نمایندگان ایران و روسیه در سازمان ملل: استارلینک قوانین بینالمللی را نقض میکند
ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی 25 بهمن 1404 ساعت 08:36 براساس اعلام نماینده ایران و روسیه در سازمان ملل، استارلینک قوانین بینالمللی را نقض میکند و باید فکری جدی به حال این شرکت خصوصی کرد. اینترنت ماهوارهای استارلینک با این که طرفداران زیادی بین کاربران دارد، اما مورد پسند بعضی از دولتها قرار نمیگیرد و








