تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 17:00
کد خبر : 13448

اندروید ۱۱ برای می نوت ۱۰ لایت در دسترس قرار گرفت

اندروید ۱۱ برای می نوت ۱۰ لایت در دسترس قرار گرفت

اندروید ۱۱ برای می ن..

اندروید ۱۱ برای می نوت ۱۰ لایت در دسترس قرار گرفت

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، شیائومی MIUI 12.5 را رونمایی کرد و هفته گذشته شاهد منتشر شدن فهرستی از دستگاه‌های سازگار برای سنجش بتای این رابط کاربری بودیم. در حالی که کاربران گوشی می در حال آزمایش کردن این رابط کاربری هستند، صاحبان می نوت ۱۰ لایت پیام اعلانی را دریافت کرده‌ا‌ند که خبر از در راه بودن یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری می‌دهد.

بسته به‌روزرسانی یادشده اندروید ۱۱ را در کنار تعدادی از قابلیت‌های بهبودیافته امنیتی به ارمغان می‌آورد، اما از آنجایی که توسعه پوسته جدید همچنان ادامه دارد، این به‌روزرسانی همچنان لباس MIUI 12 را بر تن خواهد داشت.

حجم به‌روزرسانی مورد بحث برابر با ۲٫۳ گیگابایت بوده و ممکن است برای صاحبان نسخه ۶۴ گیگابایتی می نوت لایت مشکل ایجاد کند، زیرا این گوشی فاقد جایگاهی برای کارت‌های microSD است. جدای از نقل مکان به اندروید ۱۱، این به‌روزرسانی برخی باگ‌ها را برطرف می‌کند، سیستم را بهینه می‌سازد و جدید‌ترین بسته‌های امنیتی را به همراه دارد.

می نوت ۱۰ لایت دستگاهی برای کاربران عام است و می‌تواند برای تمام دستگاه‌ها در سراسر جهان رقیبی جدی باشد. به‌روزرسانی یادشده دارای شماره نسخه MIUI 12.1.1.0.RFNMIXM است و کاربرانی که تاکنون آن را دریافت نکرده‌اند و می‌خواهند به‌صورت دستی به آن دست یابند، می‌توانند از اینجا آن را دریافت کنند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.