تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2022 - 3:35
کد خبر : 504959

خودت تعمیرکار لباسشویی خودت باش!

خودت تعمیرکار لباسشویی خودت باش!

یکی از موضوعاتی که امروه دقده بیشتر مصرف کنندگان لباسشویی شده است، هزینه های بالا برای تعمیرات یا تعویض لباسشویی می باشد. از آنجا که ماشین لباشسویی یک وسیله برقی می باشد امکان دارد که در شرایط مختلف دچار مشکلات متفاوتی از جمله: عدم تخلیه لباسشویی، آبگیری نکردن لباسشویی، لرزش و تکان خوردن لباسشویی هنگام

یکی از موضوعاتی که امروه دقده بیشتر مصرف کنندگان لباسشویی شده است، هزینه های بالا برای تعمیرات یا تعویض لباسشویی می باشد. از آنجا که ماشین لباشسویی یک وسیله برقی می باشد امکان دارد که در شرایط مختلف دچار مشکلات متفاوتی از جمله: عدم تخلیه لباسشویی، آبگیری نکردن لباسشویی، لرزش و تکان خوردن لباسشویی هنگام شستشو، برق داشتن بدنه لباسشویی و …. اما نگران نباشید در این مطلب قراره باهم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه می توانیم این مشکلات را برطرف نماییم.

اما توجه داشته باشید که برخی از مشکلات در لباسشویی بسیار تخصصی می باشد، و در صورت بروز این مشکلات و نداشتن تخصص کافی نباید برای برطرف کردن آن ها اقدام نمایید. با توجه به این موضوع ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در صورتی بروز اینگونه مشکلات برای لباسشویی به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده کردن از خدمات ما مشکل پیش آمده را در لباسشویی خود برطرف نمایید.

مشکلات متدول لباسشویی

مشکلات در لباسشویی معمولا به دو دسته تقسیم می شوند که این دو دسته شامل مشکلات غیر تخصصی و تخصصی در لباسشویی می شوند که مشکلات غیر تخصصی مشکلاتی هستند که در صورت بروز آن ها شما می توانید در صورت آشنا بودن با قطعات و مشکل پیش آمده آن ها را برطرف نمایید. اما مشکلاتی غیر تخصصی مشکلات پیچیده در لباسشویی می باشند که برطرف کردن آن ها نیازمند تخصص بالایی می باشد به همین در صورتی بروز این مشکلات می توانید برای برطرف کردن شان از تعمیرکاران متخصص ما کمک بگیرید.

در این قسمت از مطلب به بررسی برخی از مشکلات شایع که امکان بروز آن ها برای شما کاربران لباسشویی وجود دارد می پردازیم. ادامه مطلب را با دقت مطالعه نمایید تا بتوانید در صورت بروز این مشکلات آن ها را به راحتی برطرف نمایید و بهترین استفاده را از لباسشویی خود داشته باشید.

مشکلاتی که امکان دارد با آن ها در لباسشویی روبرو شوید

علت صدای زیاد لباسشویی هنگام کار چیست

این امکان وجود دارد که شماهم هنگام شستشوی لباسشویی لرزش و تکان خوردن آن را مشاهده کنید، اما دلایل بروز این چیست؟

اولین دلیل که می توان به آن اشاره کرد تراز نبودن لباسشویی می باشد پایه های لباسشویی را بررسی نماید و در صورت تراز نبودن آن را تراز نمایید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث بروز این مشکل در ماشین لباسشویی می شود، سبک یا سنگین بودن بیش از حد ماشین می باشد.

خرابی کمک فنرها یکی دیگر از دلایلی می باشد که باعث بروز این مشکل در لباسشوی می شود.

خرابی شفت، بلبرینگ و یا دیگ لباسشویی دلایل دیگری هستند که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شوند.

توجه داشته باشید که این مشکل یکی از مشکلات اصلی لباسشویی می باشد که در صورتی توجه نکردن به آن باعث بروز مشکلات جدی تر و تخصصی تر در ماشین لباسشویی شما می شود.

دلیل اصلی نچرخیدن دیگ لباسشویی چیست

در این حالت لباسشویی عمل آبگیری انجام می دهد اما نمیچرخد !

شاید شماهم این مشکل را مشاهده کردید که لباسشویی شما آبگیری می کند اما نمی چرخد!

