تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 15:45
کد خبر : 37264

کمپانی فورد یک صفحه نمایش ۶ هزار متر مربعی در دفتر مرکزی خود نصب خواهد کرد

کمپانی فورد یک صفحه نمایش ۶ هزار متر مربعی در دفتر مرکزی خود نصب خواهد کرد

کمپانی فورد یک صفحه نمایش ۶ هزار متر مربعی در دفتر مرکزی خود نصب خواهد کرد کمپانی فورد در نظر دارد تا بخش بیرونی ساختمان دفتر مرکزی خود واقع در دیربورن میشیگان را مبدل به یک صفحه نمایش عظیم نماید. بر ..

کمپانی فورد یک صفحه نمایش ۶ هزار متر مربعی در دفتر مرکزی خود نصب خواهد کرد

کمپانی فورد در نظر دارد تا بخش بیرونی ساختمان دفتر مرکزی خود واقع در دیربورن میشیگان را مبدل به یک صفحه نمایش عظیم نماید. بر اساس گزارش Detroit Free Press، هنوز مشخص نیست که هدف فورد از بنا کردن این صفحه نمایش غول‌پیکر چیست، اما حدس و گمان‌هایی درباره آن زده می‌شود.

اخیراً فورد اعلام کرده است که رونمایی با شکوهی برای اتوموبیل پیکاپ آینده خود یعنی F-150 Lightning تدارک دیده است. این رونمایی قرار است در دفتر مرکزی این کمپانی آمریکایی صورت بگیرد؛ علاوه بر آن، قرار است رونمایی‌های کوچک‌تری در میدان تایمز نیویورک و لاس وگاس نیز صورت بگیرد. این معرفی از طریق ۳۰ وب‌سایت به صورت زنده استریم خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • فورد با همکاری فولکس‌ واگن خودروی برقی دیگری را تولید می‌کند

  • پتنت جدید شرکت فورد به تبلیغات درون خودرو اشاره دارد

با توجه به مقدماتی که فورد برای این رویداد تدارک دیده است، این صفحه نمایش ۶ هزار متر مربعی به مرکز توجهات در این رونمایی تبدیل خواهد شد. برند فورد با معرفی F-150 Lightning در نظر دارد تا نسل جدید خودروهای پیکاپ خود را به نمایش بگذارد و قدرت خود را به رخ دیگر رقبا بکشد.

جیم فارلی، مدیرعامل این کمپانی در این رابطه به رسانه‌ها اعلام کرد:

سنت دیرینه برند فورد بر این است که هر چند وقت یک‌بار، اتوموبیلی دگرگون‌کننده به بازار مصرف خود عرضه کند؛ محصولات Model T، موستانگ، Pirus و هم‌اکنون F-150 Lightning در این دسته قرار دارند. حال این خودروی مورد علاقه آمریکایی‌ها برای نزدیک به نیم قرن، به صورت کاملاً برقی و با ظاهری مدرن‌تر عرضه خواهد شد. این مدل هم‌چنین قادر خواهد بود که برق خانه شما را به صورت موقت در صورت قطع برق، تأمین نماید.

تولید این پیکاپ برقی در کارخانه Rouge Electric Vehicle Center که در میشگان قرار دارد و در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. برند با سابقه آمریکایی برای تولید این مدل چیزی در حدود ۷۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است که این کار باعث ایجاد ۳۰۰ موقیعیت شغلی گشته است.

بر طبق شایعات، باتری F-150 Lightning سیصد مایل و در مدل با ظرفیت بیش‌تر چهارصد مایل عمر خواهد کرد که برای یک اتوموبیل برقی فوق‌العاده محسوب می‌شود.

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.