تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 19576

احتمال عرضه به‌روزرسانی نسل نهمی بازی Resident Evil 7 قوت گرفت

احتمال عرضه به‌روزرسانی نسل نهمی بازی Resident Evil 7 قوت گرفت

روز گذشته اطلاعات بسیاری درباره بازی Resident Evil Village منتشر شد. حتی دمو مخصوصی برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت که از جهاتی بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. از آن جایی که این اثر دنبا..

روز گذشته اطلاعات بسیاری درباره بازی Resident Evil Village منتشر شد. حتی دمو مخصوصی برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت که از جهاتی بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. از آن جایی که این اثر دنباله مستقیم Resident Evil 7: Biohazard به شمار می‌رود، روایت آن و البته دوربین اول شخص را دنبال می‌کند. با این حال گویا جزئيات منتشر شده کافی نیستند و گزارش‌های غیررسمی باری دیگر اینترنت را منفجر کرده‌اند.

ما مدتی پیش در رویداد رسمی Resident Evil متوجه شدیم که بازی یاد شده همزمان با پلتفرم‌های نسل نهم، برای کنسول‌های نسل هشتم هم عرضه خواهد شد. حال براساس ادعای افشاگر نام‌آشنا یعنی Dusk Golem که پیش‌تر سابقه درخشانی در انتشار جزئیات این مجموعه داشته است، یک به‌روزرسانی نسل بعدی نیز برای بازی Resident Evil 7: Biohazard نیز منتشر خواهد شد.

او همچنین در ادامه اشاره کرده است که این موضوع برخلاف حالت واقعیت مجازی نسخه Village مسلماً رخ خواهد داد و هیچ شکی در آن نیست. با وجود سابقه خوب این منبع، باز هم نمی‌توان از حوزه شایعات فراتر رفت و تنها زمان می‌تواند پاسخگوی انتظار کاربران باشد. در رویداد روز پیش Resident Evil ما شاهد رونمایی از باندل‌های اختصاصی قسمت هفتم و تمام DLCهای آن نیز بودیم که شاید حاکی از توجه کپکام به این سری باشد.

در این‌جا شاید لازم به ذکر نباشد که کپکام هنوز هیچ صحبتی مبنی بر انتشار نسخه نسل بعدی ورودی پیشین سری نکرده است. شاید هم در رویدادی دوباره یا حداقل یک خبر رسمی، شاهد معرفی همزمان حالت واقعیت مجازی نسخه هشتم و نسخه نسل بعدی ورودی هفتم سری باشیم. این موضوع از لحاظ بازاریابی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد بنابراین منتظر اخبار جدیدتر باشید.

منبع: Gaming Bolt

نوشته احتمال عرضه به‌روزرسانی نسل نهمی بازی Resident Evil 7 قوت گرفت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.