تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 10:00
کد خبر : 18393

فروش بهتر گلکسی S21 نسبت به گلکسی S20

فروش بهتر گلکسی S21 نسبت به گلکسی S20

فروش بهتر گلکسی S21 ..

فروش بهتر گلکسی S21 نسبت به گلکسی S20

پنج‌شنبه گذشته، سامسونگ از سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 رونمایی کرد. اکنون، اولین گزارش‌ها حاکی از آن است که پیش‌فروش گوشی‌های این سری از گلکسی S20 پیشی گرفته است.

گزارش‌هایی که از کره جنوبی منتشر شده است نشان می‌دهد که سری گوشی‌های گلکسی S21، یعنی گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا، توانسته‌اند ۲۰-۱۵ درصد فروش بهتری نسبت به سری گلکسی S20 داشته باشند.

بیشتر خریداران کسانی هستند که از سایت یا هرجای دیگری به‌غیر از شرکت‌های مخابراتی این گوشی‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند. (در بسیاری از کشورها، شرکت‌های مخابراتی با شرکت‌های گوشی‌سازی قرارداد امضا می‌کنند تا تلفن همراه را خود بفروشند. البته این گوشی‌ها فقط سیمکارت شرکت مخابراتی موردنظر در گوشی عمل خواهد کرد. این شرکت‌ها به مشتریان پیشنهاد خرید قسطی بلندمدت گوشی‌ها را می‌دهند که تا زمان پرداخت تمام قسط‌ها، کاربر فقط می‌تواند از سیمکارت شرکت مخابراتی موردنظر استفاده کند).

سری سامسونگ گلکسی S21

در سال ۲۰۲۰، فقط ۱۰ درصد از سفارش تلفن‌های همراه، نسخه آنلاک گوشی (یعنی هر سیمکارت متعلق به هر شرکت مخابراتی می‌توان در آن قرار داد) بوده‌اند. اما امسال به‌نظر می‌رسد که جریان اندکی فرق می‌کند. یکی از دلایل این است که سامسونگ رنگ‌های منحصربه‌فرد گوشی‌های خود را فقط از طرق وبسایت خود به‌فروش می‌رساند.

ناظران بازار هشدار می‌دهند که اگرچه گلکسی S21 عملکرد بهتری نسبت به گلکسی S20 دارد اما بعید است تعداد فروش آن به گلکسی S10 برسد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.