تاریخ انتشار : شنبه 24 سپتامبر 2022 - 8:14
کد خبر : 505448

قبل از خرید تردمیل حتما باید این نکات را بدانید

قبل از خرید تردمیل حتما باید این نکات را بدانید

تردمیل جزء وسایل ورزشی به شمار می‌رود که معمولاً برای مدت زمان طولانی استفاده می شود، پس نیاز است که حتماً قبل از خرید آن نکاتی را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین را خریداری کنیم. تردمیل در خانه ها به عنوان یک وسیله محبوب به شمار می‌رود و البته در باشگاههای ورزشی نیز

تردمیل جزء وسایل ورزشی به شمار می‌رود که معمولاً برای مدت زمان طولانی استفاده می شود، پس نیاز است که حتماً قبل از خرید آن نکاتی را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین را خریداری کنیم.

تردمیل در خانه ها به عنوان یک وسیله محبوب به شمار می‌رود و البته در باشگاههای ورزشی نیز به دلیل استقبال بالای افراد از تردمیل باشگاهی استفاده می شود. افرادی که به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت می دهند همیشه دوست دارند در منزل یک تردمیل داشته باشند و با این وجود اگر نتوانید از ویژگی های یک تردمیل خوب مطلع شوید و یک دستگاه معمولی با قیمت ارزان را خریداری کنید قطعاً پس از مدت زمان کوتاهی تنها به عنوان یک وسیله تزیینی در منزل شما خواهد بود؛ پس با ما همراه شوید تا با آگاهی از نکات زیر خرید این دستگاه را به صورت عالی تجربه کنید….

1)قیمت تردمیل در زمان خرید آن

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که در زمان خرید تردمیل مورد توجه ویژه قرار می گیرد قیمت آن می باشد؛ در بازار تردمیل خانگی، باشگاهی، بدون موتور و آبی در مدل های متنوعی وجود دارند که هر کدام از آنها دارای قیمت های متفاوت هستند. قبل از هر چیزی شما باید هدف تان را از خرید به صورت دقیق مشخص کنید و با توجه به نوع هدف، کالای مناسب را انتخاب نمایید.

اگر تردمیل باشگاهی می خواهید بخرید قطعاً باید تردمیل با قیمت گران تر انتخاب کنید چرا که قرار است به صورت مداوم روشن باشد و افراد مختلفی با وزن های متفاوت از آن استفاده می کنند و البته پیشرفته تر نیز خواهد بود؛ اما مدلهای خانگی نیاز به استفاده مداوم توسط افراد مختلف نیست و شما به همراه خانواده تان از طرح های خانگی استفاده خواهید کرد که قیمت مناسب تری نیز خواهد داشت.

افرادی که به دنبال قیمت مناسب هستند بد نیست از فروشگاههایی نظیر هایپرجیم که تخفیف تابستانه و ویژه در نظر می گیرد استفاده کنند یا از خرید اقساطی این فروشگاه برای تردمیل یا دیگر تجهیزات و وسایل ورزشی اقدام نمایند.

2)از تردمیل در چه فضایی استفاده می شود؟

تردمیل ها معمولاً از اندازه کوچکی برخوردار نیستند و بهترین راه حل اندازه گیری فضایی است که قرار است دستگاه شما در آن قرار بگیرد؛ همچنین سبک هم نیست پس قبل از اینکه آن را خریداری کنید یک فضای مشخص برای آن تعیین کنید تا بعد از خرید مجبور نباشید مداوم آن را جابجا کنید چرا که به راحتی قابل حرکت نیستند. نکته دیگری که در خصوص فضای قرارگیری باید توجه کنید این است که حتماً اطراف آن محدوده خالی وجود داشته باشد تا اگر با افتادگی احتمالی حین ورزش، روبرو شدید با آسیب دیدنی کمتری مواجه شوید. برای انواع باشگاهی به دلیل فضای بزرگ باشگاه میتوان تردمیل با سایزهای مختلف را انتخاب کرد.

3)موتور و قدرت آن

چیزی که شما خریداری می‌کنید می‌تواند در دو نوع موتور برقی یا دستی باشد که معمولاً موتورهای مکانیکی یا دستی نسبت به موتورهای برقی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند و دارای قطعات کمتری می باشند و احتمال خراب شدن آنها کمتر بوده و راحت‌تر می‌توان آنها را نگهداری کرد. اگر به تازگی کار کردن با تردمیل را آغاز کرده اید بهتر است برای اینکه تنظیمات آن را راحت تر با شرایط خودتان تنظیم کنید از تردمیل برقی استفاده کنید. برای دیدن مطلبی که پیشتر در خصوص چیستی این دستگاه منتشر شد، می توانید اینجا کلیک کنید.

اگر قرار است که شما به صورت روزانه و منظم از تردمیل استفاده کنید حتماً خرید تردمیل با قدرت موتور ۵.۲ تا سه اسب بخار را انتخاب نمایید و افرادی که وزن های بالایی دارند باید تردمیل هایی با موتور های قدرتمندی را انتخاب کنند اما در اکثر تردمیل خانگی برای انجام فعالیت های روزانه کافی است که قدرت موتور ۵.۱ تا ۵.۲ اسب بخار وجود داشته باشد. این موضوع برای تردمیل باشگاهی هم بسیار حائز اهمیت است و نیاز به انتخاب دقیق و اصولی تردمیل در چنین شرایطی وجود دارد.

در آخر….

پس به صورت کلی می توان گفت قیمت در زمان خرید تردمیل، نوع موتور تردمیل (موتور دار یا مکانیکی)، فضای مناسب برای تردمیل، قدرت موتور تردمیل، استحکام تردمیل، ضخامت و گارانتی تردمیل در تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی و انواع متفاوت آن، امکانات اضافی در تردمیل و… بسیار مهم و حائز اهمیت هستند و قبل از خرید تردمیل باید توجه ویژه ای به آن ها شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.