تاریخ انتشار : شنبه 9 ژانویه 2021 - 19:30
کد خبر : 3082

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A32 رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A32 رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

تصاویر جدید سامسونگ ..

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی A32 رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهد

به لطف رندرهای CAD که در نوامبر سال میلادی گذشته به نمایش درآمد، می‌دانیم که سامسونگ گلکسی A32 5G در دست ساخت است. اخیراً تعدادی از رندرهای رسمی توسط WinFuture به بیرون درز کرده است که اطلاعات و طراحی قبلی را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد این گوشی حداقل در چهار رنگ عرضه خواهد شد.

در حالی که قرار است سال ۲۰۲۱ برای سامسونگ با عرضه سری گلکسی S21 آغاز شود، این شرکت همچنین مجموعه ‌ی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده را برای سری A و M خود آماده می‌کند. گلکسی A32 دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی Infinity-V است و پنل پشتی این گوشی که از پلاستیک ساخته شده است، محل قرارگیری دوربین چهارگانه آن است. گزارش شده است که دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و گفته می‌شود سه سنور دیگر شامل سنسور عمق‌سنج، ماکرو و فوق‌عریض خواهد بود. دوربین‌های عقب و فلش در گلکسی A32 به جای قرار گرفتن در کنار هم، به‌طور جداگانه روی پنل پشتی قرار می‌گیرند که یک تغییر تازه به حساب می‌رود و سطح پشتی گوشی صاف خواهد بود.

در سمت چپ گوشی شیار سیم‌کارت قرار دارد و در سمت راست، دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور با حسگر اثر انگشت در آن تعبیه شده است. از نشت اظلاعات قبلی، می‌دانیم که A32 دارای یک پورت USB-C در پایین است که در کنار آن یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری قرار دارد. اطلاعات دقیقی از سخت‌افزار این گوشی در دسترس نیست اما این گوشی هوشمند در آزمایشات Geekbench با اندروید ۱۱، پردازنده مدیاتک Dimensity 720 و ۴ گیگابایت حافظه رم مشاهده شده است. همچنین اسناد موجود در کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) این گوشی، NFC، بلوتوث ۵٫۰ و یک شارژر جعبه‌ای ۱۵ واتی را نشان می‌دهد.

هنوز هیچ تایید رسمی‌ای برای گلکسی A32 از طرف سامسونگ وجود ندارد، اما این گوشی هوشمند دارای چندین گواهینامه ثبت‌ شده است و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم. همچنین علاوه بر مدل ۵G، انتظار داریم نسخه ۴G این تلفن هوشمند نیز عرضه شود.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.