تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آگوست 2021 - 11:17
کد خبر : 43518

مشخصات محصولات جدید شیائومی در تاریخ ۱۰ آگوست اعلام خواهد شد

مشخصات محصولات جدید شیائومی در تاریخ ۱۰ آگوست اعلام خواهد شد

مشخصات محصولات جدید شیائومی در تاریخ ۱۰ آگوست اعلام خواهد شد روز گذشته اخباری مبنی بر صعود شرکت شیائومی به جایگاه ۳۳۸ لیست فورچون ۵۰۰ منتشر شد و حالا امروز آقای لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی، اعلام کر..

مشخصات محصولات جدید شیائومی در تاریخ ۱۰ آگوست اعلام خواهد شد

روز گذشته اخباری مبنی بر صعود شرکت شیائومی به جایگاه ۳۳۸ لیست فورچون ۵۰۰ منتشر شد و حالا امروز آقای لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی، اعلام کرد که مراسم سخنرانی سالانه‌ی او در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برگزار خواهد شد. به گفته‌ی آقای جون، اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید شیائومی در جریان این مراسم مشخص خواهند شد.

مطالب مرتبط:

  • شیائومی از لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۵ و ردمی e-Learning ادیشن رونمایی کرد

  • مشخصات غیرسمی شیائومی می پد ۵ افشا شد

پس از گذشت سه سال، این جدیدترین رویدادی است که اطلاعات مربوط به تبلت شیائومی در آن اعلام می‌شود. براساس شایعات اخیر، شیائومی در این مراسم از سه تبلت جدید می پد رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که تبلت‌های سری می پد ۵ در کنار تبلت مورد انتظار می میکس ۴ در رویداد آینده به نمایش گذاشته خواهند شد. همچنین به‌نظر می‌رسد که رابط کاربری MIUI 13 نیز به‌صورت رسمی در این رویداد معرفی شود.

نظر شما در مورد محصولات شرکت شیائومی چیست؟ از رابط کاربری جدید این شرکت چه انتظاراتی دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.