تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 5:18
کد خبر : 36216

کلاب هاوس سرانجام برای اندروید عرضه شد؛ یک سال پس از آی او اس

کلاب هاوس سرانجام برای اندروید عرضه شد؛ یک سال پس از آی او اس

کلاب هاوس سرانجام برای اندروید عرضه شد؛ یک سال پس از آی او اس کلاب هاوس سرانجام بعد از یک سال عرضه انحصاری برای آی او اس، حالا برای اندروید هم عرضه شد. نسخه بتای اندرویدی این اپلیکیشن از امروز روی موب..

کلاب هاوس سرانجام برای اندروید عرضه شد؛ یک سال پس از آی او اس

کلاب هاوس سرانجام بعد از یک سال عرضه انحصاری برای آی او اس، حالا برای اندروید هم عرضه شد. نسخه بتای اندرویدی این اپلیکیشن از امروز روی موبایل‌های اندرویدی کاربران آمریکایی قابل‌دسترس خواهد بود و به آن‌ها اجازه داده خواهد شد تا در اتاق‌های چت صوتی آن وارد شده و مشارکت کنند.

کلاب هاوس در وب‌سایت خود گفته است:

برنامه ما در طول چند هفته گذشته معطوف به جمع‌آوری بازخوردها از جامعه کاربران‌مان و همچنین برطرف کردن مشکلات موجود در این اپلیکیشن بوده است. ما تلاش داریم تا قبل از عرضه گسترده این اپلیکیشن، چندین قابلیت جدید مانند پرداخت‌ها و ایجاد کلاب را به آن اضافه کنیم.

اپلیکیشن اندرویدی کلاب هاوس که بیشترین درخواست را در بین کاربران داشته است، به‌گفته‌ی این شرکت در روزها و هفته‌های آینده برای سایر کشورهای انگلیسی‌زیان و همچنین بقیه دنیا نیز عرضه خواهد شد. کاربران خارج از آمریکا قادر به پیش‌ثبت‌نام آن از طریق صفحه کلاب هاوس در گوگل پلی استور خواهند بود تا هر زمان که این اپلیکیشن در کشورها آن‌ها قابل‌دسترس شد به آن‌ها اطلاع داده شود.

با این حال، شرکت کلاب هاوس گفته است که این پلتفرم همچنان به صورت دعوتنامه‌ای باقی خواهد ماندد و فعلاً برای هر کسی باز نخواهد بود. این شرکت در بیانیه خود گفته است که این کار به‌عنوان بخشی از تلاش این شرکت برای ارزیابی رشد اپلیکیشن انجام می‌گیرد. کلاب هاوس تابستان امسال قصد دارد تا با تکمیل زیرساختارهای این اپلیکیشن، مقدمات ورود میلیون‌ها کاربر آی او اس که در لیست انتظار بودند را فراهم سازد.

مطالب مرتبط:

  • کلاب هاوس دچار ریزش شدیدی در تعداد کاربرانش شده است

  • دیوان عدالت مصوبه جریمه اپراتورها به دلیل کلاب هاوس را لغو کرد

اپلیکیشن کلاب هاوس، علی‌رغم محدودیت‌هایی که در دسترسی به آن وجود دارد، محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است و ارزش این شرکت اخیراً به ۴ میلیارد دلار رسیده است. حالا به‌خاطر هیجانی که در بین کاربران برای وارد شدن به این اپلیکیشن به وجود آمده، باعث شده تا چندین شرکت تکنولوژی بزرگ نیز به فکر راه‌اندازی سرویس‌های مشابهی بیفتند. توییتر هم‌اکنون قابلیت اسپیس را عرضه کرده و به نظر می‌رسد فیس بوک، اسپاتیفای، اسلک، لینکدین و ردیت هم در تلاش برای اضافه کردن چنین قابلیتی به پلتفرم‌های خودشان هستند.

کلاب هاوس در وب‌سایت خود با تایید اینکه رشد این شرکت سریع‌تر از پیش‌بینی‌ها و انتظارات خود آن‌ها بوده است گفته است:

این اتفاق البته معایبی نیز داشته است و باعث شده تا فشار زیادی روی سیستم‌های ما وارد شود، بطوریکه سیستم برق‌رسانی سرورهای ما به‌طور گسترده دچار قطعی می‌شدند و الگوریتم‌های ما نمی‌توانستند فراتر از محدویت‌های تعریف‌شده عمل کنند. به‌خاط همین موضوع ما تمرکز خود را به جای اضافه نمودن قابلیت‌های جدید، روی گسترش ساختمان‌های شرکت گذاشتیم.

کلاب هاوس در طول حدود یک سالی که از زمان راه‌اندازی‌ آن می‌گذرد توانسته است توجهات کاربران و توسعه‌دهندگان زیادی را به پلتفرم خودش جلب کند و اخیراً نیز اعلام کرده است که برنامه‌ای برای حمایت از ۵۰ شوی صوتی خواهد داشت. حالا کلاب هاوس با معرفی نسخه اندرویدی اپلیکیشن، به کاربران آمریکاییِ بزرگترین سیستم‌عامل موبایلی دنیا اجازه ورود به آن را داده است.

منبع: The Verge

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.