تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 18:00
کد خبر : 24898

گلکسی A72 به‌زودی رونمایی می‌شود

گلکسی A72 به‌زودی رونمایی می‌شود

گلکسی A72 به‌زودی رو..

گلکسی A72 به‌زودی رونمایی می‌شود

شرکت سامسونگ قرار است به‌زودی از گوشی گلکسی A72، که نسخه بهبودیافته گلکسی A71 است، رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که این گوشی هم در نسخه ۴G و هم ۵G عرضه خواهد شد. حالا نسخه ۴G این مدل تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

در این گزارش، اطلاعات جدیدی از مشخصات این گوشی گفته نشده است، اما طبق اطلاعات قبلی، می‌دانیم که این گوشی دارای قابلیت LTE، باند دوگانه وای‌فای، NFC، و شارژر ۲۵ واتی است.

همچنین طبق شایعاتی که در این مدت منتشر شده بود، این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی +FHD آمولد با دوربین سلفی حفره‌ای بوده و با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. گوشی گلکسی A72 دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰G به‌همراه ۸ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری OneUI 3.0 به دست کاربران خواهد رسید.

A72

مشخصات دوربین سلفی این گوشی مشخص نیست اما دیگر دوربین‌ها شامل حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی عمق است. همچنین این گوشی دارای درگاه USB-C و درگاه هدفون نیز می‌باشد.

در نهایت، طبق اخبار افشاشده، گلکسی A72 4G در سه رنگ آبی، سفید و مشکی در بازار اروپا عرضه می‌شود. قیمت نسخه ۶ گیگابایت رم به‌همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۴۹ یورو و قیمت نسخه ۸ گیگابایت رم به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۵۰۹ یورو می‌باشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.