تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 7:50
کد خبر : 43664

قیمت بیت کوین از ۴۳,۰۰۰ دلار گذشت؛ وضعیت تکنیکال بیت کوین چگونه است؟

قیمت بیت کوین از ۴۳,۰۰۰ دلار گذشت؛ وضعیت تکنیکال بیت کوین چگونه است؟

قیمت بیت کوین در ساعات گذشته با عبور از مقاومت پیش روی خود، به بالای ۴۳,۰۰۰ دلار رسید. به‌گفته کارشناسان عبور از مقاومت ۴۲,۰۰۰ می‌تواند راه را برای جهش بیشتر بیت کوین باز کند.
به گزارش کریپتوبریفینگ، ..

قیمت بیت کوین در ساعات گذشته با عبور از مقاومت پیش روی خود، به بالای ۴۳,۰۰۰ دلار رسید. به‌گفته کارشناسان عبور از مقاومت ۴۲,۰۰۰ می‌تواند راه را برای جهش بیشتر بیت کوین باز کند.

به گزارش کریپتوبریفینگ، شرایط به‌گونه‌ای است که قیمت بیت کوین آماده تداوم روند صعودی خود است. بسیاری در طول روند صعودی اخیر با تردید نسبت به ادامه آن، موقعیت‌های نزولی ایجاد کردند، اما همان طور که دیدیم صعود قیمت بیت کوین متوقف نشد. داده‌های بای بی‌تی (Bybt) نشان می‌دهد که بیش از ۱۸۰ میلیون دلار موقعیت فروش (شورت) در ساعات گذشته لیکویید شده‌اند. به نظر می‌رسد که عبور قیمت از ۴۱,۰۰۰ دلار، خرس‌ها را وادار به ایجاد موقعیت‌های خرید کرده و همین مسئله بر قدرت جهش اضافه کرده است.

این در حالی است که در میان‌مدت برخی از شرایط حاکی از وضعیت نزولی بازار است، اما دورنمای کوتاه‌مدت روشن و صعودی است.

بیت کوین در حال حاضر با عبور از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه، این سطح را به یک حمایت تغییر داده است. این یعنی بیت کوین در حال حاضر فشار خرید کافی برای عبور از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در ۴۵,۰۰۰ دلار را دارد. در صورت عبور از این مقاومت، صعود بیشتر محتمل خواهد بود.

نمودار قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین ۲۶ ژوییه (۴ مرداد) الگوی مثلث نزولی خود را شکست. شکسته‌شدن این الگو در آن زمان بیانگر صعود بیشتر بود. هدف این الگو، رسیدن به ۴۷,۶۰۰ دلار است. رسیدن قیمت بیت کوین به بالای این سطح نیازمند آن است که ابتدا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه از میان برداشته شود.

با وجود اینکه داده‌های تکنیکال نشان می‌دهد میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ممکن است به‌عنوان یک مقاومت قدرتمند عمل کند، تاریخچه تراکنش‌ها نشان می‌دهد که از نقطه نظر میزان عرضه، مقاومت چندانی پیش رو نداریم. تنها در ناحیه ۴۲,۶۵۰ تا ۴۳,۹۰۰۰ دلار احتمال جذب گسترده فشار خرید وجود دارد.

در این ناحیه، چیزی در حدود ۳۰,۰۰۰ آدرس، پیش‌تر بیش از ۳۵۰,۰۰۰ واحد بیت کوین خریداری کرده‌اند.

این احتمال وجود دارد که سرمایه‌گذاران در این ناحیه برای سربه‌سرشدن وضعیت سرمایه‌گذاری خود، مقداری از بیت کوین‌هایشان را بفروشند و همین مسئله می‌تواند باعث کندشدن روند صعودی قیمت بیت کوین شود. شاید بتوان گفت افزایش خرید در این ناحیه، تنها عاملی است که می‌تواند به بیت کوین برای شکستن مقاومت پیش رو کمک کند.

نباید فراموش کرد که ۴۰,۰۰۰ دلار حالا به‌عنوان یک حمایت عمل می‌کند و به‌احتمال زیاد نقش پراهمیت در روند صعودی این ارز دیجیتال ایفا خواهد کرد. اگر برداشت شدید سود توسط معامله‌گران باعث سقوط قیمت به زیر این دیوار تقاضا شود، ممکن است شاهد کاهش بیشتر قیمت شویم.

پس از ۴۰,۰۰۰ دلار، سطوح ۳۵,۰۰۰ و ۲۹,۵۰۰ دلاری، مهمترین حمایت‌های بیت کوین هستند.

قیمت بیت کوین از ۴۳,۰۰۰ دلار گذشت؛ وضعیت تکنیکال بیت کوین چگونه است؟

در این باره بیشتر بخوانید

  • تام لی: به سه دلیل قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به ۲۵,۰۰۰ دلار می‌رسد
  • تام لی: قیمت بیت کوین به خاطر ارزش شبکه‌ای به ۲۵,۰۰۰ دلار می‌رسد
  • تحلیل‌گر مشهور هشدار داد: قیمت بیت کوین می‌تواند به ۵,۵۰۰ دلار برسد!
  • دوقلوهای ثروتمند وینکلواس: قیمت بیت کوین قطعاً به ۵۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید!
  • قیمت بیت کوین رکورد ۱۶ ماهه خود را شکست

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.