تاریخ انتشار : شنبه 17 دسامبر 2022 - 14:37
کد خبر : 505958

آموزش رنگ کاری ساختمان در تهران و کرج

آموزش رنگ کاری ساختمان در تهران و کرج

نقاشی خانه در تهران نقاش خانه تاجری است که مسئولیت نقاشی و تزئین ساختمان ها را بر عهده دارد و به دکوراتور یا نقاش خانه نیز معروف است. هدف از نقاشی بهبود ظاهر ساختمان و محافظت از آن در برابر آسیب های آب، خوردگی، حشرات و کپک است. یک نقاش ساختمان حرفه ای در کرج

نقاشی خانه در تهران

نقاش خانه تاجری است که مسئولیت نقاشی و تزئین ساختمان ها را بر عهده دارد و به دکوراتور یا نقاش خانه نیز معروف است. هدف از نقاشی بهبود ظاهر ساختمان و محافظت از آن در برابر آسیب های آب، خوردگی، حشرات و کپک است.

یک نقاش ساختمان حرفه ای در کرج باید همه رنگ ها را بشناسد

  • رنگ زرد

زرد احتمالاً اولین رنگی است که اکثر ما هنگام شنیدن خلاقیت، شادی و نور خورشید به آن فکر می کنیم. این یک رنگ قدرتمند است که می تواند تأثیر خیره کننده ای بر بهره وری، شادی و خلق و خوی افراد داشته باشد.

همچنین در مورد رنگ و تأثیر آن بر افراد اطراف آن اختلاف نظر وجود دارد، بنابراین قبل از شروع نقاشی و تزئین، مهم است که بدانید چگونه و کجا از آن استفاده کنید. رنگ زرد می تواند خلاقیت را افزایش دهد و گرما را در اتاق ایجاد کند که باعث می شود محیط راحت تر و سازنده تر شود.

با این حال، بیش از حد می تواند منجر به تحریک بیش از حد و حتی خستگی چشم شود.

 

این یک رنگ عالی برای استفاده در اتاق کودکان است، زیرا زرد اولین رنگی است که آنها می بینند. نقاشان و دکوراتورهای ما توصیه می‌کنند از رنگ‌های زرد خاموش اما گرم برای تقویت رشد بیشتر کودک بدون تحریک بیش از حد یا استفاده از عناصر زرد در سراسر اتاق هنگام تزئین استفاده کنند.

  • سبز

ثابت شده است که رنگ سبز در اطرافمان  باعث جرقه خلاقیت می شود. این رنگ بسیار متنوع ،به خصوص در مورد نقاشی و تزئین است. پس از سال‌ها مطالعه، تحقیقات نشان می‌دهد که داشتن سبز در اطراف ما به نوعی خلاقیت بصری را افزایش می‌دهد، یعنی قدرت تخیل. افرادی که در محیط های سبز کار می کنند، خلاقیت را نیز تحریک می کنند.

 

در عین حال، رنگ آمیزی و تزئین به رنگ سبز می تواند تأثیری آرام بخش و تسکین دهنده بر ذهن داشته باشد و آن را به رنگ عالی برای تأمل در خود تبدیل کند.

این رنگ تعادل و هماهنگی است که در اتاق هایی که معاشرت در آن جریان دارد نیز به رنگ عالی تبدیل می شود. به همین دلیل است که نقاشان و دکوراتورهای ما اغلب استفاده از این رنگ را در اتاق هایی مانند اتاق نشیمن یا شاید آشپزخانه توصیه می کنند.

اگر قصد دارید دیوارهای خود را سبز رنگ کنید، نقاشان و دکوراتورهای تیم نقاشی محمدی ، سبزی هایی را توصیه می کنند که ته رنگ خاکی دارند. برای کسب اطلاعات بیشترو مشاوره رایگان در مورد رنگ های خاکی تماس بگیرید.

آبی

آبی رنگی است که اعتماد را تقویت و عمیق می کند، که آن را به رنگی عالی برای معاشرت تبدیل می کند، همچنین مهارت های ارتباطی و طوفان فکری را بهبود می بخشد، که آن را برای حل مسئله عالی می کند. این را می توان در یک دفتر ادغام کرد، اما اگر به استفاده شخصی تر فکر می کنید، می توانید از رنگ آبی برای نقاشی و تزئین اتاق هایی مانند اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود استفاده کنید.

آبی فرآیند تفکر ارگانیک تر، هماهنگی و تعادل را تشویق می کند. می توانید رنگ آبی یک دیوار را امتحان کنید، یک دیوار ویژه بسازید و یک وسیله مبلمان برای تزئین مانند مبل آبی اضافه کنید.

