تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 6784

احتمالاً به زودی شاهد رونمایی از نسخه غیرانحصاری Final Fantasy 7 Remake باشیم

احتمالاً به زودی شاهد رونمایی از نسخه غیرانحصاری Final Fantasy 7 Remake باشیم

ما سال گذشته میلای سرانجام شاهد عرضه برخی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم بودیم و مسلماً عنوان Final Fantasy 7 Remake نیز در چنین دسته‌ای جای می‌گیرد. این بازی تبدیل به یک موفقیت بزرگ هم از لحاظ ..

ما سال گذشته میلای سرانجام شاهد عرضه برخی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم بودیم و مسلماً عنوان Final Fantasy 7 Remake نیز در چنین دسته‌ای جای می‌گیرد. این بازی تبدیل به یک موفقیت بزرگ هم از لحاظ تجاری و هم از لحاظ تحسین منتقدان شد و بعید است که به این زودی‌ها شاهد فروکش فروش آن باشیم. این بازی در حال حاضر تنها به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده است و به نظر می‌رسد که به زودی از چنین شرایطی خارج شود.

افشاگر معروف دنیای بازی‌های ویدیویی Navtra که پیش‌تر جزئيات بسیاری از Final Fantasy 16 و همچنین آثار دیگری را فاش کرده بود، به تازگی در انجمن Rest Era گزارش کرده است که احتمالاً به زودی شاهد رونمایی نسخه پلی استیشن 5 این عنوان باشیم؛ در حقیقت منظور او از به زودی، اوایل ماه بعدی میلادی است و این موضوع می‌تواند یکی از برگ برنده‌های بزرگ سونی برای کنسول نسل نهمی خود باشد. این منبع همچنین در ادامه ذکر کرده است که شاید اخبار جدیدی نیز از بازی Life is Strange 3 هم منتشر شود؛ او بعدتر اشاره کرد که از وجود عدد 3 در نام این بازی مطمئن نیست و شاید شاهد استفاده از یک عنوان دیگر باشیم.

منبع یاد شده در نهایت اشاره کرده است که با پایان قرارداد انحصاری زمانی، بازی Final Fantasy 7 Remake به پلتفرم‌های دیگر و حداقل رایانه‌های شخصی راه خواهد یافت ولی این موضوع در مورد پلی استیشن 5 صدق نمی‌کند؛ به این معنا که ما پیش از پایان قرارداد انحصاری شاهد عرضه نسخه پلی اسیشن 5 خواهیم بود زیرا این کنسول نیز در قرارداد انحصاری منظور شده است.

پیش‌تر اشاره چندانی به Life is Strange نشده است و تنها می‌دانیم که احتمال توسعه نسخه بعدی آن وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

نوشته احتمالاً به زودی شاهد رونمایی از نسخه غیرانحصاری Final Fantasy 7 Remake باشیم اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.