تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مارس 2022 - 16:51
کد خبر : 503238

گوشی های اقتصادی سامسونگ بدون شارژر عرضه خواهند شد

گوشی های اقتصادی سامسونگ بدون شارژر عرضه خواهند شد

گوشی های اقتصادی سامسونگ بدون شارژر عرضه خواهند شد خرده‌فروشان گوشی هوشمند در اروپا تأیید کردند که سامسونگ گوشی های هوشمند اقتصادی خود را بدون شارژر به بازار عرضه خواهد کرد و این اقدام پس از تصمیم این..

گوشی های اقتصادی سامسونگ بدون شارژر عرضه خواهند شد

خرده‌فروشان گوشی هوشمند در اروپا تأیید کردند که سامسونگ گوشی های هوشمند اقتصادی خود را بدون شارژر به بازار عرضه خواهد کرد و این اقدام پس از تصمیم این شرکت مبنی بر عرضه گلگسی اس S21 بدون شارژر است.

سامسونگ شرکتی است که به تمسخر و کپی‌برداری از تصمیمات اپل در موارد مختلفی مانند ناچ‌، جک 3.5میلیمتری هدفون و درگاه کارت حافظه مشهور است و هدف بعدی این شرکت حذف شارژر از محصولات خود است.

مطالب مرتبط:

  • سامسونگ از گوشی های گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کرد
  • اوپو از شارژر ۱۵۰ واتی SuperVOOC رونمایی کرد

سامسونگ در سال 2020 به دلیل حذف تبلیغاتی که برای تمسخر اپل مبنی بر حذف شارژر طراحی شده بود گرفتار شد و حالا می‌خواهد همانند اپل این مسیر را ادامه دهد.

سامسونگ شارژر

سامسونگ حتی از استدلال اپل نیز کپی‌برداری کرد و از مزایای زیست‌محیطی به‌عنوان انگیزه اصلی این اقدام نام برد. درحالی‌که این واقعیت را نادیده گرفته که فروش شارژرها در جعبه کوچک جداگانه صرفاً می‌تواند زباله بیشتری تولید کند.

این در حالی است که در ابتدا به نظر می‌رسد که این قانون جدید تنها بر روی گوشی‌های پرچمدار اجرا شود، اما سامسونگ با اعمال این طرح بر روی تمامی گوشی‌های خود همه را شگفت‌زده خواهد کرد. یک منبع اروپایی گزارشی منتشر کرده است مبنی بر عرضه بدون شارژر بعضی از گوشی‌های اقتصادی این شرکت که شامل گلگسی A13 و A23 می‌شود.

با صرف‌نظر از این موضوع، اکنون درست است که بگوییم شرکت سامسونگ در حال برنامه‌ریزی آینده‌ای بدون عرضه شارژر است و اگر این طرح اعمال شود، تولیدکنندگان قطعات بیشتری از آن پیروی خواهند کرد.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.