل شکل ظاهری مناسب آن ها می توان از این نوع المنت استفاده کرد و اگر به المنت میله ای ضربه شدیدی وارد نگردد، دارای کارایی بالا و طول عمر مناسبی می باشد پس باید به بهترین شکل ممکن المنت میله ای نگهداری شود تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. ساخت المنت لوله ای معمولا به صورت سفارشی انجام می گردد و میتواند در اشکال مختلفی آن را تولید نمود.

شما می توانید به منظور خرید انواع المنت از جمله المنت کمربندی، میله ای، حرارتی، فشنگی و… صنایع حرارتی کریمی را انتخاب نمایید و به راحتی به قطعات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.