تاریخ انتشار : جمعه 30 آوریل 2021 - 11:16
کد خبر : 34440

خالق بازی Hitman در حال ساخت یک بازی انحصاری برای Xbox است

خالق بازی Hitman در حال ساخت یک بازی انحصاری برای Xbox است

شرکت IO Interactive، خالق بازی Hitman در حال کار روی یک پروژه مخفیانه برای کنسول ایکس باکس است. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این استودیو دانمارکی که به‌تازگی شعبه جدیدی در بارسلونا تأسیس کرده است، در ح..

شرکت IO Interactive، خالق بازی Hitman در حال کار روی یک پروژه مخفیانه برای کنسول ایکس باکس است. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این استودیو دانمارکی که به‌تازگی شعبه جدیدی در بارسلونا تأسیس کرده است، در حال کار روی یک بازی فانتزی کاملاً جدید است که قرار است در انحصار Xbox باشد.

به گزارش وب‌سایت Windows Central، خالق سری بازی Hitman در حال کار روی سه پروژه جداگانه است و این سومین پروژه قرار است یک بازی انحصاری کنسول Xbox باشد. هدف توسعه‌دهنده، انتشار بازی روی پلتفرم Xbox Game Pass و مایکروسافت می‌خواهد به این شکل، قدرت سرویس مبتنی بر حق اشتراک خود را بیش‌ازپیش افزایش دهد.

منابع متعددی به وب‌سایت یوروگیمر اطلاع داده‌اند که بازی جدید شرکت IO Interactive یک اثر AAA است که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و سالها تا معرفی و انتشار آن فاصله‌داریم. بر اساس اطلاعات درز پیداکرده، این بازی جدید دارای شکل و شمایل حکومت‌های قرون‌وسطی است و قرار است المان‌های فانتزی مانند انواع و اقسام اژدها در بازی حاضر باشند.

پروژه سوم IO Interactive

شرکت IO Interactive به‌تازگی بازی Hitman 3 را منتشر کره که موفقیت‌آمیز بود و فروش آن سیصد درصد بیشتر از نسخه پیشین بود. چند وقت پیش از پروژه 007 و ساخت بازی جیمز باند توسط این شرکت خبردار شدیم و به نظر می‌رسد این بازی هم یک سه‌گانه دیگر باشد. کار روی پروژه جدید باعث شد تا تعداد توسعه‌دهندگان استودیو به 400 نفر برسد که نشان از فعالیت‌های جدی دارد.

هاکان آبراک، مدیرعامل استودیو IOI چند وقت پیش از یک IP کاملاً جدید صحبت کرده بود که هنوز در مراحل اولیه توسعه و ایده پردازی قرار دارد. به نظر می‌رسد که آن پروژه، همین بازی انحصاری Xbox باشد که حالا اطلاعاتی از آن دریافت کرده‌ایم. آبراک آن موقع در مورد پروژه سوم استودیو گفته بود:

بدون آنکه وارد جزئیات خاصی شوم باید بگوییم که ما یک جهان سوم داریم که به‌طور مداوم روی آن کار می‌کنیم. این بازی اندکی متفاوت است و برای ما مانند یک کودک دوست‌داشتنی است. این بازی است که توسعه‌دهندگان اصلی و کهنه‌کاران ما مدت‌هاست آرزوی ساخت آن رادارند.

راهنمای قدم به قدم بازی Hitman 3

شعبه جدید در اسپانیا

چند وقت پیش از تأسیس استودیو تازه‌ای در شهر بارسلونا کشور اسپانیا خبردار شدیم. آن زمان گفته شد که هدف این استودیو، جذب استعدادهای کشور اسپانیا و تسریع روند توسعه بازی‌های فعلی و انتشار بدون دردسر بازی‌ها در اسپانیا است. مدیر استودیو در این مورد می‌گوید:

این موضوعی است که هنوز در جریان است و به دنبال آن هستیم که نه‌تنها بازی‌های خودمان، بلکه بازی افراد دیگر را هم در آینده منتشر کنیم. چند سال پیش حتی فکر به چنین چیزی هم غیرممکن بود و تنها چند ناشر بزرگ در بازار فعالیت می‌کرد؛ اما حالا همه‌چیز تغییر کرده است. فکر می‌کنم که ناشران بزرگ نقش اساسی دارند و به‌احتمال خیلی زیاد، یکی از بازی‌های ما توسط ناشر دیگری عرضه شود. این احتمال وجود دارد

یوروگیمر این صحبت‌ها را مرتبط با همکاری IOI و مایکروسافت می‌داند. در حال حاضر همه‌چیز یک گمانه‌زنی و شایعه به نظر می‌رسد و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. رفع مشکلات بازی Hitman 3
  2. بهترین مراحل مجموعه بازی ‌های Hitman

نظر شما چیست؟

منبع: VG247

نوشته خالق بازی Hitman در حال ساخت یک بازی انحصاری برای Xbox است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.