چرا عربستان و امارات با وجود بیابانهای وسیع، سالانه میلیونها تن شن و ماسه وارد میکنند؟
ارسال شده توسط: سپهر سالاری 28 بهمن 1404 ساعت 09:51 عربستان و امارات با وجود بیابانهای وسیع، سالانه میلیونها تن شن و ماسه وارد میکنند. دلیل این واردات شن و ماسه عربستان و امارات در نوع خاص شن مورد نیاز برای ساخت و ساز است. پروژههای عمرانی عظیم در منطقه خلیج فارس، از جمله آسمانخراشهای






