تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 12:15
کد خبر : 501616

شبکه پالیگان به‌زودی به یونی سواپ اضافه خواهد شد

شبکه پالیگان به‌زودی به یونی سواپ اضافه خواهد شد

رأی‌گیری برای اضافه‌شدن پالیگان به شبکه‌های تحت‌پوشش صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، روز گذشت به اتمام رسید و ۹۹.۳ درصد از رأی‌دهندگان با این طرح موافقت کردند. یونی سواپ گفته است به‌زودی قراردادهای هوشمند ..

رأی‌گیری برای اضافه‌شدن پالیگان به شبکه‌های تحت‌پوشش صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، روز گذشت به اتمام رسید و ۹۹.۳ درصد از رأی‌دهندگان با این طرح موافقت کردند. یونی سواپ گفته است به‌زودی قراردادهای هوشمند خود را در شبکه پالیگان مستقر خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، اخیراً جامعه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ یک طرح حاکمیتی مهم را تأیید کرده‌ است که بر اساس آن قراردادهای هوشمند نسخه سوم یونی سواپ در شبکه پالیگان مستقر خواهند شد. طرح مذکور با اجرای نوعی انتخابات درون‌زنجیره‌ای انجام شد و ۷۶.۲ میلیون کاربر در آن شرکت کردند.

یونی سواپ لبز (Uniswap Labs) گفته است قراردادهای نسخه سوم یونی سواپ را در حالی در شبکه پالیگان مستقر خواهد کرد که ۹۹.۳ درصد از رأی‌دهندگان با این طرح موافقت کرده‌اند و یک صندوق ۲۰ میلیون دلاری هم برای اجرای آن راه‌‌اندازی شده است. قرار است ۱۵ میلیون دلار از این مبلغ صرف اجرای کمپین استخراج نقدینگی بلندمدت این پروتکل شود و ۵ میلیون دلار باقی‌مانده هم برای پذیرش کلی یونی سواپ در پالیگان هزینه خواهد شد.

یونی سواپ لبز روز گذشته در توییتر خود نوشت:

جامعه یونی سواپ به استقرار نسخه سوم یونی سواپ در پالیگان، از طریق یک فرآیند حاکمیتی رأی [مثبت] داده است. یونی سواپ لبز ظرف چند روز قراردادهای نسخه سوم را [در شبکه پالیگان] اجرا خواهد کرد.

همچنین بخوانید: پالیگان (Polygon) چیست؟ آموزش خرید و کیف پول‌ها

میهایلو بجلیچ (Mihailo Bjelic)، هم‌بنیان‌گذار پالیگان،گفته که اکنون زمان مناسبی برای استقرار یونی سواپ در پالیگان است و نکته اشاره کرد که پالیگان بعد از شبکه اصلی اتریوم، دومین اکوسیستم قدرتمند فعال در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. او همچنین گفته است که دوست دارد دیگران را ترغیب کند تا از نظر مالی و فنی یونی‌سواپ را بپذیرند.

بجلیچ این پیشنهاد را در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) منتشر کرد و کاربران تا ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) فرصت داشتند که رأی خود را ثبت کنند. در این طرح پیشنهادی مگفته شده بود که استقرار در شبکه پالیگان می‌تواند فواید زیادی داشته باشد. رشد تعداد کاربران، صرفی‌جویی‌ در هزینه‌های آنها، فعالیت بیشتر در پروتکل، درآمد بیشتر، در دست گرفتن بازار صرافی‌های غیرمتمرکز و بازگشت به چشم‌انداز اصلی دیفای، از جمله مزایایی هستند که بجلیچ به آنها اشاره کرده است.

آمار نهایی رأی‌گیری از کاربران برای پیوستن یونی سواپ به پالیگان

قبل از انجام رأی‌گیری درون‌زنجیره‌ای برای این طرح حاکمیتی، بجلیچ چند نظرسنجی منتشر کرده بود تا متوجه شود که کاربران نسبت به استقرار نسخه سوم یونی سواپ در شبکه پالیگان چه احساسی دارند.

در نهایت هم نتایج زیر به دست آمد:

بررسی اجماع کاربران با ۴۴ میلیون رأی موافق (۹۸.۸۷ درصد) و ۵۰۰ هزار رأی مخالف (۱.۱۳ درصد) تصویب شد. در یک رأی‌گیری دیگر هم ۷.۷۹ میلیون نفر (تقریباً ۱۰۰ درصد کاربران) موافق و ۱۰۱ نفر (تقریباً صفر درصد کاربران) مخالف این طرح بودند.

پالیگان همواره در تلاش است تا جایگاه رقابتی خود را در برابر اکوسیستم اتریوم حفظ کند. به همین خاطر، قرار است طرحی ۲۰۰ میلیون دلاری را با همکاری شرکت سون سون سیکس (Seven Seven Six) اجرا کند. ا سون سون سیکس یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که الکسیس اوهانیان (Alexis Ohanian)، بینان‌گذار ردیت، یکی از بنیان‌گذاران آن است.

تمرکز این طرح ۲۰۰ میلیون دلاری روی پشتیباتی و میزبانی از برنامه‌های فعال در حوزه بازی‌ و شبکه‌های اجتماعی است که بر بستر زیرساخت‌های شبکه پالیگان ساخته می‌شوند. پالیگان در سال جاری رشد خیره‌کننده‌ای داشت و در مجموع بیش از ۳,۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز و پروتکل‌ مختلف در این شبکه راه‌اندازی شدند و برخی از پروتکل‌ها نیز از سایر شبکه‌ها به پالیگان مهاجرت کردند.

شبکه پالیگان به‌زودی به یونی سواپ اضافه خواهد شد

در این باره بیشتر بخوانید

  • یونی سواپ با رشد شدید قیمت به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار راه یافت
  • آغاز سال نوی چینی؛ تحلیل‌گران می‌گویند احتمال سقوط قیمت‌ها وجود دارد
  • پروژه نیم (NYM) به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
  • پروژه Concordium به‌زودی عرضه می‌شود؛ جذب سرمایه ۱۵ میلیون دلاری از سرمایه‌گذاران خصوصی
  • تحقیق: بایننس اسمارت چین متمرکز است

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.