شیائومی روی هر خودروی برقیاش ۵۶۰۰ دلار ضرر میدهد!
ارسال شده توسط: کیان رضایی 07 خرداد 1405 ساعت 18:40 شیائومی، غول فناوری چینی، در سه ماهه اول سال جاری میلادی روی هر خودروی برقی که میفروشد، ۵۶۰۰ دلار ضرر میکند. با وجود فروش قابل توجه مدلهای SU7 و YU7، بخش خودروهای برقی شرکت شیائومی همچنان با ضررهای عملیاتی سنگینی روبرو است. این وضعیت، قیمتهای








