تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 11:03
کد خبر : 24935

دانلود بازی Modern Combat Versus برای اندروید 

دانلود بازی Modern Combat Versus برای اندروید 

دانلود بازی Modern Combat Versus برای اندروید مدتی است که استودیوی بزرگ و پر آوازه گیم لافت دست به کارهای بزرگ زده و در حال طراحی و ساخت بازی‌هایی با گرافیک خیره کننده و همچنین گیم پلی جذاب است. در هم..

دانلود بازی Modern Combat Versus برای اندروید

مدتی است که استودیوی بزرگ و پر آوازه گیم لافت دست به کارهای بزرگ زده و در حال طراحی و ساخت بازی‌هایی با گرافیک خیره کننده و همچنین گیم پلی جذاب است. در همین بین طراحان این غول بزرگ بازی سازی نسخه جدیدی بازی جذاب و مهیج Modern Combat را نیز طراحی و منتشر کرده‌اند نسخه جدید این مجموعه با نام Versus اکنون در کشور فیلیپین به صورت محدود منتشر شده است و اگر مشکلی رخ ندهد چندی دیگر شاهد عرضه جهانی Modern Combat Versus خواهیم بود. گرافیک طراحی شده برای این بازی را می‌توان یک شاهکار هنری جذاب نامید تا برای ساعت‌ها به آن خیره شد و از جزئیات به کار رفته در محیط‌های مختلف لذت ببریم. داستان و گیم پلی بازی نیز خواهد توانست شما را در خود غرق کرده و برای مدت‌ها وابسته تلفن همراهتان کند. کنترلر های بسیار حرفه‌ای خواهند توانست شما را در مراحل مختلف همراهی کرده تا از بازی لذت کافی را ببرید. موسیقی‌های متن هیجان را در شما زنده خواهند کرد و برای مراحل سخت‌تر شما را خواهند ساخت. باید گفت گیم لافت با ساخت چنین بازی‌هایی می‌خواهد خود را با غول‌های بزرگی چون EA در اندازد و نشان دهد چیزی از آنها کم نداشته بلده بیشتر نیز دارد.

کلیات + جمع بندی :

مانند سری قبل نسخه 6 بازی به صورت آنلاین بوده و نیاز است تا شما همیشه به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید. مزایایی که آنلاین بودن در این بازی به شما خواهد داد نبرد به صورت گروهی برای به دست آوردن و کنترلر منطقه‌ای خاص است که می‌تواند جذابیت چندانی را برای افراد مختلف داشته باشد. و یا آنکه دوستان خود را برای تجربه‌ی یک بازی اکشن تمام عیار دعوت کرده و با آنها در یک تیم باشید یا یک تیم تخصصی را تشکیل دهید. در بخش تک نفره می‌توانید به عنوان 12 عامل تخصصی، که هر یک به اسلحه و توانایی‌های منحصر به فردی مجهز شده‌اند باز کرده و تروریست ها را یکی پس از دیگری به درک واصل کنید. با پیشروی در بازی می‌توانید وارد لیگ‌های رقابتی برتر شده و از جوایز بی نظیر بازی که به صورت رایگان به شما تعلق می‌گیرد بهره مند شوید. سلاح‌های بی نظیر موجود در نسخه 6 بازی باعث خواهد شد تا دقیق‌تر اهداف خود را نشانه رفته و آنها را از میان بردارید. تجهیزات مناسبی برای نبرد فراهم شده است که به مرور زمان و با پیشروی در مراحل به شما داده خواهند شد. از بین بردن دشمنان و یا تروریست‌ها ساده نبوده چرا که آنها نیز دارای قدرت‌های بی نظیر هستند و همچنین دارای تجهیزات نظامی پیشرفته که می‌تواند یکی از عوامل کندی شما در پیشروی مراحل باشد. در کل باید بگوییم نسخه 6 سری بازی‌های Modern Combat بی نظیر بوده و تا خود شما آن را تجربه نکنید توضیحات ما تأثیری نخواهد داشت.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل بی نظیر و جذاب
  2. سلاح های پیشرفته و ساخت روز
  3. دشمنان قوی و باهوش
  4. محیط های متنوع برای انجام ماموریت
  5. امکان بازی به صورت آنلاین و گروهی
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک بی نقص و با طراحی خارق العاده

بازی Modern Combat Versus هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 و همچنین در مایکروسافت استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید بازی Modern Combat Versus را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Modern Combat Versus برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.