تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 دسامبر 2022 - 14:57
کد خبر : 505930

قیمت ماگ حرارتی سفارشی

قیمت ماگ حرارتی سفارشی

ماگ حرارتی یک محصول شگفت انگیز و جالب است که ممکن است هر فرد با یکبار دیدن آن به این ماگ علاقمند شود. از این رو از زمانی که این ماگ ها ساخته و معروف شده اند تقاضا برای خرید آن ها بالا رفته است. اما قیمت ماگ حرارتی سفارشی چقدر است و آیا می

ماگ حرارتی یک محصول شگفت انگیز و جالب است که ممکن است هر فرد با یکبار دیدن آن به این ماگ علاقمند شود. از این رو از زمانی که این ماگ ها ساخته و معروف شده اند تقاضا برای خرید آن ها بالا رفته است. اما قیمت ماگ حرارتی سفارشی چقدر است و آیا می توان یک طرح سفارشی برای ماگ حرارتی خود داشت؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره صحبت کنیم و اطلاعات لازم را در خصوص خرید ماگ حرارتی ارائه دهیم.

هدف از خرید ماگ حرارتی سفارشی چیست؟

ابتدا قبل از اینکه به قیمت ماگ حرارتی سفارشی بپردازیم، اجازه دهید بررسی کنیم که چرا خرید این نوع از ماگ ها را می توان انجام داد. اول از همه خرید ماگ حرارتی با طرح دلخواه باعث می شود تا بتوانید هر طرحی را که دوست دارید روی لیوان جادویی خود داشته باشید. این لیوان ها در حالت عادی و زمانی که مایع درون آن ها وجود ندارد به رنگ مشکی به نظر می رسند اما زمانی که مایع داغ در آن ها ریخته شود رنگ مشکی از بین رفته و طرح روی ماگ ظاهر می شود.

هم چنین شما می توانید طرح مورد علاقه عزیزان خود را روی ماگ حرارتی چاپ کنید و برای مناسبت های مختلف به آن ها هدیه دهید. به عنوان مثال این هدیه می تواند برای تولد یا سالگرد باشد. هم چنین می توان لیوان سرامیکی تبلیغاتی را با این روش سفارش داد. یعنی لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت را روی ماگ جادویی چاپ کرد و آن را به مشتریان ارائه داد. این هدایا هم می تواند برای مناسبت های مختلف باشند. پس چاپ عکس روی لیوان جادویی می تواند بسیار کاربردی باشد و یک هدیه مناسب به حساب آید.

خرید اینترنتی ماگ حرارتی، یک راه آسان و مقرون به صرفه

حال که درباره اهداف خرید ماگ حرارتی دانستید، احتمالا ترغیب به خرید این لیوان بسیار هیجان انگیز شده‌اید. در این جا باید گفت که خرید اینترنتی ماگ حرارتی یکی از بهترین راه های سفارش لیوان با عکس دلخواه است. شما برای این کار می توانید به سایت عکسچاپ مراجعه کنید.

این سایت درواقع یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که می تواند با استفاده از چاپ سابلیمیشن انواع طرح ها و عکس های دلخواه شما را روی پوشاک و انواع اشیا دیگر چاپ کند. شما می توانید یک طرح مناسب را انتخاب کنید و در قسمت چاپ سفارشی ماگ را انتخاب کنید.

سپس نوع ماگ حرارتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با فرستادن طرح دلخواه خود  آن را سفارش دهید. هم چنین شما می توانید به همراه این ماگ، چاپ طرح دلخواه روی بشقاب مربع را هم داشته باشید و یک ست زیبا برای خود و یا عزیزانتان خریداری کنید.

خرید از این سایت بسیارساده و مقرون بصرفه است. زیرا شما می توانید با پشتیبانی بسیار عالی اسن مجموعه تمامی مراحل سفارش را آنلاین پیگیری کنید. هم چنین طرح مورد نظر قبل از چاپ برای شما فرستاده خواهد شد تا آن را تایید کنید. سپس در کمترین زمان ممکن می توانید آن را دریافت و یک خرید سریع و آسان داشته باشید.

قیمت ماگ حرارتی سفارشی چطور محاسبه می شود؟

قیمت ماگ حرارتی سفارشی

بعد از اینکه درباره بهترین راه خرید ماگ حرارتی سفارشی دانستیم بهتر است تا درباره قیمت و نحوه محاسبه آن صحبت کنیم. ابتدا در این جا باید بیان کنیم که در سایت عکسچاپ چاپ روی لیوان ارزان تمام خواهد شد. قیمت در این سایت معمولا به صورت عمده تیز میتواند ارائه شود.از این رو شما می توانید قیمت ماگ حرارتی سفارشی را با کمترین میزان ممکن مشاهده کنید.

البته ماگ های حرارتی در این سایت دو نوع هستند. یکی ساده که هم دیواره ماگ ساده است و هم دست آن و دیگری لیوان حرارتی اکلیلی با دسته قلبی. نوع دوم معمولا قیمت بیشتری از ساده دارد. اما با این حال قیمت آن نسبت به بازار مناسب تر است. هم چنین یک مزیت دیگر برای شما در این سایت قرار گرفته است که با هر خرید از یک مبلغ مشخص شده می توانید ارسال رایگان داشته باشید. در این صورت به راحتی می توانید یک ماگ حرارتی با طرح دلخواه و نازل ترین قیمت را خریداری کنید.

چرا فروشگاه اینترنتی عکسچاپ؟

بعد از اینکه درباره قیمت ماگ حرارتی سفارشی دانستید و از نحوه سفارش هم آگاه شدید، ممکن است بپرسید چرا فروشگاه اینترنتی عکسچاپ را باید انتخاب کنید؟ اول اینکه در این سایت طرح های بیشماری از قبل وجود دارند که شما می توانید ابتدا انتخاب را از آن ها شروع کنید؛ شاید طرح مورد علاقه شما بین آن ها باشد. بعد از آن می توان گارانتی تضمین شده این سایت را در نظر گرفت و همچنین نماد اعتماد سه ستاره این سایت مشخصه مهم آن از نظر امنیتی میباشد . اگر ماگ شما در راه شکسته باشد می توانید آن را مرجوع کرده و ماگ سالم را تحویل بگیرید. هم چنین امکان ارتباط شما با پشتیبانی برای پیگیری سفارش و تایید آن هم از طریق سایت و هم از طریق پیام رسان های دیگر وجود دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.