قرمز

قرمز می تواند یک انتخاب رنگ غیرمنتظره ، نگران کننده و منحرف کننده به نظر برسد.به خصوص اگر یک اتاق کوچک باشد، می تواند آن را گرم و حتی ناراحت کننده به نظر برساند. با این حال، درک قرمز اغلب به شدت بستگی دارد.

سعی کنید از رنگ قرمز خاموش یا زنگ زده در اتاق استفاده کنید، چه از طریق رنگ آمیزی یا تزئینات، تا اثرات مثبت آن را ببینید. قرمز حافظه را تقویت می کند ب همین خاطر سپردن چیزهایی که رخ داده و حافظه فعال را آسان تر می کند.

نقاشان و دکوراتورهای تیم نقاشی محمدی، استفاده از رنگ قرمز زنگ زده یا معرفی رنگ قرمز را از طریق تزئینات توصیه می کنند.

 

بهترین رازهای نقاشی ساختمان حرفه ای

یاد بگیرید که چگونه مانند یک حرفه ای نقاشی کنید و نکات عالی برای دستیابی به یک کار رنگ آمیزی کاملاً صاف و یکنواخت را انتخاب کنید.

اول سقف و دیوارها را رنگ کنید

نقاشان حرفه ای معمولاً هنگام رنگ آمیزی اتاق از نظم خاصی پیروی می کنند. آنها ابتدا تزئینات، سپس سقف و سپس دیوارها را رنگ می کنند. چسباندن تریم آسان تر و سریعتر نسبت به چسباندن دیوارها است.

هنگام رنگ آمیزی تزئینات، لازم نیست مرتب باشید. فقط روی ایجاد یک روکش صاف روی چوب تمرکز کنید. اگر رنگ در و تزئینات روی دیوارها شیب دار شد، نگران نباشید. بعداً هنگام رنگ آمیزی دیوارها آن را می پوشانید.

آموزش رنگ کاری ساختمان در تهران و کرج

پس از رنگ آمیزی کامل و خشک شدن (حداقل 24 ساعت)، آن را با نوار چسب بچسبانید،سپس سقف را رنگ کنید، سپس به نقاشی دیواری ادامه دهید.

 

برای جلوگیری از لکه ها در هنگام نقاشی دیوار

لکه های روی لبه ،نوارهای زشتی هستند که در اثر تجمع لایه های رنگ ناهموار ایجاد می شوند، که یک مشکل رایج هنگام نقاشی دیواری است. در شرایط گرم و خشک، رنگ لاتکس می‌تواند در کمتر از یک دقیقه شروع به سفت شدن کند با حفظ “لبه مرطوب” از لکه‌های روی لبه خودداری کنید، بنابراین هر ضربه غلتک قبل از شروع خشک شدن رنگ، روی حرکت قبلی همپوشانی دارد.

برای حفظ لبه خیس، تمام دیوار را به یکباره رنگ کنید. از یک انتها شروع کنید، غلتک را در تمام ارتفاع دیوار به بالا و پایین بکشید و با هر ضربه کمی از آن بالا بروید. در جاهایی که لازم است به سمت عقب حرکت کنید تا نقاط ضخیم را صاف کنید.

 

قبل از نقاشی کل اتاق، وسایلش را جمع کنید

اگر چیزی خیلی بزرگ است که نمی توانید بیرون بیاورید، آن را به مرکز اتاق منتقل کنید و روی آن را با پلاستیک بپوشانید. از پارچه های قطره ای بوم استفاده کنید.هنگام رنگ آمیزی از قطرات قطره ای خودداری کنید.

تمام کثیفی ها و کثیفی های لبه را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. نوار را محکم روی دیوار نگه دارید و آن را بچرخانید تا نوار لبه را بپوشاند. نوار را با یک چاقوی بتونه در تمام طول روی چوب فشار دهید. از نوار نقاش استفاده کنید که حداقل دوبرابر پهنای تریم باشد و آن را باز بگذارید تا از قطرات قطره پوست محافظت شود.

وقتی کارتان تمام شد، بلافاصله وقتی رنگ هنوز خیس است، نوار را بردارید یا تا روز بعد که کاملاً خشک شد صبر کنید. اگر زمانی که رنگ تا حدی خشک شد آن را آزاد کنید، ممکن است تکه هایی از رنگ تازه را به همراه نوار جدا کنید.

آموزش رنگ کاری ساختمان در تهران و کرج

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.