تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 15:00
کد خبر : 24900

رندرهای جدیدی از شیائومی می ۱۱ پرو فاش شد

رندرهای جدیدی از شیائومی می ۱۱ پرو فاش شد

رندرهای جدیدی از شیا..

رندرهای جدیدی از شیائومی می ۱۱ پرو فاش شد

طبق اعلام شیائومی انتظار می‌رود می ۱۱ پرو که مدل حرفه‌ای‌تر می ۱۱ محسوب می‌شود، پس از جشن بهار کشور چین، به طور رسمی رونمایی شود. در حال حاضر مشخص نیست که این مدل پس از معرفی در چه تاریخی عرضه خواهد شد ولی با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی احتمالی آن، به تدریج شاهد فاش شدن جزئیات بیشتری هستیم.

پیش‌تر تصاویر فاش شده قاب محافظ می ۱۱ پرو نشان می‌داد که با دوربینی قابل توجه روبه‌رو هستیم. حال اولین تصاویر یا به عبارتی رندرهای قسمت پشتی این دستگاه در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است که صحت اطلاعات غیررسمی پیشین را تایید می‌کند. این تصاویر فاش می‌کنند که می ۱۱ پرو همان‌طور که با توجه به جزئیات پیشین حدس می‌زدیم از یک ماژول دوربین افقی بهره‌مند است.

شیائومی می ۱۱ پرو

طبق گزارش‌های قدیمی‌تر که توسط دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) منتشر شده بود، مشخصات نمایشگر می ۱۱ و می ۱۱ پرو دقیقاً مشابه خواهند بود؛ به این معنا که روزنه دوربین بالا سمت چپ سرجای خود باقی خواهد ماند و ما طرح مشابهی را مشاهده خواهیم کرد.

با این حال همان‌طور که مشخص است، ماژول دوربین می ۱۱ پرو تفاوت اصلی با مدل پایه خواهد داشت. این ماژول چهار دوربین را در خود جای می‌دهد و در کنار آن‌ها می‌توان فلش LED را به صراحت مشاهده کرد. لنز مربع‌شکل موجود در مجموعه دوربین چهارگانه این دستگاه احتمالاً همان لنز پریسکوپ تله‌فتو باشد. با مقداری فاصله، دقیقاً در کنار این لنز به قابلیت بزرگنمایی دیجیتالی ۱۲۰ برابری اشاره شده است تا یک بار دیگر به صحت اطلاعات غیررسمی منتشر شده در گذشته پی ببریم. به نظر می‌رسد که می ۱۱ پرو به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و احتمالاً پس از عرضه با قوی‌ترین ماژول دوربین تاریخ شرکت شیائومی مواجه شویم.

جدای از موارد بالا، همان‌گونه که قبل‌تر ذکر شد، مدتی پیش تصاویر قاب محافظ این محصول فاش شده بود و حال رسانه‌های چینی دیگری هم تصویر جدیدی از یک قاب دیده نشده را منتشر کرده‌اند. در حالی که این تصویر کاملاً با رندرهای بالا مشابه نیستند و محل قرارگیری لنز پریسکوپ تله‌فتو و فلش LED تفاوت دارند، اما چینش افقی دوربین حفظ شده است.

شیائومی می ۱۱ پرو

انتظار می‌رود که نمایشگر می ۱۱ پرو همانند مدل پایه می ۱۱ دارای ابعاد ۶.۸۱ اینچی از نوع AMOLED باشد. در این صورت نمایشگر می ۱۱ پرو یک رزولوشن کواد HD+، پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه لمس ۴۸۰ هرتز را به کاربران ارائه خواهد کرد. پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و از سوی دیگر وجود پشتیبانی از شارژ سریع مستقیم ‍۱۲۰ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۸۰ وات با توجه به مدل پایه، بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شیائومی می ۱۱

  • نمایشگر ۶.۸۱ اینچی (۳۲۰۰ × ۱۴۴۰ پیکسل) کواد HD+ از نوع AMOLED با نسبت ابعاد ۲۰:۹ و مجهز به فناوری HDR10+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی حداکثر ۱۵۰۰ نیت، روشنایی متوسط ۹۰۰ نیت، نرخ کنتراست ۵۰۰۰۰۰۰:۱، فناوری MEMC، دامنه گسترده رنگ ۱۰۰ درصدی DCI-P3، مجهز به گوریلا گلس
  • پردازنده هشت هسته اسنپدراگون ۸۸۸ ۵ نانومتری، GPU آدرنو ۶۶۰
  • رم ۸ گیگابایت LPPDDR5 ۳۲۰۰ مگاهرتز همراه با حافظه ۱۲۸ الی ۲۵۶ گیگابایت UFS 3.1؛ رم ۱۲ گیگابایت ۳۲۰۰ مگاهرتز LPPDDR5 همراه با حافظه ۲۵۶ گیگابایت UFS 3.1
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت (هر دو درگاه نانو)
  • رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ با دریچه دیافراگم f/1.85، فناوری OIS، فلش LED؛ دوربین ۱۳ مگاپیکسل فوق عریض ۱۲۳ درجه با دریچه دیافراگم f/2.4؛ دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4؛ فیلم‌برداری ۸K با ۳۰ فریم بر ثانیه، ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه و ۷۲۰p با ۹۶۰ فریم بر ثانیه.
  • دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4
  • حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر همراه با تشخیص ضربان قلب، حسگر مادون قرمز
  • درگاه USB-C، صدای Hi-Res، دو بلندگو استریو
  • ابعاد: ۱۶۴.۳ × ۷۴.۶ × ۸.۰۶ میلی‌متر (نمایشگر)، ۸.۵۶ میلی‌متر (بدنه)
  • وزن: ۱۹۶ گرم (نمایشگر)، ۱۹۴ گرم (بدنه)
  • شبکه ۵G SA/NSA برای هر دو درگاه سیم‌کارت، شبکه ۴G برای هردو درگاه سیم‌کارت، وای فای ۶E 802.11 ax 8 x، MU-MIMO، بلوتوث ۵.۱، فناوری GPS، NFC و درگاه شارژ USB-C
  • باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت (حالت ایده‌آل)، ۴۵۰۰ میلی‌متر (حداقل ظرفیت) همراه با پشتیبانی از شارژ سریع مستقیم ۵۵ وات QC4+/QC3+/PD3.0، شارژ سریع ۵۰ وات بی‌سیم، شارژ معکوس ۱۰ وات

+1منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.