تاریخ انتشار : یکشنبه 7 می 2023 - 18:06
کد خبر : 506334

شارژ کارتریج پرینتر در محل

شارژ کارتریج پرینتر در محل

اگر شما هم از پرینتر استفاده می کنید و با مشکلات آن اشنا هستید، با ما همراه باشید. انواع پرینتر پرینتر ها در دو نوع لیزری و جوهرافشان در بازار عرضه می شوند. پرینتر لیزری به روزتر از پرینتر جوهرافشان می باشد و تمام مشکلات جوهرافشان در آن حل شده است. بنابراین از محبوبیت بیشتری

اگر شما هم از پرینتر استفاده می کنید و با مشکلات آن اشنا هستید، با ما همراه باشید.

انواع پرینتر

پرینتر ها در دو نوع لیزری و جوهرافشان در بازار عرضه می شوند. پرینتر لیزری به روزتر از پرینتر جوهرافشان می باشد و تمام مشکلات جوهرافشان در آن حل شده است. بنابراین از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردار می باشد.

پرینتر های لیزری در دو نوع سیاه سفید و رنگی می باشند و با توجه به نیاز کاربر مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله برند های معروف پرینترها می توانیم پرینتر اچ پی ، کنون ، و سامسونگ را نام ببریم. هر سه برند در دو نوع رنگی و سیاه سفید موجود می باشند و شما با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را انتخاب نمایید.

شارژ کارتریج پرینتر در محل

شارژ کارتریج

پس از اشنایی با پرینتر ها در این جا به شارژ کارتریج می پردازیم.

در ابتدا بایستی بدانیم کارتریج چیست؟ در واقع کارتریج اصلی ترین قسمت یک دستگاه پرینتر می باشد. اجزای تشکیل دهنده ان شامل مگنت، درام و فوم می باشند که وظیفه یک چاپ بی عیب و نقص و همچنین با کیفیت را به عهده دارند. اسیب رسیدن به هر یک از این اجزا باعث می شود ما چاپ مورد قبولی نداشته باشیم و مجبور به تعویض هر یک از اجزای اسیب دیده خواهیم شد. به طور معمول پس از 4 الی 5 بار شارژ بایستی درام کارتریج تعویض شود تا چاپ ما کیفیت مطلوبی داشته باشد.

حال به موضوع بحث یعنی شارژ کارتریج می پردازیم. شارژ کارتریج عبارت است از پر کردن مخزن کارتریج از تونر (جوهر).

تمامی کارتریج ها شامل یک مخزن می باشند که اندازه ان با توجه به نوع و اندازه پرینتر متفاوت است. علت کمرنگ شدن چاپ نیز خالی شدن کارتریج می باشد و به ما این پیغام را می دهد که پرینتر احتیاج به شارژ دارد. راه دیگری نیز برای اطلاع از خالی شدن مخزن کارتریج وجود دارد و ان مشاهده ارور های متعدد روی صفحه نمایش چاپگر می باشد. به محض مشاهده این نشانه ها بایستی دست به کار شده و کارتریج را شارژ نماییم تا اسیبی به ان وارد نشود.

توجه: در صورت کمرنگ شدن چاپ، کارتریج احتیاج به شارژ دارد و از تکان دادن ان به طور جدی خودداری کنید زیرا این کار سبب اسیب رسیدن به کارتریج و در نتیجه دستگاه شما خواهد شد که به این فرایند، پدیده ( تونر ریزی ) نیز گفته می شود.

لازم به ذکر است شارژ کارتریج یک حرفه کاملا تخصصی می باشد بنابراین بهتر است این عمل را با خیال راحت به نیروی متخصص این حرفه بسپاریم.

هزینه شارژ کارتریج

امروزه تونر های ارزان قیمت و بی کیفیت زیادی در بازار عرضه می شوند بنابراین قیمت بسیار پایین شارژ به طور قطع به علت بی کیفیت بودن تونر مورد استفاده است. همچنین در صورت حمل کارتریج تا مکان مورد نظر جهت شارژ، هزینه های دیگری از جمله هزینه رفت و امد و اتلاف وقت را متحمل میشویم.

شرکت امدادچاپگر

اما نگران نباشید شرکت امدادچاپگر جهت رفاه حال مشتریان گرامی و صرفه جویی در وقت و هزینه ان ها سرویس شارژ و تعمیر پرینتر در محل مورد نظر کاربران را راه اندازی کرده است. استفاده از تونر گرید  آ و همچنین پر کردن مخزن کارتریج با قیمتی بسیار مناسب همواره سبب جلب رضایت مشتریان شده است.

شرکت امدادچاپگر در زمینه شارژ کارتریج  انواع پرینتر لیزری از جمله شارژ کارتریج اچ پی فعالیت دارد. جهت دریافت سرویس شارژ کارتریج در محل کافیست با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید. پس از ثبت سفارش تکنسین های مجرب امدادچاپگر در اسرع وقت در محل شما حاضر شده و اقدام به شارژ و تعمیر پرینتر می نمایند. سرویس ایاب و ذهاب نیز کاملا رایگان می باشد.

ادرس سایت

Emdadchapgar.ir

 

شماره تماس جهت شارژ و تعمیر پرینتر

02188532480

09102221293

09102221294

09102221295

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.