تاریخ انتشار : شنبه 30 اکتبر 2021 - 17:02
کد خبر : 46689

ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت معرفی شد

ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت معرفی شد

ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت معرفی شد دست‌بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو یک سال پس از عرضه‌ی نسخه‌ی پایه سرانجام امروز معرفی شد. این محصول از صفحه نمایش امولد 1.47 اینچی با حداکثر میزان روشنا..

ردمی اسمارت بند پرو و ردمی واچ 2 لایت معرفی شد

دست‌بند هوشمند ردمی اسمارت بند پرو یک سال پس از عرضه‌ی نسخه‌ی پایه سرانجام امروز معرفی شد. این محصول از صفحه نمایش امولد 1.47 اینچی با حداکثر میزان روشنایی 450 نیت و تراکم پیکسلی 292 پیکسل در اینچ بهره می‌برد. گلس 2.5D این صفحه نمایش، وظیفه‌ی محافظت از آن را بر عهده داشته و جنس بدنه‌ی آن نیز از پلاستیک و الیاف شیشه‌ای و جنس بند آن از سیلیکون می‌باشد.

ردمی اسمارت بند پرو از شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و حسگر ضربان قلب PPG بهره برده و صفحه نمایش آن از قابلیت تنظیم خودکار میزان روشنایی پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از حسگر اکسیژن خون و 110 تمرین تناسب اندام از دیگر ویژگی‌های این دست‌بند هوشمند بوده و شما می‌توانید آن را تا عمق 50 متری آب قرار دهید. باتری 200 میلی‌آمپرساعتی این محصول با استفاده از یک کابل مغناطیسی کوچک شارژ شده و عمر آن در حالت عادی 14 روز و در حالت ذخیره‌ی انرژی 20 روز خواهد بود.

ردمی اسمارت بند پرو

ساعت ردمی واچ 2 لایت نیز در مقایسه با نسخه‌ی پایه کمی کچک‌تر بوده و به صفحه نمایش ال سی دی 1.55 اینچی با رزولوشن 320 در 360 پیکسل مجهز شده است. این ساعت هوشمند از تمام حسگرهای نسخه‌ی پایه استفاده کرده و از فناوری GPS و مقاومت آب 5 ATM پشتیبانی کرده است.

ردمی واچ 2 لایت از باتری 262 میلی‌آمپرساعتی بهره برده که در حالت عادی تا 10روز و با استفاده‌ی سنگین تا 5 ساعت شارژ نگه می‌دارد. این ساعت همچنین با فعال‌کردن فناوری GPS تا 14 ساعت شارژ نگه‌ می‌دارد که عدد قابل توجهی به حساب می‌آید. متاسفانه ردمی هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این دو محصول را منتشر نکرده است.

ردمی واچ 2 لایت

نظر شما در مورد دست‌بند ردمی اسمارت بند پرو چیست؟ آیا این محصول از نظر تجاری به عملکرد مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.