تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 16:42
کد خبر : 39343

تولد دوباره آبارت ۱۰۰۰ اس پی با موتور آلفارومئو

تولد دوباره آبارت ۱۰۰۰ اس پی با موتور آلفارومئو

تولد دوباره آبارت ۱۰۰۰ اس پی با موتور آلفارومئو مهندسان آلفارومئو مدل جدیدی از ماشین اسپرت آبارت ۱۰۰۰ اس پی را تولید کردند. مدل اولیه این اتومبیل مخصوص مسابقه در دهه ۱۹۶۰ تولید شده بود. ساخت آبارت ۱۰۰..

تولد دوباره آبارت ۱۰۰۰ اس پی با موتور آلفارومئو

مهندسان آلفارومئو مدل جدیدی از ماشین اسپرت آبارت ۱۰۰۰ اس پی را تولید کردند. مدل اولیه این اتومبیل مخصوص مسابقه در دهه ۱۹۶۰ تولید شده بود. ساخت آبارت ۱۰۰۰ اس پی (اسپرت پروتوتیپو) یک ادای احترام به اتومبیلی است که ۵۵ سال پیش برای اولین بار تولید شد و در سال ۱۹۶۶ در مسابقه ۵۰۰ کیلومتری نوربرگ رینگ برنده شد.

مدل مفهومی اتومبیل اسپرت آبارت ۱۰۰۰ اس پی دارای اندازه نسبتاً بزرگ‌تری در مقایسه با نمونه اصلی است. البته مدل جدید شباهت‌های بسیار زیادی به نمونه اصلی دارد. سبک بودن، چابکی و کارایی آیرودینامیکی از ویژگی‌های اصلی هر دو نمونه است.

مطالب مرتبط:

  • تیزر اولین اتومبیل الکتریکی اسپرت پولاریس منتشر شد

  • برترین خودروهای سوپر اسپرت ۲۰۲۱

  • برترین ابرخودرو های ۲۰۲۱؛ سریع و خشن

مدل جدید آبارت ۱۰۰۰ اس پی از فناوری‌های مدرن بهره خواهد برد

آبارت

این اتومبیل مفهومی از یک شاسی از جنس کربن الیاف و آلومینیوم ساخته شده است که دارای سیستم تعلیق مثلثی و همپوشانی با پایه‌های شرکت مک فرسون در قسمت عقبی است و مجهز به همان موتور چهار سیلندری ۱٫۷ لیتری توربو با قدرت ۲۴۰ اسب بخار است که در رودستر آلفارومئو ۴ سی وجود دارد.

آلفارومئو گفت:

اتومبیل آبارت ۱۰۰۰ اس پی دارای خصوصیات زیبایی شناختی نسخه قبلی خود است. بدنه زیبا و طراحی مخصوص گلگیر‌ها که کارایی چرخ‌ها را برجسته‌تر از گذشته می‌کند، از ویژگی‌های بارز این اتومبیل است. الگوی خاصی در موتور مرکزی این خودرو استفاده شده است. شیشه‌های قسمت راننده دارای طراحی جدید و زیبا هستند و این طراحی خاص و مهندسی شده به زیبایی و کارایی این اتومبیل می‌افزاید.

مشخص نیست که چه زمانی آبارت ۱۰۰۰ اس پی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز معلوم نیست که آیا به زودی این اتومبیل را در پیست اتومبیلرانی خواهیم دید یا خیر، اما آلفارومئو اعلام کرد که این اتومبیل در یکی از رویداد‌های نامشخص با تمرکز بر اتومبیل‌های قدیمی در پاییز ظاهر خواهد شد.

منبع: AUTO CAR

0منبع مقاله

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.