تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 11:11
کد خبر : 7036

دانلود بازی Jetpack Joyride برای اندروید

دانلود بازی Jetpack Joyride برای اندروید

دانلود بازی Jetpack Joyride برای اندروید عناوین مختلف و متعددی برای کاربران بازی‌های موبایلی به‌صورت روزافزون عرضه می‌گردد درحالی‌که این بازی‌ها به‌هیچ‌وجه جای بازی‌هایی را که ممکن است از گرافیک بسیار..

دانلود بازی Jetpack Joyride برای اندروید

عناوین مختلف و متعددی برای کاربران بازی‌های موبایلی به‌صورت روزافزون عرضه می‌گردد درحالی‌که این بازی‌ها به‌هیچ‌وجه جای بازی‌هایی را که ممکن است از گرافیک بسیار بالایی برخوردار نبوده ولی دارای روایت داستانی و گیم پلی عالی و خلاق باشند را نخواهد گرفت. عناوینی که شاید ظاهر آن‌چنان خوش و آب رنگی نداشته باشند اما قابلیت این را دارند که ساعاتی متوالی شما را سرگرم کنند. بازی بسیار محبوب و پرطرفدار Jetpack Joyride که توانسته رکورد چند صدمیلیونی دانلود را برجای بگذارد و هم‌چنین توسط استودیوی بازی‌سازی Halfbrick Studios در سبک آرکید تهیه و تولید گشته است، می‌تواند نمونه‌ای ازاین‌گونه بازی‌هایی که بالا ذکر گردید، باشد.

به‌عنوان یک ماجراجو و به‌وسیله‌ی جتی که در کوله‌پشتی‌تان نصب‌شده، قرار است که وارد میدان مسابقه شده و سکه‌هایی که در آنجا وجود دارد را از آن خود کنید تا با خرج کردن آن‌ها بتوانید توانایی‌هایتان را ارتقا داده و یا کاراکترتان را شخصی‌سازی نمایید. دقت کنید که مسیر حرکت شما به این آسانی و سادگی‌ها که به نظر می‌رسد نخواهد بود، چراکه تله‌های لیزری و موشک‌های سرگردان مختلفی گاه و بی گاه در برابر شما قرار خواهند گرفت و ادامه مسیر را برای شما بیش‌ازپیش سخت خواهد نمود. با اتمام مراحلی که جرئت شمارا به چالش خواهد کشید، رتبه و مقامتان را به‌مراتب ارتقا داده و امتیازات فراوانی کسب کنید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. گیم پلی روان، فانتزی و بسیار آسان
  2. امکان استفاده از پوشش‌های خنده‌دار و متنوع برای کاراکتر بازی
  3. قابلیت استفاده از وسایل نقلیه و دستگاه متنوع موجود در مسیر برای یورش هرچه‌تمام‌تر
  4. امکان ارتقای توانایی‌های کاراکتر بازی و استفاده از تجهیزات پیشرفته
  5. قابلیت رقابت و به چالش کشیدن دوستانتان در میزان امتیازات

بازی Jetpack Joyride هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Jetpack Joyride Jetpack Joyride Jetpack Joyride Jetpack Joyride

نوشته دانلود بازی Jetpack Joyride برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.