تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 13:00
کد خبر : 13184

کپکام کاپ، رویداد حضوری سازنده Resident Evil به طور کامل لغو شد

کپکام کاپ، رویداد حضوری سازنده Resident Evil به طور کامل لغو شد

شرکت کپکام افزون بر تولید و عرضه بازی‌های ویدیویی معمولاً برخی رویدادهای اجتماعی را نیز در نظر می‌گیرد. این شرکت در سال پیش نیز تصمیم گرفته بود که «کپکام کاپ» را با شکوه هر چه تمام برگزار کند. با این ..

شرکت کپکام افزون بر تولید و عرضه بازی‌های ویدیویی معمولاً برخی رویدادهای اجتماعی را نیز در نظر می‌گیرد. این شرکت در سال پیش نیز تصمیم گرفته بود که «کپکام کاپ» را با شکوه هر چه تمام برگزار کند. با این حال اتفاق مذکور روی نداد و تنها شامل تعویق برگزاری آن به سه‌ماهه اول سال 2021 میلادی بودیم. گویا این تعویق نیز راه به جایی نبرده است و بیماری کرونا هنوز می‌تازد.

افزون بر لغد شدن کپکام کاپ، مسابقات لیگ قهرمانی جهانی Street Fighter نیز پس از تعویق به 19 الی 21 فوریه، لغو شده است. شرکت کپکام بار انتشار بیانه زیر دلایل خود را به وضوح اعلام کرده است:

با وجود این که ما اعتقاد داریم که می‌توانستیم یک رویداد کاملاً بزرگ و البته کم خطر را برای بازیکنان، کارکنان و خدمه ترتیب دهیم اما با توجه به شرایط وخیم جامعه تصمیم گرفته شد تا رفع همه‌گیری بیماری کرونا، برگزاری مسابقات را لغو کنیم.

با این حال شرکت یاد شده تایید کرده است که رقابت‌های تاثیرگذاری پایانی به قوت خود باقی خواهند بود و به صورت آنلاین برگزار خواهند شد. مدتی پیش شرکت اپیک گیمز نیز در اقدامی مشابه برگزاری رویدادهای حضوری مربوط به بازی Fortnite را لغو و حالت‌های آنلاین را جایگزین کرد.

طی سال گذشته میلادی به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا بسیاری از این‌گونه رویدادها لغو یا به تاریخ دیگری موکول شده‌اند. برای مثال فقدان نمایشگاه E3 یا مراسم‌های مشhttps://www.vg247.com/2021/01/16/capcom-cup-cancelled/ابه سبب شد تا شرکت‌ها به صورت مستقل و آنلاین دست به کار شوند و حرفه و اهداف خود را به پیش ببرند.

منبع: VG247

نوشته کپکام کاپ، رویداد حضوری سازنده Resident Evil به طور کامل لغو شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.