در صورتی که با یان مشکل روبرو شده اید در اولین اقدام باید تمامی لباس ها را در بیاورید و بار دوباره با توجه به حداکثر ظرفیت آن ها را در مخرن ماشین لباسشویی قرار دهید. توجه کنید در صورت توجه نکردن به این موضوع چرخش خودکار دستگاه شما متوقف می شود. لباس های سنگین و ضخیم در بیشتر واقع باعث ایجاد عدم تعادل وزنی می شود.

خرابی سیستم قفل درب لباسشویی نیز یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل در لباسشویی می باشد.

چرا ماشین لباسشویی بوی سوختکی میده

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود. این امکان وجود دارد که بوی سوختگی در لباسشویی از موتور یا از سیم کشی و … غیره باشد. حس کردن بوی سوختگی از لباسشویی یکی از مشکلات جدی در لباسشویی می باشد، این مشکل را در لباسشویی نادیده نگیرید. توجه داشته باشید که هرگاه این بورا در لباسشویی حس کردید آن را از برق بکشید.

خودت تعمیرکار لباسشویی خودت باش!

دلیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش چیست

در صورتی که با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شوید، باید بدانید که مشکل تنها به دلیل اتفاق می افتاد که دلیل اول آن این است که آب از فاظلاب به داخل لباسشویی شما برگشته است و یا اینکه شیر برقی ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است.

دلیل آبریزی لباسشویی چیست

از مشکلات تخصصی اساسی لباسشویی آبریزی آن میباشد که این مشکل می تواند به دلایل مختلف در لباسشویی شما رخ بدهد دلایلی از جمله سوراخ شدن یا پارگی شلنگ تخلیه، پارگی یا سوراخ شدن شلتگ ورودی، پارگی یا سوراخ شدن شلنگ جاپودری به دیگپ لباسشویی، پارگی لاستیک لباسشویی درب لباسشویی و یا سوراخ شدن دیگ لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید که برخی از این مشکلات را شما عزیزان می توانید به راحتی برطرف نمایید، اما برخی از آن ها نیازمند تخصص بالایی می باشند که باید توسط تکنسین متخصص بررسی و عیب یابی شود.

توجه داشته باشید که تمامی این مشکلات در تمامی برندهای لباسشویی یکی می باشند که به عنوان مثال:

تخلیه نکردن لباسشویی یکی از مشکلات متداول لباسشویی می باشد که در تمامی لباسشویی ها به یک شکل رخ می دهد، این مشکل دلایل بروز مختلفی دارد که شامل: گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی، گرفتگی شلنگ تخلیه لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه، مسدود شدن مسیر خروجی زیر دیگ لباسشویی و خرابی برد یا تایمر لباسشویی می باشد. در صورتی که از لباسشویی ال جی استفاده می کنید و با این مشکل روبرو شده اید می توانید مقاله تعمیر لباسشویی سامسونگ را مطالعه نمایید و این مشکل را در لباسشویی خود برطرف نمایید.

خودت تعمیرکار لباسشویی خودت باش!

یکی دیگر از مشکلات متداول لباسشویی که امکان دارد در بیشتر موارد آن را مشاهده نمایید و به آن برخورد کنید آبگیری نکردن یا وارد نشدن آب به لباسشویی می باشد که در این مشکل نیز در تمامی برندهای لباسشویی رخ می دهد که دلیل اصلی آن باز نبودن شیر ورودی یا خرابی شیر برقی لباسشویی می باشد. برای برطرف کردن مشکل پیش آمده برای لباسشویی خود می توانید مقاله تعمیر لباسشویی دوو را مطالعه نمایید.َ

شاید شما هم با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شوید که لباسشویی شما خاموش می باشد اما در آن آب جمع شده است. این مشکل تنها دو دلیل دارد که اولین دلیل بروز آن می تواند برگشت آب فاضلاب به لباسشویی شما باشد و یا اینکه شیر برقی لباسشویی شما دچار اختلال شده است. در صورتی که با این مشکل در لباسشویی ایندزیت خود روبرو شده اید می توانید مقاله تعمیر لباسشویی ایندزیت را مطالعه کنید و مشکل خود را برطرف نمایید.

در صورتی که با مشکلات مختلف در لباسشویی روبرو شدید اما نمی توانید آن ها را برطرف نمایید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیرات لباسشویی استفاده نمایید. همچنین تعمیرگاه مجاز خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی موجود در بازار به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.