تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 10:44
کد خبر : 27263

دانلود بازی World Empire 2027 برای اندروید

دانلود بازی World Empire 2027 برای اندروید

دانلود بازی World Empire 2027 برای اندروید در بازی زیبا و جذاب World Empire 2027 که در سبک استراتژی و توسط استودیوی تولید محتوا iGindis Games تهیه و ساخته‌شده است، در دنیای پیش رویتان چیزی به‌جز هرج‌و..

دانلود بازی World Empire 2027 برای اندروید

در بازی زیبا و جذاب World Empire 2027 که در سبک استراتژی و توسط استودیوی تولید محتوا iGindis Games تهیه و ساخته‌شده است، در دنیای پیش رویتان چیزی به‌جز هرج‌ومرج و درهم‌ریختگی وجود ندارد به‌گونه‌ای که منطقه‌ای در زمین وجود ندارد که از این هرج‌ومرج و آشفتگی جان سالم به دربرده باشد. تمام بازارهای مالی سقوط کرده و دیگر ناتو و کشورهای متحد قدیمی وجود ندارند چراکه نواحی مختلفی برای به دست آوردن منابع بیشتر با یکدیگر درگیر شده‌اند و از هیچ کاری برای غلبه به یکدیگر و به دست آوردن قدرت و ثروت بیشتر دریغ نمی‌ورزند. ایالات‌متحده تمام تمرکز خود را بر روی بازسازی ساختارهای مالی گذاشته و کاهش ارزش یورو نیز باعث ایجاد آشوب در قلب اروپا شده است؛ در همین حین، جنوب چین و خاورمیانه نیز درگیر کشمکش‌های فراوانی هستند.

World Empire 2027

در این گیرودار، به‌وسیله یک قیام مردمی، حکومت کشوری را که اول بازی آن را انتخاب می‌نمایید، سرنگون می‌گردد و شما به‌عنوان رهبر و هدایت‌کننده آن کشور از این به بعد شناخته خواهید شد و هدف شما چیزی به‌جز تبدیل‌شدن به یک امپراتور قدرتمند در سرتاسر جهان به‌وسیله ابزارهای دیپلماسی یا نظامی و چه ازلحاظ سیاسی و چه ازلحاظ اقتصادی نباید باشد چراکه اگر غیرازاین را در سر خود بپرورانید، سرانجامی به‌جز نابودی نخواهید داشت. پیمودن این مسیر قرار نیست ساده و بدون هیچ چالشی باشد چراکه به دلیل وجود هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که در بازی کارشده است، بقیه کشورها نیز به‌مانند شما برای رسیدن به ابرقدرتی از هر راه و روشی استفاده خواهند کرد.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. وجود 180 کشور برای انتخاب از میان آن‌ها
  2. گیم پلی ساده و روان حاکم بر بازی
  3. امکان استفاده از تسلیحات مختلف مانند زیردریایی، کشتی‌ها و ناوهای رزمی، تانک و …
  4. وجود ساختمان‌ها و قابلیت‌های مختلف در بازی مانند انبار مهمات، سازمان جاسوسی و …

بازی World Empire 2027 هم‌اکنون در پلی استور دارای امتیاز 3.9 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

World Empire 2027 World Empire 2027 World Empire 2027

نوشته دانلود بازی World Empire 2027 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.