تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 16983

مدیر عامل AMD از فروش پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S شگفت‌زده شده است

مدیر عامل AMD از فروش پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S شگفت‌زده شده است

مطمئناً همان‌طور که انتظار می‌رود، شما از عرضه کنسول‌های نسل نهم در انتهای سال 2020 به خوبی خبر دارید. اگر حتی مقداری اخبار این رویداد را دنبال کرده باشید، متوجه هستید که کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس..

مطمئناً همان‌طور که انتظار می‌رود، شما از عرضه کنسول‌های نسل نهم در انتهای سال 2020 به خوبی خبر دارید. اگر حتی مقداری اخبار این رویداد را دنبال کرده باشید، متوجه هستید که کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S بی‌نظیر عمل کرده‌اند. گویا شرکت AMD که وظایف سنگینی را در تهیه و تولید قطعات این کنسول‌ها به عهده داشته، از این موفقیت شگفت‌زده شده و حال مدیر عامل اجرای‌اش در این‌باره به صحبت پرداخته است.

خانم لیزا سو در مصاحبه اخیر خود به موفقیت و همکاری با دو غول فناوری شرق و غرب در تهیه و عرضه کنسول‌های نسل نهم پرداخته است:

تاکنون با توجه به چیزی که ما فهمیده‌ایم، تقاضای بیشتری از پیش‌بینی‌های ما وجود دارد و ما در تلاش هستیم تا با افزایش ظرفیت، آن را جبران کنیم. با این حال ما بسیار خرسندیم که در عرضه این دو کنسول با شرکت‌های سونی و مایکروسافت همکاری داریم. آن‌ها از جهاتی دارای استراتژی‌های متفاوتی هستند اما ما به خوبی با هر دوی آن‌ها همکاری کرده‌ایم. این یک چرخه عظیم است. این چیزهای زیادی درباره فناوری می‌گوید؛ این که ما چطور تنها قادر بوده‌ایم تا تئوری را در کنسول‌های ادغام کنیم.

خان سو در ادامه اشاره می‌کند که از عرضه بی‌نظیر این کنسول‌ها به هیجان آمده است و با این شرکت‌ها برای عرضه واحدهای بیشتر همکاری خواهد کرد.

در حال حاضر مشخصاً در مناطق بسیاری دست‌یابی به این کنسول‌ها اصلاً ساده نیست. شرکت‌های سونی و مایکروسافت سخت در تلاش هستند تا موجودی خود را افزایش دهند. موجود اندک حتی در کشور ما نیز به خوبی قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد که در ماه‌های آینده واحدهای بیشتر و قیمت‌های کمتری در بازار دیده شوند.

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته مدیر عامل AMD از فروش پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S شگفت‌زده شده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.