تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 5:25
کد خبر : 34609

دانلود بازی Torque Drift برای اندروید

دانلود بازی Torque Drift برای اندروید

دانلود بازی Torque Drift برای اندروید بازی‌های سبک مسابقه‌ای و یا اتومبیل‌رانی، همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته‌اند و خواهند داشت. وجود سبک‌ها و تنوع فراوان در این سبک، موجب شده است که دست طرفدار..

دانلود بازی Torque Drift برای اندروید

بازی‌های سبک مسابقه‌ای و یا اتومبیل‌رانی، همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته‌اند و خواهند داشت. وجود سبک‌ها و تنوع فراوان در این سبک، موجب شده است که دست طرفداران برای انتخاب بازی موردعلاقه‌شان بازبماند و هرکدام را که دوست داشتند، بازی کنند. هیجان و لذتی که در این نوع بازی‌ها قابل تجربه است را نمی‌توان به این سادگی‌ها توصیف کرد. اضطراب و تنش فراوان، شور و هیجان، همگی از ویژگی‌های این نوع مسابقات به شمار می‌رود. سبک دریف یکی از آن سبک‌های پرطرفداری است که تمام طرفداران اتومبیلرانی، آن را می‌شناسند و البته ناگفته نماند که دوست داران بسیار زیادی دارد.

+ داستانی خارق العاده با تیم مسابقه ای خیابانی!

در ادامه قرار است بازی محبوب Torque Drift که اثر استودیوی بازی‌سازی League of Monkeys در سبک دریفت است، خدمتان معرفی کنیم. در اینجا شما به‌عنوان یک راننده‌ی حرفه‌ای دریفت شناخته می‌شوید و قرار با شرکت در مسابقات و تورنمنت‌های متفاوت، امتیازات متفاوت و خوبی کسب کرده و رتبه‌تان را بیش‌ازپیش بالا ببرید. درنهایت نیز، با کسب امتیازات کافی، اسپانسر های دارای برند بیابید و درصد موفقیتتان را بیش از پیش تقویت کنید.

فیزیک واقع‌گرایانه موجود در بازی، به‌ویژه دود ناشی از ساییده شدن لاستیک با پیست مسابقه و همچنین نمایش صدمات واردشده به ماشین، همگی ویژگی‌هایی هستند که باعث بیشتر لذت بردن شما می‌شوند. با امتیازات کسب‌شده، می‌توانید خودروی خود را، متناسب به سلیقه‌تان ازلحاظ ظاهری شخصی‌سازی کنید و اگر از قدرت ماشینتان هم راضی نیستید، با تیون کردن و یا ارتقای آن، ماشین خود را به‌مراتب قدرتمندتر از سابق کنید. در صورت تمایل می‌توانید با دیگر دوستانتان در سراسر جهان به‌صورت آنلاین به مسابقه و رقابت بپردازید و لذت یک مسابقه‌ی گروهی را تجربه کنید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. فیزیک واقع‌گرایانه بازی در هنگام انجام دریفت ها
  2. قابلیت بازی به‌صورت آنلاین
  3. وجود تیم‌های حرفه‌ای دریف
  4. وجود اسپانسرهای دارای برند
  5. گرافیک خیره‌کننده و زیبا
  6. قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی ماشین‌ها
  7. نمایش آسیب‌های واردشده بر بدنه‌ی ماشین

بازی Torque Drift هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Torque Drift Torque Drift Torque Drift Torque Drift

نوشته دانلود بازی Torque Drift برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.