تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 7:07
کد خبر : 12080

دانلود بازی Zombie Castaways برای اندروید

دانلود بازی Zombie Castaways برای اندروید

دانلود بازی Zombie Castaways برای اندروید تصور ما از زامبی‌ها همیشه موجوداتی خون‌خوار و بی‌رحم بوده که بدون هیچ‌گونه احساس و تفکری به بقیه انسان‌ها حمله‌ور شده و آنان را از بین می‌برند، اما در این مطل..

دانلود بازی Zombie Castaways برای اندروید

تصور ما از زامبی‌ها همیشه موجوداتی خون‌خوار و بی‌رحم بوده که بدون هیچ‌گونه احساس و تفکری به بقیه انسان‌ها حمله‌ور شده و آنان را از بین می‌برند، اما در این مطلب قرار است شما را وارد دنیایی کنیم که زامبی‌ها در آنجا دیگر وحشی و غیرقابل‌کنترل نیستند، بلکه به خاطر اینکه عاشق انسان‌ها شدند، تمام تلاششان را می‌کنند تا از هر لحاظی مانند سبک زندگی، خوراک. پوشاک شبیه انسان‌ها شوند و با تمام قدرت به دنبال معجونی می‌گردند که با استفاده از آن می‌توانند شکل انسان‌ها درآمده و بینشان زندگی کنند و در آخر نیز به عشقشان برسند.

+ بیشتر در مورد بازی بدانید!

در بازی متفاوت و محبوب Zombie Castaways که در سبک شبیه‌سازی و توسط استودیوی بازی‌سازی VIZOR APPS LTD تهیه و تولید گشته شده است، شما کنترل زامبی‌هایی که مشتاق هستند هرچه سریع‌تر تبدیل به انسان شوند، بر عهده می‌گیرید. دنیایی که شما در آن قرار است به جست‌وجو و کاوش بپردازید پر از ویژگی‌های محیطی متنوع بوده که هیچ‌گاه باعث نمی‌شود که شما احساس خستگی بنمایید. با قدم نه‌اند بر روی جزایر مختلف و گوناگونی که در آنجا وجود دارند، برای یافتن رمز و راز زامبی‌ها به جست‌وجو و گردش بپردازید. از طرفی با پرورش و رشد گیاهان عجیب‌وغریب و منحصربه‌فرد و یا گل‌های خاص، برای یافتن معجون موردنظر قدم‌به‌قدم به هدفتان نزدیک‌تر شوید. به‌وسیله احداث ساختمان‌های مختلف و معروف، به اتمام رسانیدن مأموریت‌ها و تزیین کردن جزیره‌ای که در آن زامبی‌ها زندگی می‌کنند، آن‌ها برای تبدیل‌شدن به انسان بیش‌ازپیش آماده نمایید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. گرافیک فانتزی و کارتونی
  2. وجود زامبی‌های متنوع با توانایی‌های گوناگون به‌منظور انجام کارهای مختلف مانند ماهیگیری و …
  3. امکان ساخت ساختمان‌ها معروف و متنوع به‌طور وسیع و گسترده
  4. قابلیت سفر به جزیره‌های مختلف به‌منظور کشف گنجینه‌ها و غنائم ارزشمند
  5. امکان تولید اکسیرها و معجون‌های مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد

بازی Zombie Castaways هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Zombie Castaways Zombie Castaways Zombie Castaways Zombie Castaways

نوشته دانلود بازی Zombie Castaways برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.