تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 17:30
کد خبر : 13446

آنر V40 از پردازنده گرافیکی توربو X بهره می‌برد

آنر V40 از پردازنده گرافیکی توربو X بهره می‌برد

آنر V40 از پردازنده ..

آنر V40 از پردازنده گرافیکی توربو X بهره می‌برد

به‌تازگی اخبار زیادی درباره آنر V40 منتشر می‌شود. در حالی که انتظار می‌رفت این دستگاه امروز یعنی ۲۹ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۱) معرفی شود، زمان معرفی این گوشی هوشمند تا روز جمعه ۳ بهمن (۲۲ ژانویه) به تأخیر افتاد. اکنون، این شرکت تیزر یکی از ویژگی‌های گوشی جدید خود را که به بهبود تجربه بازی های موبایل در تلفن های هوشمند جدید کمک می‌کند را منتشر کرده است.

اوایل امروز، غول فناوری چینی پستی را در حساب رسمی ویبو خود که یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی است، به اشتراک گذاشت. در این پست منتشرشده در شبکه اجتماعی چینی، این شرکت تیزر موتور شتاب دهنده گرافیکی جدید آنر V40 را که پردازنده گرافیکی توربو X لقب گرفته است را منتشر کرد. آنر حتی یک تیزر ویدئویی کوتاه نیز به اشتراک گذاشت که ویژگی شتاب گرافیکی موجود در دستگاه آینده را نشان می‌دهد. در حال حاضر، جزئیات دقیق‌تر نحوه کار این موتور در حال حاضر ناشناخته است، اما ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نوعی از بهینه‌سازی نرم‌افزاری باشد که با کمی اورکلاک پردازنده گرافیکی باعث می‌شود تا عملکرد این تراشه بهبود یابد.

آنر V40 احتمالاً به تراشه دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس ۵G مدیاتک مجهز خواهد شد

Honor V40

طبق شایعات منتشرشده، انتظار می‌رود آنر V40 از چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس ۵G مدیاتک بهره ببرد. از دیگر ویژگی‌های گزارش‌شده می‌توان به صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی فول HD پلاس امولد اشاره کرد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز را ارائه می‌دهد. در مورد قابلیت‌های عکاسی، آنر V40 می‌تواند از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به‌علاوه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو در پشت دستگاه و یک ماژول دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کند.

همچنین شایعه شده است که این گوشی هوشمند توسط یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع سیمی ۶۶ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. در قسمت جلوی گوشی نیز گفته می‌شود که آنر V40 از یک اسکنر اثرانگشت در نمایشگر برای امنیت بیومتریک بهره می‌برد. متأسفانه، برای تأیید این مشخصات باید منتظر کنفرانس معرفی در روز جمعه ۳ بهمن (۲۲ ژانویه ۲۰۲۱) باشیم.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.