واکنش مخابرات تهران به افت کیفیت اینترنت: محدودیتی اعمال نکردهایم
ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور 03 خرداد 1405 ساعت 10:33 در پی انتقادهای گسترده از افت کیفیت اینترنت ثابت در ساعات پرمصرف، مدیر مخابرات منطقه تهران اعلام کرد که هیچگونه محدودیتی برای کاربران اعمال نشده است. با عنایت به آخرین اخبار داخلی، مدیر مخابرات منطقه تهران در پاسخ به دغدغههای شهروندان پیرامون کاهش کیفیت








