تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 8:03
کد خبر : 46880

داریا همراه پایتخت و ارائه خدماتی در سطح استانداردهای جهانی

داریا همراه پایتخت و ارائه خدماتی در سطح استانداردهای جهانی

اگر تا به حال به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مورد موبایل یا تبلت خود برخورده باشید، می‌دانید که وجود یک نمایندگی رسمی و کارشناسان متخصص و استفاده از قطعات اصلی، چقدر اهمیت دارد. تعمیر کردن موبایل‌های هوشمند و تبلت‌های هر برند، نیازمند دانش تخصصی همان برند است و به کار بردن قطعات اصل در

اگر تا به حال به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مورد موبایل یا تبلت خود برخورده باشید، می‌دانید که وجود یک نمایندگی رسمی و کارشناسان متخصص و استفاده از قطعات اصلی، چقدر اهمیت دارد. تعمیر کردن موبایل‌های هوشمند و تبلت‌های هر برند، نیازمند دانش تخصصی همان برند است و به کار بردن قطعات اصل در تعمیرات این محصولات، در عملکرد بهتر آن‌ها اهمیت دارد.
مطابق آمارهای موجود، ۶۶٪ فروش گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در بازار ایران متعلق به سامسونگ است و  با این حساب بیشترین تعداد کاربران گوشی همراه و تبلت در ایران از محصولات سامسونگ استفاده می‌کنند. وجود یک نمایندگی رسمی از سامسونگ در ایران می‌تواند دغدغه‌های این تعداد زیاد از مشتریان را برطرف کند. «داریا همراه پایتخت» به عنوان نماینده رسمی گوشی و تبلت‌های سامسونگ در ایران، توانسته در این سال‌ها خدمات خوبی به مشتریان این برند پرطرفدار ارائه دهد.

نظارت دائمی سامسونگ

یکی از فعالیت‌های داریا همراه پایتخت، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ است. ویژگی مهم در مورد داریا همراه پایتخت این است که این شرکت کاملا زیر نظر سامسونگ کار می‌کند. کارشناسان داریا و عملکرد آن‌ها، به طور دائم توسط کمپانی سامسونگ بررسی می‌شوند تا هیچ نقصی در عملکرد آن‌ها وجود نداشته باشد. به این ترتیب خدمات ارائه شده به مشتریان سامسونگ همواره در سطح استانداردهای جهانی، حرفه‌ای و محترمانه است. استفاده از قطعات و محصولات جانبی اصل که به صورت مستقیم از کمپانی سامسونگ وارد و در تعمیر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌شود هم مزیت دیگری است که باعث می‌شود به راحتی به داریا همراه پایتخت اعتماد کرد.

واردکننده مستقیم

در بازاری که گوشی‌ها و محصولات جعلی و غیراصل در آن پیدا می‌شود و تشخیص محصولات تقلبی از اصلی سخت است، پیدا کردن فروشنده‌ای معتمد که از اصالت محصولات او مطمئن باشید، کار دشواری است. داریا همراه پایتخت با واردات مستقیم گوشی‌های هوشمند و تبلت از کمپانی سامسونگ، دشواری و دغدغه خرید محصولات اصل را برای مشتریان رفع کرده است. با توجه به رسمی بودن این نمایندگی و واردات مستقیم محصولات توسط آن، حالا خرید محصولات سامسونگ با اعتماد و اطمینان صورت می‌گیرد و دغدغه‌ای در مورد محصولات تقلبی وجود ندارد.

داریا در بازار موبایل

آمارها نشان می‌دهد که داریا توانسته است حدود ۴۰٪ از بازار فروش گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ را از آن خود کند. چنین آماری می‌تواند به تنهایی نشانه‌ی اعتماد مشتریان و دریافت خدمات مناسب از سمت آنان باشد. هیچ کسب و کاری بدون ارائه خدمات مناسب و باکیفیت نمی‌تواند چنین اعتمادی را جذب و در بازار فروش به رشد برسد. اختصاص ۴۰٪ از بازار فروش سامسونگ به داریا همراه پایتخت علاوه بر ارائه خدمات و محصولات باکیفیت، نشانه‌ دانش بالای این کسب‌و‌کار از بازار موبایل نیز هست. کسب چنین جایگاهی در بازار فروش، در مدت تنها سه سال، هم یکی از افتخارات داریا است و هم می‌تواند یکی از دلایل اعتماد کردن به این کسب‌و‌کار باشد.

وجود یک نمایندگی رسمی از یک برند پرطرفدار و کار کردن مستقیم یک کسب و کار ایرانی با یک کمپانی جهانی، باعث رفع بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات مشتریان می‌شود. داریا همراه پایتخت به این که توانسته در این سه سال، خدمات و محصولاتی در شان مشتریان سامسونگ و در سطح استانداردهای جهانی را به هم وطنان خود ارائه کند مفتخر است. همراهی بیشتر مشتریان و کاربران سامسونگ با داریا، می‌تواند مسیر پیش روی آن را هرچه بیشتر به سمت موفقیت ببرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.